Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
TMB ha tret entreteniments per als més petits, com dibuixos per pintar o retallables (hi ha un 9000!), a l'estil del Serge le Lapin de la RATP (segur que els ha inspirat):
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 05280?s=20
Relacionat amb el conill, cada dia treuen un entreteniment:
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 88769?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 46978?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 88965?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 70656?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 82528?s=20
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 05280?s=20
Relacionat amb el conill, cada dia treuen un entreteniment:
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 88769?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 46978?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 88965?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 70656?s=20
https://twitter.com/SergeLapinRATP/stat ... 82528?s=20
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Per cert, no sé si n'esteu al cas, però s'ha suspès el servei del Funicular de Montjuïc mentre duri la situació actual. El Telefèric porta també dies tancat. El servei a Montjuïc es presta exclusivament amb autobusos (13, 55 i 150).
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
(.....................)
Last edited by França451 on Sunday 28/06/2020 12:50, edited 1 time in total.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... ts-demanda
FGC adapta el seu servei ferroviari d'acord amb els nous requeriments de demanda
La línia Barcelona-Vallès oferirà a partir de demà dimecres, 1 d’abril, un servei adaptat a la mobilitat existent, complint els requeriments de demanda i espai
La línia Llobregat-Anoia manté des d’ahir les freqüències de cap de setmana amb trens de doble composició per oferir més espai i amb reforços puntuals per garantir que l’ocupació del tren serà inferior al terç requerit
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adapta la seva oferta a les línies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus. D’aquesta manera, l’empresa adequa l’oferta d’acord a la demanda, que ha caigut en un estabilitzat 90%, i a les indicacions rebudes per part del Govern i de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Així, a partir de demà, 1 d’abril, la línia Barcelona-Vallès ajustarà les seves freqüències a la davallada de demanda, tenint en compte les hores punta i les hores vall. Per tant, el servei en aquesta línia serà el següent:
Barcelona-Vallès (a partir de l’1 d’abril)
Circulacions en hora punta (de 6 h a 9 h i de 14 h a 16 h):
2 trens/hora a la línia S1 (Terrassa)
2 trens/hora a la línia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la línia S5 (St. Cugat-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la línia L7 (llançadora Gràcia-Av. Tibidabo)
Circulacions a la resta d’hores:
1 tren/hora a la línia S1 (Terrassa)
1 tren/hora a la línia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la línia L6 (Sarrià-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la línia L7 (llançadora Gràcia-Av. Tibidabo)
Tots els trens s’aturen a totes les estacions i la línia L12 (Reina Elisenda) no circula.
Pel que fa a la línia Llobregat-Anoia, manté des d’ahir dilluns les seves freqüències de cap de setmana amb trens suplementaris de reforç en les hores punta. D’aquesta manera es garanteix que l’ocupació no superarà en cap cas a 1/3 del total requerit. Per tant, aquestes són les freqüències de manera ja permanent a la línia:
Llobregat-Anoia
1 tren/hora a la línia R5 (Manresa)
1 tren/hora a la línia R6 (des de i a La Pobla de Claramunt)
1 tren/hora a la línia L8 (Pl. Espanya-Molí Nou Ciutat Cooperativa)
Els trens circulen amb composició doble (sis cotxes).
El servei finalitzarà a les 23.00 h a ambdues línies.
Tot i aquestes modificacions, FGC desaconsella viatjar excepte per raons inajornables i, per aquest motiu, recomana als clients que es vegin obligats a desplaçar-se que s’informin sobre les possibles afectacions al servei a través dels missatges de megafonia d’estacions i d’interior de tren, que consultin les vitrines informatives, el web www.fgc.cat, l’app d’FGC, el tuiter @FGC o que truquin al telèfon d’informació 012.
Caiguda de la demanda
Pel que fa al comportament de la demanda al servei d’FGC, des de la setmana passada l’evolució ha sigut clarament a la baixa (demanda a les 9 h):
Dia Viatges Percentatge decrement
23 de març 8.978- 89,4%
24 de març 8.406 -90,2%
25 de març 8.051 -90,5%
26 de març 7.775 -90,8%
27 de març 7.825 -90,4%
28 de març 3.130 -80,0%
29 de març 1.693 -80,2%
30 de març 5.589 -93,2%
31 de març 5.286 -93,7%
Respecte a la resta de serveis, les estacions d’esquí així com el Cremallera de Montserrat i el Cremallera de Núria romanen tancats.
