Page 5 of 18

¡Robo!

Posted: Saturday 08/07/2006 16:58
by JaMiRo!
trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
:fuig

Esto es un robo... >:(

Re: ¡Robo!

Posted: Saturday 08/07/2006 17:03
by sequera
JaMiRo! wrote:
trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
:fuig

Esto es un robo... >:(
Robo cuando es ilegal.

Mas bien diria que es un gran negocio.... Fabuloso negocio, que les da unos enomes beneficios.....

:)

Posted: Saturday 08/07/2006 17:08
by orique
Al menys ho tenen ben muntat. Seients còmodes i un lloc on posar maletes grans...

Oju, que no dic pas que no sigui car...

Posted: Saturday 08/07/2006 17:13
by awe
És el món del negoci… Si puc vendre un bitllet a 3'75, perquè cobrar menys? Si a aquest preu capten prous viatgers, perquè haurien de cobrar menys?

Re: ¡Robo!

Posted: Saturday 08/07/2006 19:27
by wefer
sequera wrote:
JaMiRo! wrote:
trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
:fuig
Esto es un robo... >:(
Robo cuando es ilegal.
Mas bien diria que es un gran negocio.... Fabuloso negocio, que les da unos enomes beneficios.....
:)
Una mica "robo" sí que és.
Quan parlem de negoci, en un sistema capitalista liberal, se suposa que qualsevol pot posar el preu que vulgui... a l'igual que qualsevol pot fer-li la competència fent-ho millor o a un preu més baix.
En el cas de l'Aerobús, suposo que té una concessió exclusiva (legal o de fet) otorgada pel govern, que fa que se salti a la torera les lleis del mercat sense que, de cap altra manera, es compensi aquest fet obligant a la companyia a posar preus més baixos (jo et dono l'exclusiva, però tu només pots cobrar X).
Per tant, tot plegat sona més a "chanchullo" de república bananera que a cap altra cosa.

Re: ¡Robo!

Posted: Saturday 08/07/2006 19:37
by Ferrovi
wefer wrote:
sequera wrote:
JaMiRo! wrote: :fuig
Esto es un robo... >:(
Robo cuando es ilegal.
Mas bien diria que es un gran negocio.... Fabuloso negocio, que les da unos enomes beneficios.....
:)
Una mica "robo" sí que és.
Quan parlem de negoci, en un sistema capitalista liberal, se suposa que qualsevol pot posar el preu que vulgui... a l'igual que qualsevol pot fer-li la competència fent-ho millor o a un preu més baix.
En el cas de l'Aerobús, suposo que té una concessió exclusiva (legal o de fet) otorgada pel govern, que fa que se salti a la torera les lleis del mercat sense que, de cap altra manera, es compensi aquest fet obligant a la companyia a posar preus més baixos (jo et dono l'exclusiva, però tu només pots cobrar X).
Per tant, tot plegat sona més a "chanchullo" de república bananera que a cap altra cosa.
Jo diria que es un atrac, perque es un dels pocs transports a l'aeroport, i no hi ha altre remei per a moltes persones, i com que son cuasi els unics, poden posar els preus que lis dona la gana, i "atracar" a la gent.

Els horaris ja s'han publicat

Posted: Sunday 09/07/2006 18:11
by Watermark
Avui m'he trobat per casualitat els horaris de la línia R10 penjats a l'estació provisional de El Prat de Llobregat. Els he fet una fotografia i aquí els teniu. Espero que us sigui d'utilitat fins a que surtin en format paper ;) .
Com podeu veure, s'ha assignat per aquesta línia un color vermell enfosquit o granat, bé, com ho vegi cadascú.

Image

Posted: Sunday 09/07/2006 18:33
by aarongilp
Trobo que no són uns horaris precisament ajustats. Ni en el temps (un parell de minuts menys podrien tenir) ni en el temps d'estada a les estacions finals...Particularment, enlloc de freqüències de 30 minuts, ajustant una mica i posant algun tren més es podria arribar als 20 minuts sense problemes...

Posted: Sunday 09/07/2006 18:46
by sequera
aarongilp wrote:Trobo que no són uns horaris precisament ajustats. Ni en el temps (un parell de minuts menys podrien tenir) ni en el temps d'estada a les estacions finals...Particularment, enlloc de freqüències de 30 minuts, ajustant una mica i posant algun tren més es podria arribar als 20 minuts sense problemes...
y de donde sacamos algun tren más??????

