Page 5 of 18

Posted: Thursday 11/01/2007 19:49
by jordidr
no entenc k vols dir

Posted: Thursday 11/01/2007 20:07
by jordidr
e enviat un mail a alstom preguntantlis si sabien algo no crec k em respnguin pero bueno

Posted: Thursday 11/01/2007 20:07
by Jordi Freixas
Mortadel·lo wrote:El prototip de Civia Alpino d'Alstom top secret

Image

ni en Jamiro sap que existeix (ja saben que és un bocamoll i no li han dit res :) )
Se t'en va tiu, se te'n va... :riure

Posted: Friday 12/01/2007 22:53
by jordidr
gracies

No!

Posted: Saturday 13/01/2007 13:50
by JaMiRo!
A veure, als qui pregunteu sobre el Civia Alpino. A Alstom encara no es treballa amb cap projecte que porti aquest nom... ;)

Posted: Saturday 13/01/2007 13:54
by jordidr
um... els civia alpino son un asumte obscur i misterios que nomes pocs priviligiats en coneixen el que

Posted: Saturday 13/01/2007 16:36
by Jordi Freixas
El que jo dic... CIVIA virtuals

Posted: Saturday 13/01/2007 20:30
by Ferrovi
Digueu "Mi CIVIA alpina derrapante" amb la E!
Fora conya, jo crec que això de el civia alpino només es un civa amb els fens aequats per a la linia, i prou, i potser la està circulant per altres linies i nosaltres no ens assabentem, perquè es un civia normal i corrent.

Posted: Saturday 13/01/2007 21:30
by jordidr
espero que siguin algo mes que aixo, a mes a mes pensa que son models diferents ... no es diuen igual, jo crec que una de les altres diferencies seran els seients

Posted: Sunday 14/01/2007 21:37
by Jordi Freixas
Home!!!! Com a mínim eh!!!!

Posted: Sunday 14/01/2007 22:38
by jordidr
Doncs si, no se si cal que els agafin de les 440 pero que no em fiquin seients dusos de rodalies

Posted: Sunday 14/01/2007 23:17
by Jordi Freixas
Home, tampoc ens passem. Ja que posen un tren completament nou, que facin el favor de ficar-hi seients nous, o que si han de ser de segona mà, que com a mínim estiguin en més bon estat que els de les 440.

Posted: Sunday 14/01/2007 23:40
by Pere
Els seients de les 440 sense reformar i reformades de dos cotxes estan molt bé.

Posted: Sunday 14/01/2007 23:51
by Jordi Freixas
Això no és veritat, i si has utilitzat en un temps relativament freqüent aquesta línia, ho sabràs ;) .

Posted: Sunday 14/01/2007 23:56
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:Això no és veritat, i si has utilitzat en un temps relativament freqüent aquesta línia, ho sabràs ;) .
Estem parlant dels seients de les 440R i 440 de 2 cotxes, els quals són els que duen les 470, entre d'altres? Perquè d'ésser així, en Pere té raó. I si no, aleshores la segueix tenint però no ho has entès bé.

Posted: Monday 15/01/2007 0:18
by Jordi Freixas
Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.

I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.

Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.

Posted: Monday 15/01/2007 0:23
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.

I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.

Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
Els seients de les 440R de dos cotxes, que són els mateixos de la versió sense reformar, es solen trobar en un estat força bo (molt millor que a les 440 de Regionals de la zona de Galicia). De fet, en la 440.132M estan molt bé, pel que sé (és la 440 sense reformar que més agafo). I en les reformades, doncs millor també.

Posted: Monday 15/01/2007 0:31
by Jordi Freixas
Bé... uns quants trens d'aquests, n'he arribat a agafar jo. Em sembla que si dic que estan en mal estat, no és perquè sí.

Els dels Catalunya Exprés de Figueres en canvi, corregiu-me si m'equivoco, però em sembla que tampoc són nous. En canvi, en general estan en força més bon estat que els de les 440.

Posted: Monday 15/01/2007 10:03
by jordidr
Els seients de Cat exp i Rex exp estan molt be, jo em conformo que en posesin un de semblants

Posted: Monday 15/01/2007 13:46
by Pere
Aclarim les coses

- Els seients que tal i com dius tu, que s'estant caient a trossos de les 440 "R" i sense "R" de dos cotxes (les habitlitades per fer el transpirinenc) els han anat substituïnt. En tens un clar exemple a la 440.132M sense reformar pintada de taronja regionals que el tapissat és diferent en alguns seients si els compares.
Es nota que no agafes freqüentment aquestes unitats.

-Els seients de les unitats 448R que cobreixen entre d'altres molts serveis Catalunya Expres a Figueres, són nous des de la seva reforma aproximadament al 2002.