Increment de les mesures higièniques
A més, en el marc de la resposta de la pandèmia de la SARS-CoV-2 a Catalunya, FGC ha realitzat un seguit de mesures de caire informatiu i organitzatiu dirigides als clients i al conjunt del personal amb l’objectiu de minimitzar el risc d’infecció i assegurar alhora la prestació del servei, preveient l’evolució de la situació.
En aquest sentit, FGC ha elaborat un Pla de contingència i ja des de l’inici de l’episodi ha activat diverses mesures higièniques, seguint els protocols sanitaris, per evitar tant com sigui possible els contagis.
Per tal de minimitzar el risc d’infecció pel coronavirus i evitar el risc de contagi entre les persones usuàries, Ferrocarrils ha modificat el mode de funcionament de tots els ascensors de les seves estacions: s’operen a distància de forma centralitzada i s’activen des del Centre de Control d’FGC. Amb aquesta mesura s’aconsegueix que les persones que necessitin fer servir els ascensors no premin els botons per a sol·licitar-los. El que han de fer és contactar amb el Centre de Control trucant al telèfon gratuït 900901515 o mitjançant l’intèrfon dels Punts d’Ajuda que hi ha a les estacions. Pet tal de garantir la distància de seguretat recomanable, també s’ha limitat l’accés als ascensors a un màxim de dues persones.
Aquesta mesura està en la línia de la resta de mesures higièniques que FGC des de l’inici de l’episodi ha anat prenent, seguint allò establert en el seu Pla de contingència, per minimitzar el risc d’infecció entre els clients. Entre d’altres:
- S’ha intensificat la neteja i la higiene diària de les instal·lacions.
- Es desinfecten diàriament barres, agafadors, botoneres, tauletes, mampares, endolls i marcs de finestres de l’interior dels trens a totes les línies.
- Les màquines de venda de bitllets, els punts d’informació, les botoneres dels ascensors i els passamans de totes les estacions es netegen freqüentment.
- Els i les maquinistes obren i tanquen totes les portes dels trens automàticament perquè el passatge no hagi de tocar les botoneres de portes.
- Les portes no automàtiques de les estacions es mantenen obertes per minimitzar la seva manipulació.
- S’han tancat al públic els Centres d’Atenció al Client, l’Oficina de confecció de carnets de pensionista i l’atenció es fa via telefònica.
A més d’aquestes mesures, FGC també comunica als seus clients, mitjançant diversos canals, que cal tenir en compte altres mesures d’autoprotecció com ara rentar-se les mans sovint; evitar el contacte proper (de menys de dos metres) amb persones amb afeccions respiratòries i no compartir-hi pertinences personals; tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i rentar-se les mans de seguida, entre altres.
En l’aplicació de totes les mesures, FGC actua en tot moment atenent a allò que dictaminen el Govern i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Quant a la situació sanitària del personal, 5 persones han donat positiu per coronavirus, 85 estan confinats, 59 es troben a casa per ser considerar-se grup de risc (persones que pateixin malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunodeprimit) i la resta estan treballant des de casa. El servei mèdic d’FGC fa un seguiment continu de l’estat dels treballadors i treballadores.
