Re: Futur de l'estació de França
Posted: Tuesday 27/03/2012 17:52
Creo que ha sido cancelado por falta de dinero (lo cual se veía venir)santmarti wrote:Al final que pasó con proyecto de las Glòries al final afecará las vias de EDF?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Creo que ha sido cancelado por falta de dinero (lo cual se veía venir)santmarti wrote:Al final que pasó con proyecto de las Glòries al final afecará las vias de EDF?
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ps-1595757santmarti wrote:Hoy en el Periodico de Catakunya hablavan de construir el Túnel de coches por debajo de las vias de Tren ya que Adif i la Generalitat no se ponen deacuerdo con el otro proyecto
+1Toni wrote:Es veu que cada Alcalde ha de deixar al menys un empremta inesborrable a la ciutat... un va deixar la Vila Olímpica, l´altre el Fòrum.... i aquest vol Glòries. Això estaria bé si no fos perquè els deliris de grandesa dels polítics els paguem entre tots, o millor dit, els pagarem entre tots durant molts anys..... Jo coincideixo en que el primer "projecte" de Glòries no tenia cap mena de sentit i és molt possible que fos un globus sonda no exempt de bastant desconeixement de l´Ajuntament. El segon projecte, respectant tots els túnels de la plaça (i per tant l´entrada a la EdF) té una mica més de sentit... o millor dit, no és descabellat.... per què.... té gaire sentit fer nova la mateixa plaça que es va fer nova fa 20-30 anys (poquíssims anys per una obra com aquesta)?. Com s´assebenti la Merkel li caurà una bronca al senyor Alcalde.... un deliri de grandesa de l´anterior Alcalde i d´aquest Alcalde, totalment injustificat i que no aporta res de res. Aportarà aquesta obra riquesa o millora de la qualitat de vida?. Riquesa pels constructors i satèl.lits i qualitat de vida com a molt pels veïns de dues illes de cases al voltant.... poca cosa per tant millions......
Mmmm... on recordo haver vist una cosa semblant?Miquel wrote:Hàbitat Urbà també estudia col·locar al centre de l'àrea una senyera d'enormes dimensions
O sigui, que després de gastar-se milions i milions en successives reformes, les quals totes prometien ser la solució definitiva, després de tortells, parks+ride i xorrades diverses durant 20 anys de provisionalitat... ara tornarem a tenir la configuració de la plaça que ja hi havia els anys 70 i 80. Brutal...jaezcurra wrote:defensen el que es va dibuixar anteriorment, més llarg i que dividia el trànsit d'entrada direcrament a Diagonal i el carrer Aragó i, per tant, "millorava la mobilitat a la zona".
Se había hablado de prolongar el Tram desde la Meridiana hasta Urquinaona, ésto incluso lo proclamo Xavier "muerte y sufrimiento al Tram" Trías. Por aquí en el foro se llegó a especular si ese "alisamiento" de Ali Bei no sería para pasar el Tram por ahí para luego llegar a Urquinaona. ¿No mejoraría eso la conexión de las zonas que mencionas con el centro de Barcelona?Oriolix wrote:Sembla que finalment comença a moure's la reforma de la plaça de les Glòries, que a hores d'ara només sembla un nus d'autopista clavat enmig de la trama urbana de Barcelona...
Mirant el web http://www.glories.cat he vist que aprofitaran la reforma per crear noves connexions de carrers. En concret es preveu que:
- Castillejos creuarà la Diagonal
- Tànger / Ali Beí creuarà Marina
En especial entenc que la connexió Tànger-Alí Beí (i Marroc després de la Diagonal) crearia un bon corredor per connectar el Poble Nou i el Besós amb el centre de Barcelona. Així, podria passar-hi algun dels busos que actualment van per Almogàvers (41, 42, 141) per anar fins a la Plaça Catalunya o més enllà. De fet, els que vénen per Almogàvers han de tombar per Passeig de Sant Joan a l'alçada de l'edifici antic de jutjats, mentre que per Tànger i Ali Beí el camí seria recte. També l'eix Tànger-Ali Beí passa per davant de l'entrada de l'estació d'autobusos de l'estació del Nord, per la qual cosa podria ser força útil. Una altra opció seria allargar alguna línia com el 54, que actualment mor a l'Estació del Nord, fins el Poble Nou
Si un enderrocament és una desconstrucció, aleshores una construcció és un desenderrocament? O bé hauríem de parlar d'una antidesconstrucció? Jo és que amb això de la neollengua m'hi perdo.btv wrote:S’aprova el projecte de desconstrucció de l’anella viària de la plaça de les Glòries