Gràcies a tots per les vostres aportacions! =)
I un agraïment especial per en 122-042-132, que ens ha aclarit més d'un i més de dos dubtes amb la seva col·laboració via mail.
Fruit de tot açò i del gran treball de l'autor, en Franklin Jarrier, vet aquí la cinquena versió!
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... na.pr5.pdf
- Ens falten agulles de l'L9&10
- Manquen per afegir en 'representació simple' (com p.ex. a L2 més enllà de Badalona PF) altres extensions de les quals no estem segurs (o de les quals ens en manquen detalls)
- Hi ha alguns comentaris en rosa nous (però molts que desapareixen també
Vet aquí els nostres dubtes llistats:
L1:
1. Les noves cotxeres de l'Hospital de Bellvitge quan s'inauguren? O ja es fan servir? L'última data oficial que hem trobat deia "2009" com a previsió d'inauguració.
2. I en tot cas algú té idea de la seva configuració de vies, així com de la cua de maniobra?
L2:
3. A Badalona PF la configuració de vies és correcta?
4. Gorg L10 està situada físicament per sobre de Gorg L2?
L4:
5. Les estacions fantasmes us semblen bé així?
L5:
6. Podeu confirmar que les cotxeres de Vilapicina estan correctes? I el taller de Sagrera L1?
L6&7:
7. Estem plantejant-nos de treure l'estació fantasma de "Gràcia I". Era en superfície i potser per les seves característiques tindria millor cabuda en un mapa de Rodalies semblant al que fem, que està més centrat en Metro i Tram. Algú s'hi oposa i per què?
8. En sabeu quelcom més de l'esquema de vies de les cotxeres FGC de Sarrià?
L9&10:
9. Les cotxeres de l'L10 s'anomenen simplement "Cotxeres de la Zona Franca", oi?
10. Sabeu quelcom de les agulles que hi manquen, en aquestes línies?
Trambaix:
11. Les cotxeres es diuen "Cotxeres de Bon Viatge"?
12. Algú ens pot confirmar la nova configuració de vies d'Ernest Lluch?
Trambesòs:
13. L'agulla de l'estació de Besòs està ben situada?
14. Nom de les cotxeres? "Cotxeres de la Central Tèrmica"?
PD: Aclarir que sabem que Santa Eulàlia va substituir Bordeta-Cocheras, però creiem que en emplaçaments lleugerament diferents, m'explico:
Configuració Bordeta-Cocheras anys 30-50
Configuració Bordeta-Cocheras anys 30-50 (2)
Configuració Bordeta-Cocheras anys 50-80
Configuració Bordeta-Cocheras anys 50-80 (2)
Foto aèria actual de Santa Eulàlia
A la configuració original, hi havia una sola via/andana, que amb els anys sembla que es van duplicar. Per això hem dibuixat d'aquesta forma l'estació fantasma... corregiu-nos si ens hem equivocat, però. En quant a l'emplaçament, a les primeres fotos s'hi veu com Bordeta-Cocheras estava situada més enllà dels tallers encara avui existents. En canvi, a la foto aèria s'hi veu que Santa Eulàlia està a la mateixa alçada que els tallers. Per tant, Santa Eulàlia va substituir tant Bordeta-Cocheras com Bordeta, a mig camí si fa no fa... o així ho hem interpretat, però potser ens equivoquem?
Això és tot per avui, salut!