FGC adapta el seu servei ferroviari d'acord amb els nous requeriments de demanda
La línia Barcelona-Vallès oferirà a partir de demà dimecres, 1 d’abril, un servei adaptat a la mobilitat existent, complint els requeriments de demanda i espai
La línia Llobregat-Anoia manté des d’ahir les freqüències de cap de setmana amb trens de doble composició per oferir més espai i amb reforços puntuals per garantir que l’ocupació del tren serà inferior al terç requerit
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adapta la seva oferta a les línies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus. D’aquesta manera, l’empresa adequa l’oferta d’acord a la demanda, que ha caigut en un estabilitzat 90%, i a les indicacions rebudes per part del Govern i de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Així, a partir de demà, 1 d’abril, la línia Barcelona-Vallès ajustarà les seves freqüències a la davallada de demanda, tenint en compte les hores punta i les hores vall. Per tant, el servei en aquesta línia serà el següent:
Barcelona-Vallès (a partir de l’1 d’abril)
Circulacions en hora punta (de 6 h a 9 h i de 14 h a 16 h):
2 trens/hora a la línia S1 (Terrassa)
2 trens/hora a la línia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la línia S5 (St. Cugat-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la línia L7 (llançadora Gràcia-Av. Tibidabo)
Circulacions a la resta d’hores:
1 tren/hora a la línia S1 (Terrassa)
1 tren/hora a la línia S2 (Sabadell)
1 tren/hora a la línia L6 (Sarrià-Pl. Catalunya)
4 trens/hora a la línia L7 (llançadora Gràcia-Av. Tibidabo)
Tots els trens s’aturen a totes les estacions i la línia L12 (Reina Elisenda) no circula.
Pel que fa a la línia Llobregat-Anoia, manté des d’ahir dilluns les seves freqüències de cap de setmana amb trens suplementaris de reforç en les hores punta. D’aquesta manera es garanteix que l’ocupació no superarà en cap cas a 1/3 del total requerit. Per tant, aquestes són les freqüències de manera ja permanent a la línia:
Llobregat-Anoia
1 tren/hora a la línia R5 (Manresa)
1 tren/hora a la línia R6 (des de i a La Pobla de Claramunt)
1 tren/hora a la línia L8 (Pl. Espanya-Molí Nou Ciutat Cooperativa)
Els trens circulen amb composició doble (sis cotxes).
El servei finalitzarà a les 23.00 h a ambdues línies.
Tot i aquestes modificacions, FGC desaconsella viatjar excepte per raons inajornables i, per aquest motiu, recomana als clients que es vegin obligats a desplaçar-se que s’informin sobre les possibles afectacions al servei a través dels missatges de megafonia d’estacions i d’interior de tren, que consultin les vitrines informatives, el web www.fgc.cat, l’app d’FGC, el tuiter @FGC o que truquin al telèfon d’informació 012.
Caiguda de la demanda
Pel que fa al comportament de la demanda al servei d’FGC, des de la setmana passada l’evolució ha sigut clarament a la baixa (demanda a les 9 h):
Dia Viatges Percentatge decrement
23 de març 8.978- 89,4%
24 de març 8.406 -90,2%
25 de març 8.051 -90,5%
26 de març 7.775 -90,8%
27 de març 7.825 -90,4%
28 de març 3.130 -80,0%
29 de març 1.693 -80,2%
30 de març 5.589 -93,2%
31 de març 5.286 -93,7%
Respecte a la resta de serveis, les estacions d’esquí així com el Cremallera de Montserrat i el Cremallera de Núria romanen tancats.
Increment de les mesures higièniques
A més, en el marc de la resposta de la pandèmia de la SARS-CoV-2 a Catalunya, FGC ha realitzat un seguit de mesures de caire informatiu i organitzatiu dirigides als clients i al conjunt del personal amb l’objectiu de minimitzar el risc d’infecció i assegurar alhora la prestació del servei, preveient l’evolució de la situació.
En aquest sentit, FGC ha elaborat un Pla de contingència i ja des de l’inici de l’episodi ha activat diverses mesures higièniques, seguint els protocols sanitaris, per evitar tant com sigui possible els contagis.
Per tal de minimitzar el risc d’infecció pel coronavirus i evitar el risc de contagi entre les persones usuàries, Ferrocarrils ha modificat el mode de funcionament de tots els ascensors de les seves estacions: s’operen a distància de forma centralitzada i s’activen des del Centre de Control d’FGC. Amb aquesta mesura s’aconsegueix que les persones que necessitin fer servir els ascensors no premin els botons per a sol·licitar-los. El que han de fer és contactar amb el Centre de Control trucant al telèfon gratuït 900901515 o mitjançant l’intèrfon dels Punts d’Ajuda que hi ha a les estacions. Pet tal de garantir la distància de seguretat recomanable, també s’ha limitat l’accés als ascensors a un màxim de dues persones.
