Re: Xoc de dos trens a Castellgalí
Posted: Thursday 21/02/2019 12:45
Acceptades, només faltariahola04 wrote:Pot ser que no m'hagués explicat bé, demano disculpes.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Acceptades, només faltariahola04 wrote:Pot ser que no m'hagués explicat bé, demano disculpes.
Y han hecho alguna mejora en la línea...??? O res de res, como siempre?metring wrote:Des d'avui mateix torna a estar en funcionament el tram tallat
Bon dia,albert28 wrote:I al final quines mesures s'implantaran per evitar altra vegada això en aquest tram? Senyal de sortida a la via 1 sentit St Vicenç?
Que hagin d'expedir un tren TOTS els dies no em dona molta seguretat... i com comenta França451 em dóna mala espina que implantin això i s'eternitzi i la situació sigui igual.MZA_1600 wrote:- Abans d'iniciar el servei, hi haurà un tren explorador TOTS els dies de la setmana entre Terrassa i Manresa per comprovar l'estat de la infraestructura.albert28 wrote:I al final quines mesures s'implantaran per evitar altra vegada això en aquest tram? Senyal de sortida a la via 1 sentit St Vicenç?
Per altra banda, l'AESF (Agencia Estatal de Seguridad Ferroviaria) ha emès una carta de recomanació, indicant que l'expedició de trens en vies sense senyals de sortida ha de ser una operació excepcional i recomana al Administrador d'Infraestructures (ADIF) que les faci servir el menys possible.
Aviam, això no es per repartir treballadors ni cap cosa excepcional. Un tren exploradora a revisar la via no es res estrany, de fet l'estrany és no fer-ho en tots aquells llocs on la natura pot fer les seves coses. Com de la mateixa manera no es normal que no hi hagi un servei exploradora a les línies de muntanya, ja no parlem que no hi hagi alhora un servei de llevaneus abans d'iniciar el servei a les zones amb aquesta particularitat.albert28 wrote:Que hagin d'expedir un tren TOTS els dies no em dona molta seguretat... i com comenta França451 em dóna mala espina que implantin això i s'eternitzi i la situació sigui igual.MZA_1600 wrote:- Abans d'iniciar el servei, hi haurà un tren explorador TOTS els dies de la setmana entre Terrassa i Manresa per comprovar l'estat de la infraestructura.
Per altra banda, l'AESF (Agencia Estatal de Seguridad Ferroviaria) ha emès una carta de recomanació, indicant que l'expedició de trens en vies sense senyals de sortida ha de ser una operació excepcional i recomana al Administrador d'Infraestructures (ADIF) que les faci servir el menys possible.
Miquel, estamos de acuerdo, el tema, que es donde yo indicaba, es que usarlo como excusa para ver cómo está la vía y que el primer tren no se encuentre obstáculos, y evitar así más accidentes, da a pensar que por ejemplo en lo del tema de corrimiento de tierras, no van a hacer absolutamente nada: es decir, entendemos todos que un día de mucho viento, se arranca un árbol, se cruza atravesado en una vía y un tren se lo come, pero eso es un caso puntual que te puede tocar, como pasar unos segundos antes y no te toque. Eso es una cosa al margen, otra cosa es una zona donde ha habido corrimiento de tierras, hoy los hay qquí, mañana allí y siempre estamos en las mismas. Y que en esos casos no se haga nada al respecto en lo referente a estudiar el trazado, contemplar la posibilidad de hacer la vía por otro lado o solucionar el tema de forma contundente: si en un punto hay corrimientos de tierras, colocar por ejemplo planchas de hormigón o cualquier otro material que resista, que forme de muro de contención, como se ha hecho toda la vida de Dios. Pero poner parches y mandar un tren a las 4 de la mañana a reconocer el terreno no va a servir de mucho, y simplemente baste este claro ejemplo:Miquel wrote:Aviam, això no es per repartir treballadors ni cap cosa excepcional. Un tren exploradora a revisar la via no es res estrany, de fet l'estrany és no fer-ho en tots aquells llocs on la natura pot fer les seves coses. Com de la mateixa manera no es normal que no hi hagi un servei exploradora a les línies de muntanya, ja no parlem que no hi hagi alhora un servei de llevaneus abans d'iniciar el servei a les zones amb aquesta particularitat.albert28 wrote:Que hagin d'expedir un tren TOTS els dies no em dona molta seguretat... i com comenta França451 em dóna mala espina que implantin això i s'eternitzi i la situació sigui igual.MZA_1600 wrote:- Abans d'iniciar el servei, hi haurà un tren explorador TOTS els dies de la setmana entre Terrassa i Manresa per comprovar l'estat de la infraestructura.
Per altra banda, l'AESF (Agencia Estatal de Seguridad Ferroviaria) ha emès una carta de recomanació, indicant que l'expedició de trens en vies sense senyals de sortida ha de ser una operació excepcional i recomana al Administrador d'Infraestructures (ADIF) que les faci servir el menys possible.
Aquestes coses són normals de fer, el que passa es que aquí, suposo que per retallar doncs s'ha anat deixant de fer fins que al final passa el que ha de passar. Que els trens en servei comercial es troben esllavissades, arbres, d'altres queden atrapats a la neu, etc, etc.
Tanta seguretat que diuen que hi ha, i simplement perquè algú no ha premut el botó suficient temps tot el sistema se'n va a fer punyetes i no hi ha cap sistema redundant per evitar que dos trens xoquin de cara.La incorrecta posición en invertido del escape 21/23 tuvo lugar por no llevarse a efecto el cambio de posición ordenado desde el cuadro de mando de la estación de Manresa, debido a una pulsación mantenida un tiempo insuficiente sobre el pulsador de accionamiento, con lo que no realizó ningún movimiento, aunque sí perdió la comprobación eléctrica en el cuadro de mando de la estación y en el CTC
Home tampoc.wefer wrote: ↑Friday 16/07/2021 20:46 Resum de les conclusions:Tanta seguretat que diuen que hi ha, i simplement perquè algú no ha premut el botó suficient temps tot el sistema se'n va a fer punyetes i no hi ha cap sistema redundant per evitar que dos trens xoquin de cara.La incorrecta posición en invertido del escape 21/23 tuvo lugar por no llevarse a efecto el cambio de posición ordenado desde el cuadro de mando de la estación de Manresa, debido a una pulsación mantenida un tiempo insuficiente sobre el pulsador de accionamiento, con lo que no realizó ningún movimiento, aunque sí perdió la comprobación eléctrica en el cuadro de mando de la estación y en el CTC
De veritat?