Page 5 of 30
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Wednesday 02/07/2008 15:06
by metring
Ja es sabia, però avui ha aparegut més informació:
http://www.europapress.es/catalunya/not ... 42555.html
La Generalitat prevé abrir en otoño la ampliación de la Línea 3 del Metro de Barcelona hasta Trinitat Nova
BARCELONA, 2 Jul. (EUROPA PRESS) -
El secretario de Movilidad de la Generalitat, Manel Nadal, previó hoy abrir en otoño la ampliación de la Línea 3 del Metro de Barcelona para conectarla con la estación de Trinitat Nova, donde enlazará con las líneas 4 y 11.
La conexión se hará desde la estación de Canyelles de la Línea 3 e implicará la apertura de la de Roquetes, lo que significará el primer tramo de nueva construcción del Metro de la capital catalana en cuatro años.
No obstante, aún se está terminando la superestructura y algunos detalles de las estaciones, por lo que la Generalitat todavía no tiene fecha para entregarlo a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), para que el operador realice las pruebas con trenes.
En una rueda de prensa para presentar las obras que afectarán este verano al tráfico de la ciudad, Nadal reafirmó el compromiso del Govern por "mejorar el transporte público" del área metropolitana de Barcelona y de la capital catalana.
Según el secretario de Movilidad, en los últimos años se han perforado "unos 10 kilómetros" de túneles de Metro, lo que, además de promover el transporte público, pretende "impulsar la reactivación económica en la situación de crisis", según dijo.
Cargol, treu banya...
Posted: Wednesday 02/07/2008 23:38
by Guigui
metring wrote:Según el secretario de Movilidad, en los últimos años se han perforado "unos 10 kilómetros" de túneles de Metro [...]
10 km amb quantes tuneladores en marxa? De rècord, Sr. Nadal, de rècord...
Re: Cargol, treu banya...
Posted: Thursday 03/07/2008 1:04
by wefer
Guigui wrote:10 km amb quantes tuneladores en marxa? De rècord, Sr. Nadal, de rècord...
Doncs sí que és rècord, sí... un rècord d'incompetència no sols a nivell espanyol, ni tan sols a nivell europeu... tot un senyor rècord d'incompetència a nivell mundial!!!
Però res home, q ell i els seus còmplices segueixen ben agafats a la cadira sense problemes i aquí no passa res.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Thursday 03/07/2008 21:54
by UT440_132M
És que el conseller Nadal està molt enfeinat explicant la gran inversió del Govern en el desdoblament de la C17 entre Vic i Ripoll...
The Nadal brothers
Posted: Thursday 03/07/2008 23:17
by Guigui
UT440_132M wrote:És que el conseller Nadal està molt enfeinat explicant la gran inversió del Govern en el desdoblament de la C17 entre Vic i Ripoll...
Jo em referia al secretari Nadal, no al conseller Nadal. Però vaja, tal per qual, que per alguna cosa van plegats a la feina.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Friday 04/07/2008 22:17
by UT440_132M
Perdó per l'off topic, però guigui, el conseller i el secretari son germans o parents? Es que amb tant Nadal, un es fa un embolic.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Friday 04/07/2008 22:22
by victorcasta
Són germans. Joaquim Nadal és el conseller de Política Territorial i Obres Públiques i Manel Nadal és secretari de Mobilitat dins d'aquest departament.
Perquè no fan arribar la L1 al Aeroport provisionalment ?
Posted: Tuesday 08/07/2008 13:53
by uriol108
Pensava que una manera més o menys rapida per poder obrir el
tram de la L9 de l'aeroport al prat de llobregat, potser una idea un pel descavellada, seria
fer la ampliació de la L1 desde la estació intermodal del prat de llobregat fins a hospital de bellvitge, potser amb la tuneladora que ve de Mas blau, vaja
d'aixo no hi entenc gens i no se si es podria fer, en aquest tram de la L9 que posin travesses d'aquelles que admeten els dos mples de vies i així podrien començar a donar servei de metro a l'aeroport posem pel cap baix d'aquí 2-3 anys, no sé, idees de bomber potser ?
Més val que no
Posted: Tuesday 08/07/2008 13:59
by Guigui
Si es fa, que es faci bé. Amb el retard acumulat, tampoc ja no ve de dos o tres anys.
A més, segueixo pensant que la connexió més ràpida i eficaç entre l'aeroport i el centre de Barcelona és per rodalia, però que funcioni. O millor: aplicar el model Zuric: Kloten es troba a la línia principal de Ginebra a St. Gallen, cosa que assegura un Intercity cada mitja hora, a part de tot el trànsit de rodalia que hi ha.
A més, fer arribar la L1 d'una manera adequada al Prat significa que la L9 no doni les voltes de borratxo perdut que donarà i allargar la L1 a la Pl. Catalunya (del Prat, és clar).
Re: Perquè no fan arribar la L1 al Aeroport provisionalment ?