Aquesta mesura està en la línia de la resta de mesures higièniques que FGC des de l’inici de l’episodi ha anat prenent, seguint allò establert en el seu Pla de contingència, per minimitzar el risc d’infecció entre els clients. Entre d’altres:
- S’ha intensificat la neteja i la higiene diària de les instal·lacions.
- Es desinfecten diàriament barres, agafadors, botoneres, tauletes, mampares, endolls i marcs de finestres de l’interior dels trens a totes les línies.
- Les màquines de venda de bitllets, els punts d’informació, les botoneres dels ascensors i els passamans de totes les estacions es netegen freqüentment.
- Els i les maquinistes obren i tanquen totes les portes dels trens automàticament perquè el passatge no hagi de tocar les botoneres de portes.
- Les portes no automàtiques de les estacions es mantenen obertes per minimitzar la seva manipulació.
- S’han tancat al públic els Centres d’Atenció al Client, l’Oficina de confecció de carnets de pensionista i l’atenció es fa via telefònica.
A més d’aquestes mesures, FGC també comunica als seus clients, mitjançant diversos canals, que cal tenir en compte altres mesures d’autoprotecció com ara rentar-se les mans sovint; evitar el contacte proper (de menys de dos metres) amb persones amb afeccions respiratòries i no compartir-hi pertinences personals; tapar-se la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i rentar-se les mans de seguida, entre altres.
En l’aplicació de totes les mesures, FGC actua en tot moment atenent a allò que dictaminen el Govern i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona.
Quant a la situació sanitària del personal, 5 persones han donat positiu per coronavirus, 85 estan confinats, 59 es troben a casa per ser considerar-se grup de risc (persones que pateixin malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunodeprimit) i la resta estan treballant des de casa. El servei mèdic d’FGC fa un seguiment continu de l’estat dels treballadors i treballadores.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
A partir de dimecres 1 d'abril de 2020, i fins a nou avís, com a mesura excepcional per la COVID-19, es redueix l'oferta de les següents línies de bus:Per a més informació consulteu els nous horaris a la pàgina covid19.ambmobilitat.cat
- Es redueix la freqüència provisionalment de les línies L74, L75, L77, L96, E79, SB1, LH2, M12, M14, B2, B3, B5, B20, B29, B80, N0, N5, N7, N8, N12, N13 i N15.
- Restaran sense servei provisionalment les línies E43, E97, E98, PR2, PR3, B7, B8, B9, B21, B34, B82, N10, N26 i N28.
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=13446
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
https://www.regio7.cat/arreu-catalunya- ... 05733.html
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic i dels peatges mentre duri el confinament
L'executiu negocia amb la Moncloa per fixar les condicions de la mesura per no cobrar cap import als vehicles
acn | barcelona 31.03.2020 | 15:59
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic que depèn de la Generalitat, i negocia amb l'Estat perquè els peatges també siguin a cost zero durant l'estat d'alarma pel coronavirus. El departament de Territori aprovarà una resolució perquè el transport que depèn de la Generalitat sigui gratuït, tal com ha explicat la portaveu del Govern, Meritxell Budó, durant la roda de premsa telemàtica d'aquest dimarts al migdia. També es convocaran les Autoritats del Transport Metropolità (ATM) perquè adoptin aquesta mesura, que es proposarà a la reunió del consorci d'aquesta tarda. En paral·lel, la Generalitat també planteja al govern espanyol la gratuïtat dels peatges, una decisió que requereix de futurs acords dels executius.
