Posted: Friday 02/02/2007 10:58
quan els meus pares finalment van deixar de dir-li carrefour al pryca van i li tornen a dir carrefour, siesqueeeeeeeeeee
Ja que el tema està una mica desviat, i has esmentat l'Hiper Radar (Quins temps!), fa uns dies, fent neteja, em vaig trobar això. A més, també té relació amb el transportfaristol wrote:
Aquells temps del "Hiper radar meridiana" a on hi ha el hipercor o els coneguts i ara desperaguts SEARS, curiosament els antics PRYCAS els hi han posat el nom primigeni es a dir Carrefour, fins i tot quant van inaugurar el primer al Prat, al colegi vem fer alla un viatge de fi de curs a EGB!!!!!! si, efectivament ha plogut molt.....
Sí els R s'aturen a aquestes estacions és perqué el COrte Ingles i Gran Via 2 van negociar amb FGC per que els R paressin aqui per atreure clients als centres comercials.A mès les estacions d'Almeda i Ildefons Cerdà a les hores que passa un R5,les andanes estan forçes plenes.No saps la quantitat de gent de l'Anoia i el Bages on els centres comercials són escassos,on agafa els FGC per passar la tarda del dissabtew de compres al GV2,li van de conya a la gent que viu als pobles on passa els R(Igualada,Piera,Manresa,Capellades,etc...)Aquests centres comercials promocionen el transport públic,i he vist cartells al GV2 promocionat l'accès al TP.Al Diagonal Mar també,molta gent va amb ell amb TP,la parada del TRAM està enfront de la porta principal i el metro practicament a quatre de passos,dins d'aquest CC he vist cartells on és senyalitzan els labavos,hipermercats,etc..amb logotips del TRAM,això és el que haurien de fer els CC,promocionar Transport públic que tenen a prop.El pitjor centre comercial per anar en transport públic,al de Sant Cugat,bueno crec que hi ha un camí de terra fins a l'estació de FGC d'Hospital General,i passen busos enfront,peró jo mai he vist la parada de busos del Centre comercial aquest,no m'extranya que hi jaguin embusos i tot ple de cotxes per aparcar.Platanito wrote:Hola,
per mi, el Carrefour sempre ho va ser i sempre ho serà. Efectivament, el d'El Prat es deia Carrefour quan el van inaugurar, i de fet crec que no hi he anat des que li van canviar el nom a Pryca.
Pel que fa a l'estació, efectivament, li sobra l'Europa i li falta un 2 darrera "Fira". Potser Pl.Espanya s'hauria de dir "Fira Montjuic" o alguna cosa així...
Pe que fa a l'acumulació de parades, jo suprimiria la parada dels R5 i R6 a Ildefons Cerdà, que no pinta res, així com també li treuria a Almeda. Que consti que ho diu un que abans vivia a 10 minuts a peu d'Ildefons Cerdà i ara a 20 d'Almeda, i que mai ha agafat un altre tipus de transport per enllaçar amb FGC, sempre caminant. Els rodalies han d'anar més directes i fer una parada per municipi (a l'Hospitalet dues, per la importància económica de la fira i per la situació estratègica del metro i autobusos a Av. Carrilet).
20 minutos wrote:Los Ferrocarrils unirán los dos recintos de la Fira en cinco minutos
EFE. 02.02.2007 El enlace se inaugurará coincidiendo con el Salón Construmat, el 14 de mayo.Esta era una vieja reivindicación de la Fira de Barcelona.Los recintos feriales estarán enlazados en el futuro con las línea 9 y 2 de Metro.
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) conectará en mayo los dos recintos de Fira de Barcelona en Montjuïc y la Gran Via, según publica hoy La Vanguardia.
Las previsiones del Departament de Política Territorial prevén que la conexión entre en funcionamiento con la inauguración de la estación Europa Fira, situada en la Gran Via, cerca de Montjuïc 2.
Vieja reivindicación
La línea 8 de los FGC, que enlaza la Plaza España con Sant Boi, será la primera conexión ferroviaria entre los recintos de Montjuïc 1 y Montjuïc 2, una vieja reivindicación de Fira de Barcelona que siempre ha considerado indispensable una rápida conexión entre ambos recintos.
La conexión con los FGC estaría acabada antes de que el metro una los dos recintos con la Línea 9 del Metro y la Línea 2 programada para finales de 2012 o 2013.
metring wrote:Calla, calla, esperem que no "caigui a prop" allò, que un "platillu volant", caigut des d'aquella alçada, ha de fer pupa
Està a 100 metres, no a 150; l'edifici fa 105 en total. El pots veure al meu avatarGuigui wrote:I pel que fa a la pregunta del títol del fil: Quan, a la següent era glacial, inaugurin la L9, tindrem un altre cas de Diagonal-Provença, Fabra i Puig-St. Andreu Arenal i L'Hospitalet-Rbla. Just Oliveras?
O l'ATM, presidida per tots aquells Excel·lentíssims i Honorables, finalment es decantarà per unificar-ne el nom i dir-li "El restaurant del Santi Santamaria a 150 metres d'alçada"? Així els sonarà a alguna cosa que hi caigui a prop...
Doncs res, se li modifica el nom: "El restaurant del Santi Santamaria a 100 metres d'alçada". Ara, que tractant-se de l'ATM, un cop haguessin determinat el primer nom, el deixarien així fins que una comissió d'investigació, peritatge, mesura i nomenclatura, instituïda expressament per a l'ocasió i amb la corresponent dosi feixuga d'honoraris i dietes, n'hagi determinat la idoneïtat del canvi de denominació.Danzig wrote:Està a 100 metres, no a 150; l'edifici fa 105 en total. El pots veure al meu avatarGuigui wrote:I pel que fa a la pregunta del títol del fil: Quan, a la següent era glacial, inaugurin la L9, tindrem un altre cas de Diagonal-Provença, Fabra i Puig-St. Andreu Arenal i L'Hospitalet-Rbla. Just Oliveras?
O l'ATM, presidida per tots aquells Excel·lentíssims i Honorables, finalment es decantarà per unificar-ne el nom i dir-li "El restaurant del Santi Santamaria a 150 metres d'alçada"? Així els sonarà a alguna cosa que hi caigui a prop...
Del ferrocarril de rodalies amb gàlib UIC en diuen metro lleuger? Deu ser perquè els bogies són més estrets (ample mètric) i per tant pesen menys...20 minutos wrote: Les dues fires quedaran unides pel metro lleuger.