Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jo també en vull una...de la talla més gran possible!!!!! xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Ostres, avui he fet SFamilia-Verdaguer, anada i tornada, i els dos cops m'he trovat amb dues 5000 a l'estació. Cap 1000. Crec que es el primer cop que em passa.

He necessitat ajuda psicologica d'un Kit Kat :|

Vox
Last edited by Vox on Friday 05/05/2006 0:20, edited 1 time in total.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Dies de pena i glòria

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:Ostres, avui he fet SFamilia-Verdaguer, anada i tornada, i els dos cops m'he trovat amb dues 5000 a l'estació. Cap 1000. Crec que es el primer cop que hem passa.

He necessitat ajuda psicologica d'un Kit Kat :|

Vox
Jo tinc dies com aquest que cites, "sólo5000", i també en tinc de "sólo1000", encara que ben poquets...Diàriament prenc el Sagrada Família/Sants-Estació, o sigui que és un tram prou llarguet i no obstant això en un parell d'ocasions he tingut la oportunitat de no menjar-me cap 5000 ni en la meva via ni en la contrària...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Així m'agrada, així... Presumint dels 1000 que veieu, en aquest post de "censament pre-mortem", i no us digneu detallar-los pel llistat del pobre Mortadel·lo :aaa
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Ops!

Post by JaMiRo! »

Fran-Ikarus wrote:Així m'agrada, així... Presumint dels 1000 que veieu, en aquest post de "censament pre-mortem", i no us digneu detallar-los pel llistat del pobre Mortadel·lo :aaa
Sorry old boy, però no puc fer fotos (per un proper especial sèrie 1000 de la meva pàgina 8) ) i apuntar els números alhora... :oops:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

no me se disperseis!

(ja estic d'alta :D )
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Jejeje!

Post by JaMiRo! »

"Es peligroso apoyarse en los punkis"

xD xD xD xD xD
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

I a les fotos no surten els números de cotxe?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Fran-Ikarus wrote:I a les fotos no surten els números de cotxe?
Les deu estar fent a 640x480 i des de l'altra punta de l'andana...


------------------------------------------------------------------------
NO APARTARSE DE LAS PUELLAS
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Nooo!

Post by JaMiRo! »

Fran-Ikarus wrote:I a les fotos no surten els números de cotxe?
Doncs precisament, amb els angles de foto que faig...De tropecientas fotos, se'n veurà la matrícula a un parell... :D
Platanito wrote:Les deu estar fent a 640x480 i des de l'altra punta de l'andana...
:llengua
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Hola Companys, segons les meves últimes notícies, s'ha suspés la destrucció del trens de la S1000, en principi fins el mes d'octubre, en que només hi han programades dues destruccions ´que quedaven pendents i després res. Ho podeu confirmar si passeu per les cotxeres de Boixeres on veureu que ha desaparegut la malèfica "pinça". Ja diré alguna cosa més quan ho sàpiga. :!: :!: :!:
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Oooh!

Post by JaMiRo! »

:o :o :o :o :o

Qui ha estat? Qui l'ha mangada, la pinça? Fran-Ikarus? Llop? Mortadel·lo? Serie600? O jo mateix? :D

Potser el material serà venut...Ooooh, en aquest cas vull saber on, vull saber on... :oops:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Tot i això, gran mestre Morta, continuem amb els avistaments, oi? Tant per saber quan cauran aquests dos "desgraciats", com per anar sabent quan són retirats els trens (tot i que salvin el cap)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Això lliga amb allò que ja ens van comentar de que TMB enviaria a CAF els 1000 per arreglarlos i vendrel's a no se on.

LLOP, quantes unitats s'han destruit? Potser la resta ja son per vendre.