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic i dels peatges mentre duri el confinament
L'executiu negocia amb la Moncloa per fixar les condicions de la mesura per no cobrar cap import als vehicles
acn | barcelona 31.03.2020 | 15:59
El Govern impulsa la gratuïtat del transport públic que depèn de la Generalitat, i negocia amb l'Estat perquè els peatges també siguin a cost zero durant l'estat d'alarma pel coronavirus. El departament de Territori aprovarà una resolució perquè el transport que depèn de la Generalitat sigui gratuït, tal com ha explicat la portaveu del Govern, Meritxell Budó, durant la roda de premsa telemàtica d'aquest dimarts al migdia. També es convocaran les Autoritats del Transport Metropolità (ATM) perquè adoptin aquesta mesura, que es proposarà a la reunió del consorci d'aquesta tarda. En paral·lel, la Generalitat també planteja al govern espanyol la gratuïtat dels peatges, una decisió que requereix de futurs acords dels executius.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Suspensió temporal de pagament
He vist això en un grup de Facebook. Encara no ho veig ni al Twitter ni al Facebook d' InfoTMB. Potser ho tinguin preparat per a ser publicat demà (la gratuïtat començaria dijous dia 2)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
L'ATM de Barcelona ho ha fet oficial via Twitter
https://twitter.com/ATMbcn/status/1245053711346532352
https://twitter.com/ATMbcn/status/1245053711346532352
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Sí, TMB ja també.
És que som massa ràpids
Expliquem en què consisteix la suspensió temporal del pagament que s'aplicarà a les xarxes de #metrobcn i #busbcn de TMB del 2 al 9 d'abril.
De manera temporal, els usuaris que es desplacen per atendre activitats essencials hauran de continuar validant el bitllet però no se'ls descomptarà el viatge.
És una decisió de l'Autoritat del Transport Metropolità de l'àrea de #Barcelona, condicionada al fet que es mantingui el confinament i la baixa ocupació dels transports públics.
http://ow.ly/4kgL50z1neC
És que som massa ràpids
Expliquem en què consisteix la suspensió temporal del pagament que s'aplicarà a les xarxes de #metrobcn i #busbcn de TMB del 2 al 9 d'abril.
De manera temporal, els usuaris que es desplacen per atendre activitats essencials hauran de continuar validant el bitllet però no se'ls descomptarà el viatge.
És una decisió de l'Autoritat del Transport Metropolità de l'àrea de #Barcelona, condicionada al fet que es mantingui el confinament i la baixa ocupació dels transports públics.
http://ow.ly/4kgL50z1neC
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Una curiositat d'aquests dies. Hi ha varies línies de Sagalés amb més servei en dissabte que d'un dissabte normal. Per exemple, la e12 fa 14 expedicions un dissabte normal i amb els horari d'aquests dies fa 17 expedicions. També pasa a la 470 de 2 expedicions ha passat a 4 expedicions, a la 476 ha passat d'una expedició a dues, a la 441 ha passat de 2 expedicions a 4.
Aviam si després es mantenen com millores del servei, que vindrien molt bé. Almenys jo podria sortir els dissabtes sense tenir que agafar el cotxe.
Aviam si després es mantenen com millores del servei, que vindrien molt bé. Almenys jo podria sortir els dissabtes sense tenir que agafar el cotxe.
Re: Avistaments curiosos de busos
Buenas tardes,
Hace tiempo que no participo porque la situación de las últimas semanas, además, me resultan especialmente tristes y este hobbie lo he medio dejado.
Pero bueno, hago un alto, para indicaros que he visto que la 6 lleva todo su servicio con articulados (los Citaro 30xx bajos, 3016, 3018 y algún otro que no recuerdo), mientras que en la 47 sigo viendo "sus" 69xx.
Por cierto, en la H10, que debe llevar muy pocos turnos, como el resto de líneas...., lleva solo 60xx de los más nuevos, como el 6042. Los 62xx no los veo circular. Supongo que deben tenerlos en cochera sin desifectarlos… En la 39 vi un 155x nuevo.
De todos modos, avisto poco últimamente por lo del confinamiento claro.... Los buses por lo demás van prácticamente sin nadie.
Otro tema, pero que tendría que ser un nuevo hilo, sería como TMB va a volver a la normalidad con lo que se avecina luego..... Supongo que recuperar los niveles de usuarios que había tardará mucho, mucho tiempo..... Y los nuevos proyectos, tranvía Diagonal, incorporación de nuevos buses, revisión de la nueva xarxa, metros nuevos, el tranvía del Tibidabo, etc. supongo que se quedará todo patas arriba.
Disculpad, pero, pero igual el gestor de la web podría abrir un hilo nuevo o a lo mejor lo hay pero no lo he visto.
Gracias!
Saludos y hasta pronto.