Posted: Tuesday 08/07/2008 14:06
by Platanito
uriol108 wrote:Pensava que una manera més o menys rapida per poder obrir el
tram de la L9 de l'aeroport al prat de llobregat, potser una idea un pel descavellada, seria
fer la ampliació de la L1 desde la estació intermodal del prat de llobregat fins a hospital de bellvitge, potser amb la tuneladora que ve de Mas blau, vaja
d'aixo no hi entenc gens i no se si es podria fer, en aquest tram de la L9 que posin travesses d'aquelles que admeten els dos mples de vies i així podrien començar a donar servei de metro a l'aeroport posem pel cap baix d'aquí 2-3 anys, no sé, idees de bomber potser ?
Ja hi ha una ampliació de la L1 prevista cap al Prat, però pots comptar que aquesta trigarà més que la finalització dels ramals de la L9 del Gornal a l'aeroport i a la Zona Franca. La connexió amb la xarxa de metro queda garantida per la construcció de l'estació de Torrassa (obres en curs), tot i que ignoro si el túnel arriba ni tan sols al Gornal.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Saturday 19/07/2008 22:31
by BCN2008
A un megaplànol d'autobusos que he agafat avui a hospital clínic hi surt la prolongació de la L3 a Trinitat Nova.
Quan l'escanegi pengo la imatge.
Per cert, se sap com seran les noves estacions?
Re: Perquè no fan arribar la L1 al Aeroport provisionalment ?
Posted: Saturday 19/07/2008 22:38
by mikado
Platanito wrote:uriol108 wrote:Pensava que una manera més o menys rapida per poder obrir el
tram de la L9 de l'aeroport al prat de llobregat, potser una idea un pel descavellada, seria
fer la ampliació de la L1 desde la estació intermodal del prat de llobregat fins a hospital de bellvitge, potser amb la tuneladora que ve de Mas blau, vaja
d'aixo no hi entenc gens i no se si es podria fer, en aquest tram de la L9 que posin travesses d'aquelles que admeten els dos mples de vies i així podrien començar a donar servei de metro a l'aeroport posem pel cap baix d'aquí 2-3 anys, no sé, idees de bomber potser ?
Ja hi ha una ampliació de la L1 prevista cap al Prat, però pots comptar que aquesta trigarà més que la finalització dels ramals de la L9 del Gornal a l'aeroport i a la Zona Franca. La connexió amb la xarxa de metro queda garantida per la construcció de l'estació de Torrassa (obres en curs), tot i que ignoro si el túnel arriba ni tan sols al Gornal.
A día de hoy , el túnel está hecho desde algo más abajo de Gran Vía (entre pantallas) hasta FIRA 2, y desde allí (con tuneladora) hasta Parc Logístic.
Y desde Mas Blau arrancaron dos tuneladoras, la primera ya ha pasado Sant Cosme y está realizando para que nos hagamos una idea la curva mar-montaña que la encamina hacia el centro del pueblo y el CARREFOUR PRAT (antes PRYCA) donde ya se han ocupado los terrenos por parte de las constructoras y hay un pozo de salida y reparación de la tuneladora. La segunda tuneladora que arrancó desde MAS BLAU va a buen ritmo hacia la terminal entre pistas pero desconozco la situación exacta en este momento.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Sunday 20/07/2008 17:28
by pol
BCN2008 wrote:
Per cert, se sap com seran les noves estacions?
Roquetes esta dienyada per el mateix autor que Bac de Roda, i Canyelles. Sera al estil d'aquestes amb una bóbeda rodona i alta. Les andanes de l'estaciò tindran una longitud de 200m per poder fer dos sortides.
I per el que fa Trinitat Nova ni idea.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Sunday 20/07/2008 21:49
by BCN2008
Aquí esta la imatge:
Per cert, 200 metres d'andana per fer dues sortides, no es massa?
Sobrarán 110 metres.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 21/07/2008 10:14
by uriol108
Ha sortit tallada precisament la de la dreta, on osrtia la ampliació de Trinitat Nova.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 21/07/2008 14:19
by victorcasta
Sempre el mateix.... Corren a posar l'ampliació fins a Trinitat Nova però s'obliden de la T6.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 21/07/2008 14:46
by pol
Dons si, els 200 metres es massa, però si no no podien possar dos sortides, a la superfície no hi havia més lloc.
A la pàgina tres del tema (
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... a&start=40), hi ha la noticia a la qual o diu
P.D.: la que sera com Canyelles i Bac de Roda es Trinitat Nova.
En el mapa tambe veig que FGC a Pl.Cat hi ha el nou logo
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Wednesday 23/07/2008 2:10
by Denisuko
Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Wednesday 23/07/2008 18:39
by Busman
Si aneu a "propiedades" i copieu la URL de la imatge a la barra d'adreces la podreu veure sencera.
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Wednesday 23/07/2008 19:46
by oriolp13
Busman wrote:Si aneu a "propiedades" i copieu la URL de la imatge a la barra d'adreces la podreu veure sencera.
Qui tingui firefox és més fàcil, ja que només has de clicar el botó dret del ratolí i seleccionar "ver imagen"