Posted: Wednesday 24/05/2006 22:01
Pero faltan tantos años para que los s.101 pasen a ser s.100 de nuevo.......
Señores,entfe001 wrote:Interessant.
Circulacions Alvia de Barcelona EdF a Madrid: 7.00, 9.00, 13.00, 15.00*, 16.00, 18.00, 19.00*.
Circulacions Alvia de Madrid a Barcelona: 7.30, 10.00, 11.30, 15.20*, 16.30, 17.30, 19.20*.
*Trens sense parades intermitges entre Barcelona i Madrid.
Segons el buscador d'horaris, es mantenen els mateixos preus que amb els trens Altaria.
Té raó CiU, el govern de la Generalitat ha de dimitir en bloc per permetre que la SNCF impedeixi la circulació de trens TGV entre Perpinyà i MontpellerDiari de Girona wrote:Macias va a França i confirma que el TAV Montpeller-Perpinyà no es farà fins al 2030
ALBERT SOLER, GIRONA
Representants de l´administració francesa han confirmat aquesta setmana al senador gironí de CiU, Pere Macias, que la construcció de la línia d´alta velocitat entre Perpinyà i Montpeller s´endarrerirà fins l´any 2030. Macias, que va viatjar a França per conèixer de primera mà el calendari per a l´execució d´aquest projecte -fonamental per la connexió amb alta velocitat entre Barcelona i París-. CiU i el propi Pere Macias es van mostrar ahir molt crítics amb els governs català i espanyol, als que acusen de no haver estat prou diligents en les seves negociacions amb el govern francès, i de no haver-li fet entendre la importància d´aquesta connexió.
El Portaveu de CiU al Senat, Pere Macias, es va reunir a París amb el director del Programa Pirineus del Ministère de l´Equipement, Thierry Louis, i també va viatjar a Tolosa per mantenir contactes amb el Consell Regional, del qual el seu president, Martin Malvy, és l´actual president de l´Euroregió.
En una i altra trobada, Macias, segons va manifestar ahir, va constatar que, «en aquests moments, l´Estat francès ha posposat la construcció de la nova línia d´alta velocitat entre Montpeller i Perpinyà i ho ha substituït per una inversió en la millora de l´actual línia valorada en 150 MEUR». El senador gironí va concretar que aquesta inversió consisteix, bàsicament, «en la implantació de sistemes de regulació i control de tràfic per permetre l´augment de la capacitat de la línia convencional, però no de la velocitat màxima dels trens que continuarà essent de 160 Km/h».
Mentrestant, tal com li van explicar els representants de l´administració francesa, «en el programa de noves línies de TGV les prioritats són unes altres». «Fins i tot, a la línia atlàntica Bordeus-Euskadi hi ha un calendari establert que avança al del TGV mediterrani», va assenyalar Pere Macias.
Crítiques a la Generalitat
Representants de la coalició CiU van assegurar ahir que veuen «amb una gran preocupació» aquest escenari i lamenten que, «ni el Govern de la Generalitat, ni el de l´Estat espanyol, hagin estat capaços de convèncer l´administració francesa de la urgència de completar la connexió entre Barcelona i París».
Pere Macias, per la seva banda, va manifestar que, «també en aquesta qüestió, els dos anys i mig de tripartit han estat un pas enrerw, ja que no han influït gens ni mica, en les decisions dels dos estats que, una vegada més, han deixat de banda els interessos de Catalunya».
En opinió del senador convergent, el retard en les obres del TAV francès és «molt greu» perquè significa haver d´esperar un mínim de 24 anys per a poder connectar amb alta velocitat Barcelona i París.
L'LZB no està pas montat, això t'ho puc assegurar. El que ja no et puc dir tan clar és si es tracta del ERTMS 1 o 2, ja que ambdós permeten circulacions a 300.xtomas wrote:Benvolguts,
Tinc un dubte respecte al que comenteu.
Si ja s'està circulant (a mode de proves) entre Lleida i Madrid a 300 km/h, amb quin sistema de seguretat? amb el ERTMS nivell 2 o amb el del AVE Madrid Sevilla (LZB si no m'equivoco)?
Gràcies.
En la LAV de madrid a Lleida tenemos ASFA200 (hasta 200 km/h) y ERTMS nivel 1 (hasta 300 km/h) totalmente operativas ambas.aarongilp wrote:L'LZB no està pas montat, això t'ho puc assegurar. El que ja no et puc dir tan clar és si es tracta del ERTMS 1 o 2, ja que ambdós permeten circulacions a 300.xtomas wrote:Benvolguts,
Tinc un dubte respecte al que comenteu.
Si ja s'està circulant (a mode de proves) entre Lleida i Madrid a 300 km/h, amb quin sistema de seguretat? amb el ERTMS nivell 2 o amb el del AVE Madrid Sevilla (LZB si no m'equivoco)?
Gràcies.
no creo que andemos desencaminados si decimos que ya lo están haciendoCarlos L´H wrote:Yo sigo diciendo que en el 2007 no llega el AVE a Barcelona mas que nada porque físicamente es imposible a no ser que se trabaje de aquí a finales del 2007 las 24 horas del día todos los días del año.
Como vecino de la zona doy fe de que ha meses que así es.Danzig wrote:no creo que andemos desencaminados si decimos que ya lo están haciendoCarlos L´H wrote:Yo sigo diciendo que en el 2007 no llega el AVE a Barcelona mas que nada porque físicamente es imposible a no ser que se trabaje de aquí a finales del 2007 las 24 horas del día todos los días del año.
Hi han cartells de propaganda del Constructor?ddbar wrote:Algú sap quelcom de l'estació que han construït a l'alçada d'Els Monjos amb dues andanes i quatre vies?
Imagino que deu ser un PAET, un lloc on els trens lents s'aparten per deixar pas als ràpids.ddbar wrote:Algú sap quelcom de l'estació que han construït a l'alçada d'Els Monjos amb dues andanes i quatre vies?
Como bien dices, es un PAET... hay unos cuantos en toda la LAV...ddbar wrote:Algú sap quelcom de l'estació que han construït a l'alçada d'Els Monjos amb dues andanes i quatre vies?
Parlant de L'Arboç, ja han enderrocat aquell coll d'ampolla que hi havia a les obres on encara quedaven en peu tota una sèrie de "tinglados" mentre que a banda i banda ja hi havia la plataforma de la LAV acabada amb via i catenària? Imagino que hi devia haver un greu problema d'expropiacions allà...entfe001 wrote:Per exemple, just al costat de l'estació de l'Arboç.