Hace tiempo que no participo porque la situación de las últimas semanas, además, me resultan especialmente tristes y este hobbie lo he medio dejado.
Pero bueno, hago un alto, para indicaros que he visto que la 6 lleva todo su servicio con articulados (los Citaro 30xx bajos, 3016, 3018 y algún otro que no recuerdo), mientras que en la 47 sigo viendo "sus" 69xx.
Por cierto, en la H10, que debe llevar muy pocos turnos, como el resto de líneas...., lleva solo 60xx de los más nuevos, como el 6042. Los 62xx no los veo circular. Supongo que deben tenerlos en cochera sin desifectarlos… En la 39 vi un 155x nuevo.
De todos modos, avisto poco últimamente por lo del confinamiento claro.... Los buses por lo demás van prácticamente sin nadie.
Otro tema, pero que tendría que ser un nuevo hilo, sería como TMB va a volver a la normalidad con lo que se avecina luego..... Supongo que recuperar los niveles de usuarios que había tardará mucho, mucho tiempo..... Y los nuevos proyectos, tranvía Diagonal, incorporación de nuevos buses, revisión de la nueva xarxa, metros nuevos, el tranvía del Tibidabo, etc. supongo que se quedará todo patas arriba.
Disculpad, pero, pero igual el gestor de la web podría abrir un hilo nuevo o a lo mejor lo hay pero no lo he visto.
Gracias!
Saludos y hasta pronto.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... ervei_0604
Suprimida la circulació ferroviària als trams Ripoll – Puigcerdà (R3) i Manresa – Lleida (R12) a partir de dilluns 6 d’abril
A partir de dilluns dia 6 d’abril
.
A partir de dilluns dia 6 d’abril, l’adequació i optimització per part d’Adif dels recursos que disposa al centre de Control del Trànsit Centralitzat i manteniment de la infraestructura comporten la supressió de la circulació de trens als trajectes Ripoll – Puigcerdà, línia R3, i Manresa – Lleida, línia R12.
Entre Ripoll i Puigcerdà s’estableix un servei alternatiu per carretera amb tres expedicions per sentit (matí, migdia i tarda-nit).
Pel que fa al recorregut de la línia R12 entre Lleida –Cervera queda cobert amb els busos interurbans i entre Manresa i L’Hospitalet els viatgers disposen dels serveis de l’R4.
Des d’avui, Rodalies de Catalunya ha reduït al 50 % la seva oferta seguint els paràmetres marcats per les autoritats. De forma coordinada amb el titular del servei, es reajusta el servei ferroviari a la demanda existent, que s’ha reduït pràcticament un 95%, la qual cosa permet que es mantingui, com a màxim, un nivell d’ocupació que representi un terç de la capacitat màxima. D’aquesta manera es respecta el propòsit de mantenir distàncies entre els viatgers recomanades per les autoritats sanitàries.
A les mesures d’Adif, s’afegeix que a partir de dilluns la RT2 (L’Arboç – Port Aventura) no prestarà servei. Els viatgers disposen dels serveis de les línies R4 al tram L’Arboç-Sant Vicenç de Calders, i dels servei de les línies R14, R15, R16 i R17 entre Sant Vicenç de Calders i Port Aventura).
Des del passat dimecres 26, els trens de les R7, RG1 i RT1 no circulen. A la línia R7 la Universitat Autònoma de Barcelona està tancada i la resta d’estacions estan servides per l’R4. La RG1 comparteix recorregut amb trens de l’R11 i R1 i finalment els viatgers de la línia RT1 disposen de serveis de les línies R14, R15 i R16 per desplaçar-se entre Tarragona, Vilaseca i Reus.
Cal recordar que els trens de la línia R11 inicien o finalitzen el seu recorregut a l’estació de Portbou.
Aquestes mesures han estat adoptades en el marc de l’Estat d’Alarma decretat pel Consell de Ministres amb motiu de l’emergència sanitària pel Covid-19, que obliga a una situació excepcional de mobilitat i a l’aplicació de mesures extraordinàries. Renfe desaconsella viatjar excepte que sigui per raons inajornables o d’extrema necessitat.