Vox
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

les composicions destruïdes a data d'avui són:
M1017-1018-R1305-M1019-1020
M1013-1014-R1304-1015-1016
M1009-1010-R1303-1011-1012
M1001-1002-R1301-1003-1004
M1021-1022-R1306-1023-1024
M1025-1026-R1307-1027-1028
M1005-1006
M1087-1088


Les comdemnades son: M1029-1030-R1308-1031-1032 i M1033-1034-r1309-1035-1036
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Crec que s'els vendran a FGV, perque ja es costum, i FGV necessita convois pel metro, que fa noves linies, i no es tan rica com per comprar trens nous. Comencem les apostes?

Jo aposto a que les he comprat jo :)
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Post by metrobaix »

Pel que jo tinc entes... rica no es cap empresa ferroviaria del nostre pais... si no els FGC ja arribarien per Andorra! jejejj!

Que tinguem mes recursos potser si, que ens endeutem mes encara.. tambe!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Pienso dedicar un culebrón o una novela a la serie 1000, titulada "la vida de un veterano"

aqui os pongo un avance de la historia en general:

Metro de Barcelona: "la vida de un veterano"

Todo empezó a principios de de los 70, cuando llegaron a barcelona de forasteros, jóvenes e innovadores, sustituyeron a los antiguos reyes, y se hicieron con el poder de algunas líneas, ellos eran los miles, se apoderaron y en poco tiempo trajeron a sus gemelos milcienes. Se apoderaron de la L4 y L5, mientras en las otras líneas circulaban hermanos de los eliminados antecesores de los miles. Entonces “los innovadores” tuvieron hijos en los noventa, que eran los 3000 y 4000, otros “nuevos innovadores”, pero más tarde tuvieron otro hermano, llamados dosmiles, que ocupaban un reino reconstruido después de ser destruido por la guerra. Luego, con un reino continuo a la L4 se crearon los 500, que de momento no molestan a nadie.
Mas tarde esa segunda generación de TMB-FCMB tuvo unos hijos llamados 5000, que aun están naciendo, y que poco a poco están invadiendo el reino de sus abuelos, los miles, que pronto desaparecerán.
Mientras los hermanos, los únicos que quedan de la primera generación, le echaran valentía a su vida, que no les servirá de nada pues algunos de ellos serán substituidos por los 2500, uno de sus hijos, y que fueron despedidos de la L2 por parte de su hijo 5000 que es la oveja negra de la familia.
Los 5000 se apoderan de todo lo de más tiempo, pero entonces, se dividieron y otros se adaptaron a otro ancho de vía, los 6000, que eran otra tribu pero que aprenderá a convivir con sus padres 4000.
Entonces la serie 3000 creó una nueva serie, hija suya, pero que tendrá un reino inmenso que le sobrará espacio y así no serian tan malos como sus otros hijos, la 9000. La familia TMB-FCMB se iba a pique a causa de la oveja negra, los 5000...
Años después, el gran reino que había sido invadido por los miles, había pasado a ser de los 5000, 6000 y 9000, y dejaron de depender de los humanos para poder moverse, y se podían mover solas....

Continuará....
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Em sembla que t'has fet la pixa un liu...2500 no existeixen, serien els 500 si aquests fossin de composició complerta. I suposo que et vols referir als 2100, que són germans per fora però cosins llunyans per dins dels 2000...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:les composicions destruïdes a data d'avui són:
M1017-1018-R1305-M1019-1020
M1013-1014-R1304-1015-1016
M1009-1010-R1303-1011-1012
M1001-1002-R1301-1003-1004
M1021-1022-R1306-1023-1024
M1025-1026-R1307-1027-1028
M1005-1006
M1087-1088


Les comdemnades son: M1029-1030-R1308-1031-1032 i M1033-1034-r1309-1035-1036
Gràcies LLOP! Per tant, serán 10 les unitats destruïdes, i la resta? Ens falta saber si aniran totes a on s'hagin de vendre, o que.

Avui al diari deien que només unes quantes 5000 substituiran trens vells i que la majoria seran per augmentar la flota. Crec que van errats doncs, destruïdes o venudes, no quedarà cap 1000 a la L5! Això sí, han dit que aniran arrivant 5000 fins el 2008. Pensava que era el 2007 :|

Vox
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”