Posted: Sunday 09/07/2006 19:35
by aarongilp
sequera wrote:
aarongilp wrote:Trobo que no són uns horaris precisament ajustats. Ni en el temps (un parell de minuts menys podrien tenir) ni en el temps d'estada a les estacions finals...Particularment, enlloc de freqüències de 30 minuts, ajustant una mica i posant algun tren més es podria arribar als 20 minuts sense problemes...
y de donde sacamos algun tren más??????
Aviam. Si s'han tret trens per ser periode estival, i han arribat 2 trens que dintre de no massa en seran 4...em sembla que és molt fàcil...I si passes per Montcada Bifurcació sempre hi ha minim 3 trens estacionats a la reserva...

Posted: Sunday 09/07/2006 19:40
by buertu
una altra novetat és la creació dels trajectes Aeroport-Sant Celoni i Aeroport-Granollers en els últims 2 trens procedents de l'aeroport. És molt probable, per tant, que es faci algun ajustament en els trajectes de la R2

Posted: Sunday 09/07/2006 19:47
by aarongilp
buertu wrote:una altra novetat és la creació dels trajectes Aeroport-Sant Celoni i Aeroport-Granollers en els últims 2 trens procedents de l'aeroport. És molt probable, per tant, que es faci algun ajustament en els trajectes de la R2
Si, ho he vist, però crec que és només per "millorar" la rotació de material,a al igual que els CEX Girona - Tortosa i Girona - Reus. Si t'hi fixes, només hi és en un sentit, no en l'altre.

Posted: Monday 10/07/2006 0:07
by Pere
Al final però si que fan la parada a El Prat de Llobregat.

Posted: Monday 10/07/2006 0:28
by Ferrovi
Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn xD xD

Posted: Monday 10/07/2006 2:43
by UT596001
Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn xD xD
A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.

Posted: Monday 10/07/2006 3:00
by Ferrovi
UT596001 wrote:
Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn xD xD
A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.
osti, quin lapsus he tingut, tens tota la raó. Jo diria que igualment, hauria de ser metro ja que no passa de la primera corona

Posted: Monday 10/07/2006 9:32
by aarongilp
UT596001 wrote:
Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn xD xD
A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.
Robert, diria molt que fa un temps posava la C davant, i no hi havia quadradet. Però d'ençà que Rodalies Barcelona va començar a pertànyer a l'ATM, en vistes d'una possible unificació de linies (tal i com s'ha fet) van decidir treure-li la C.

Posted: Monday 10/07/2006 11:29
by UT596001
aarongilp wrote:
UT596001 wrote:
Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn xD xD
A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.
Robert, diria molt que fa un temps posava la C davant, i no hi havia quadradet. Però d'ençà que Rodalies Barcelona va començar a pertànyer a l'ATM, en vistes d'una possible unificació de linies (tal i com s'ha fet) van decidir treure-li la C.
Jo ho he vist sempre així, i agafo rodalies més o menys des de l'any 1999. L'única línia on he vist on els cartells posa més o menys a totes les estacions el "C-X" com a la resta de nuclis de rodalies és a la línia de Vic. Ara bé, no sé si abans es feia com a la resta de nuclis.

Posted: Monday 10/07/2006 11:33
by aarongilp
Jo et parlo del 92 cap aquí, que és des d'on tinc consciència visual...

La estupidez de la nomenclatura

Posted: Monday 10/07/2006 20:35
by Santfeliuenc
Hola,

La estupidez de la nomenclatura de las líneas nos sigue invadiendo, ¿por qué narices hay que anteponer letras a los números de línea? ¿para qué hay que decir R8 ó R9 cuando podemos referirnos a las líneas simplemente con los números 8 y 9 y se acabó? lo único que hacemos con las letritas adosadas a los números es marear la perdiz, liar a la gente y perdernos en tonterías.

Para el metro: solamente letras.
Para las cercanías: solamente números.

No puede ser más fácil. No me interesa ni lo más mínimo saber que la línea 1 de cercanías se llame "C1", "R1" ó "la madre que la parió 1". Lo que quiero es que me llegue puntual, que haya muchos trenes, que las frecuencias sean buenas y no liarme el tarro cuando vaya a cogerla. Y con las líneas de metro lo mismo, ¿a mi qué me importa que se llame L2 la línea 2? ¿para qué la "L"? ¿para saber que eso es una "Línea"? pues no hace falta que me lo digan ni especifiquen porque ya lo sé, que la llamen solamente por el número o mejor, y para distinguirlas y diferenciarlas de las líneas de cercanías, que las organicen con letras.

¿Tanto cuesta ser prácticos?

Saludos,
Sergio