Els nous horaris es podran consultar a partir de dissabte a través dels canals digitals d’informació i atenció al client de Renfe i Rodalies de Catalunya. Així com als telèfons 900 41 00 41 i 912 320 320.
Suprimida la circulació ferroviària als trams Ripoll – Puigcerdà (R3) i Manresa – Lleida (R12) a partir de dilluns 6 d’abril
A partir de dilluns dia 6 d’abril
.
A partir de dilluns dia 6 d’abril, l’adequació i optimització per part d’Adif dels recursos que disposa al centre de Control del Trànsit Centralitzat i manteniment de la infraestructura comporten la supressió de la circulació de trens als trajectes Ripoll – Puigcerdà, línia R3, i Manresa – Lleida, línia R12.
Entre Ripoll i Puigcerdà s’estableix un servei alternatiu per carretera amb tres expedicions per sentit (matí, migdia i tarda-nit).
Pel que fa al recorregut de la línia R12 entre Lleida –Cervera queda cobert amb els busos interurbans i entre Manresa i L’Hospitalet els viatgers disposen dels serveis de l’R4.
Des d’avui, Rodalies de Catalunya ha reduït al 50 % la seva oferta seguint els paràmetres marcats per les autoritats. De forma coordinada amb el titular del servei, es reajusta el servei ferroviari a la demanda existent, que s’ha reduït pràcticament un 95%, la qual cosa permet que es mantingui, com a màxim, un nivell d’ocupació que representi un terç de la capacitat màxima. D’aquesta manera es respecta el propòsit de mantenir distàncies entre els viatgers recomanades per les autoritats sanitàries.
A les mesures d’Adif, s’afegeix que a partir de dilluns la RT2 (L’Arboç – Port Aventura) no prestarà servei. Els viatgers disposen dels serveis de les línies R4 al tram L’Arboç-Sant Vicenç de Calders, i dels servei de les línies R14, R15, R16 i R17 entre Sant Vicenç de Calders i Port Aventura).
Des del passat dimecres 26, els trens de les R7, RG1 i RT1 no circulen. A la línia R7 la Universitat Autònoma de Barcelona està tancada i la resta d’estacions estan servides per l’R4. La RG1 comparteix recorregut amb trens de l’R11 i R1 i finalment els viatgers de la línia RT1 disposen de serveis de les línies R14, R15 i R16 per desplaçar-se entre Tarragona, Vilaseca i Reus.
Cal recordar que els trens de la línia R11 inicien o finalitzen el seu recorregut a l’estació de Portbou.
Aquestes mesures han estat adoptades en el marc de l’Estat d’Alarma decretat pel Consell de Ministres amb motiu de l’emergència sanitària pel Covid-19, que obliga a una situació excepcional de mobilitat i a l’aplicació de mesures extraordinàries. Renfe desaconsella viatjar excepte que sigui per raons inajornables o d’extrema necessitat.
Els nous horaris es podran consultar a partir de dissabte a través dels canals digitals d’informació i atenció al client de Renfe i Rodalies de Catalunya. Així com als telèfons 900 41 00 41 i 912 320 320.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
S'acaba la gratuïtat
S'acaba la gratuïtat:
Demà s'acaba la restricció de mobilitat per als sectors no essencials i, per tant, el període de suspensió de les tarifes integrades de l'@ATM_BCN. A partir de divendres, 10 d'abril, tornaran a ser de pagament el #metrobcn i #busbcn.
http://ow.ly/Bt0f50z99LB #COVID19 #NoEtMoguis
Demà s'acaba la restricció de mobilitat per als sectors no essencials i, per tant, el període de suspensió de les tarifes integrades de l'@ATM_BCN. A partir de divendres, 10 d'abril, tornaran a ser de pagament el #metrobcn i #busbcn.
http://ow.ly/Bt0f50z99LB #COVID19 #NoEtMoguis
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: TEISA 1920
AFECTACIONS TEMPORALS AL SERVEI - HORARIS ESPECIALS COVID-19 ACTUALITZAT 08/04 15:00 h
02/04/2020
------------------------------------------
ACTUALITZAT 08/04 17:00 h
Els informem de la posada en marxa de 3 + 3 expedicions que connectaran Ripoll i Puicerdà, i aniran lligades a les arribades i sortides dels trens que connecten Ripoll amb Barcelona.
http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... font/1/619
02/04/2020
------------------------------------------
ACTUALITZAT 08/04 17:00 h
Els informem de la posada en marxa de 3 + 3 expedicions que connectaran Ripoll i Puicerdà, i aniran lligades a les arribades i sortides dels trens que connecten Ripoll amb Barcelona.
http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... font/1/619
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Tela..
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
Adrià Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (Guipúscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta línia es revisen a les cotxeres de Sant Genís, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que només quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reunió d'aquest matí amb TMB on s'ha traslladat la informació, indiquen que set operaris de Sant Genís estan de permís retribuït perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set més estan de baixa. Així doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recórrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reunió.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situació a la L3 és complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la línia. A més, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
Adrià Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (Guipúscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta línia es revisen a les cotxeres de Sant Genís, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que només quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reunió d'aquest matí amb TMB on s'ha traslladat la informació, indiquen que set operaris de Sant Genís estan de permís retribuït perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set més estan de baixa. Així doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recórrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reunió.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situació a la L3 és complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la línia. A més, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Horaris que canvien el dimarts 14 d'abril: https://covid19.ambmobilitat.cat/14abril.html
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Certament, el 3013-3036 (el primer reformat) porta mesos fora de servei, però no tinc localitzats els altres dos. No se si TMB podria fer un pensament, i els primers nous 5000 que estan arribant, portar-los a L3 fins que arribin els seus. Suposo que la baixada de demanda també ha donat una mica d'oxigen. Doncs no cal que tots els trens circulin.metring wrote: ↑Friday 10/04/2020 18:35 Tela..
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true
TMB contracta una empresa externa per suplir baixes per coronavirus al metro
La plantilla de manteniment a la L3 compta amb menys d'una quarta part dels treballadors
Adrià Lizanda 10.04.2020 18.00 h.
La incidència del coronavirus en la plantilla del metro ha obligat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a contractar una empresa externa perquè assumeixi tasques de manteniment. La companyia Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles (CAF), amb seu a Beasain (Guipúscoa) ha estat l'escollida per assegurar el manteniment de dos trens de la L3. Els trens d'aquesta línia es revisen a les cotxeres de Sant Genís, on normalment treballen 18 operaris.
El Covid-19, però, ha fet que només quedin quatre treballadors, segons fonts sindicals. Les mateixes fonts, que han estat presents a la reunió d'aquest matí amb TMB on s'ha traslladat la informació, indiquen que set operaris de Sant Genís estan de permís retribuït perquè formen part d'algun col·lectiu de risc i set més estan de baixa. Així doncs, TMB –grup d'empreses del qual forma part Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB), que gestiona la xarxa de metro– s'ha vist obligada a recórrer a una empresa externa. "És de forma puntual i excepcional", remarquen fonts sindicals presents a la reunió.
CAF s'encarregarà del manteniment de cicle llarg de dos trens. Aquest manteniment es porta a terme regularment i es complementa amb el de cicle curt, que es fa de forma més habitual que el llarg.
La situació a la L3 és complicada, segons fonts sindicals. En dues o tres setmanes, avisen, TMB podria haver perdut la capacitat de mantenir els trens perquè segueixin circulant per la línia. A més, tres trens que haurien de circular-hi estan aturats perquè tenen amiant, segons fonts sindicals.
Esperem que la situació a cotxeres millori
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Malauradament, ahir vam haver de lamentar la mort d'un conductor de bus de TMB pel maleit virus:
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 2686771205
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 2686771205
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Per cert, tots els pobles de l'Anoia com ho deuen fer? Si el bus va del seu poble a Igualada, i no es pot entrar a Igualada es queden sense bus, o el bus va fins La Pobla de Claramunt, o com ho fan, algú ho sap?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
GenTMB ha rescatat avui l'entrevista que li van fer al 2010:metring wrote: ↑Saturday 18/04/2020 10:21 Malauradament, ahir vam haver de lamentar la mort d'un conductor de bus de TMB pel maleit virus:
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 2686771205
https://gentmb.tmb.cat/seccio/actualita ... ar-muriano
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan