Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
I avui una altra vegada...
Hola!
Avui, com dilluns, he anat i vingut de l'Alstom amb la 440 no reformada en el cotxe 130M (la 440 no reformada anava acoblada a una unitat reformada en ambdós casos), amb els mateixos horaris (l'he pres a un quart de vuit del matí a Sant Andreu Arenal direcció Puigcerdà i l'he tornat a prendre a un quart de dos de la tarda a Mollet-Santa Rosa direcció Barcelona).
Per cert, li he fet un book de fotos per sorpresa del maquinista i dels viatgers presents a una i altra estació. 8)
De dimarts no en tinc informació perquè vaig utilitzar el vehicle privat.
Salut!
Avui, com dilluns, he anat i vingut de l'Alstom amb la 440 no reformada en el cotxe 130M (la 440 no reformada anava acoblada a una unitat reformada en ambdós casos), amb els mateixos horaris (l'he pres a un quart de vuit del matí a Sant Andreu Arenal direcció Puigcerdà i l'he tornat a prendre a un quart de dos de la tarda a Mollet-Santa Rosa direcció Barcelona).
Per cert, li he fet un book de fotos per sorpresa del maquinista i dels viatgers presents a una i altra estació. 8)
De dimarts no en tinc informació perquè vaig utilitzar el vehicle privat.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
De nou...
Hola!
El primer tren del día a França, de nou la 440 no reformada 130M. Ignoro si ha tornat al migdia ja que m'he passat tot el dia a Santa Perpètua.
Salut!
El primer tren del día a França, de nou la 440 no reformada 130M. Ignoro si ha tornat al migdia ja que m'he passat tot el dia a Santa Perpètua.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: De nou...
El primer via Puigcerdà, que abans en surt un a Cervera via GironaJaMiRo! wrote:El primer tren del día a França, de nou la 440 no reformada 130M. Ignoro si ha tornat al migdia ja que m'he passat tot el dia a Santa Perpètua.
Un altre torracollons
Re: De nou...
¿No arriba abans el Puigcerdà-La Tor?entfe001 wrote:El primer via Puigcerdà, que abans en surt un a Cervera via GironaJaMiRo! wrote:El primer tren del día a França, de nou la 440 no reformada 130M. Ignoro si ha tornat al migdia ja que m'he passat tot el dia a Santa Perpètua.
Un altre torracollons
(Bé, si ens posem a afinar també hi ha abans un Figueres-Cerbère...)
De marres
Correcte. Parella perfecta amb el de Salt.entfe001 wrote:Un altre torracollons
Per cert, dilluns no vaig veure el 440 de marres; en el seu lloc, en comptes de la composició no reformada+reformada va venir una doble reformada. Ahir i avui he utilitzat el vehicle privat. Vejam demà (que torno a utilitzar el tren) si la veig...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avistada la 440-130M acoplada a la 440-131M saliendo de L'Hospitalet a las 17.01. Los coches motores de ambas unidades estaban enfrentados, la 130M miraba hacia Bcn y la 131M hacia l'Hospitalet, hacían el Regional de la Tour de Carol , únicos C3 que salen de L'Hospitalet estos fines de semana ,los q continúan como Regional tras Vic.
Esta composición 130M + 131M lleva así desde el día 25 almenos
Esta composición 130M + 131M lleva así desde el día 25 almenos
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Y cazada en Sant Andreu Comtal sobre las 17:20 aprox.mikado wrote:Avistada la 440-130M acoplada a la 440-131M saliendo de L'Hospitalet a las 17.01. Los coches motores de ambas unidades estaban enfrentados, la 130M miraba hacia Bcn y la 131M hacia l'Hospitalet, hacían el Regional de la Tour de Carol , únicos C3 que salen de L'Hospitalet estos fines de semana ,los q continúan como Regional tras Vic.
Esta composición 130M + 131M lleva así desde el día 25 almenos
saludos
Aquest matí un colega m'ha enviat un sms diguent-me que la 130 està parada fa una setmana a Cornellà, no l'han moguda per a res i que abans de parar-la estava al límit de quilometratge (suposo que per la R). Algú pot confirmar-ho?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La vaig veure el dissabte 3 (em sembla) cap a les 11 del matí sortint de la via 3 de l'Hospitalet cap a Cornellà.aarongilp wrote:Aquest matí un colega m'ha enviat un sms diguent-me que la 130 està parada fa una setmana a Cornellà, no l'han moguda per a res i que abans de parar-la estava al límit de quilometratge (suposo que per la R). Algú pot confirmar-ho?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Correcte...
Sí, així és. O almenys el servei matinal a França ja l'ha deixat de fer i en el seu cas ho fa una doble composició 440R-440R (en comptes de com fins ara, 440 original-440R).Pere wrote:Jo puc confirmar que aquesta UT no ha realitzat cap més servei a Puigcerdà des del 3 de Febrer.
Igualment, de quant en quant s'ha deixat veure alguna 440 original en el primer transpirenaic del dia.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Efectivament no faig més que abocar-me a la finestra quan escolto el so d'una 440 (so característic, digueu-me frikie, a casa també ho pensen) i de 440 originals només he vist la 132M (la color taronja) tampoc he vist la que fins fa una setmana feia parella amb la "nostra" 130M que era la 131M. És també aquesta última a Cornellà ??Pere wrote:Jo puc confirmar que aquesta UT no ha realitzat cap més servei a Puigcerdà des del 3 de Febrer.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Ahir a la tarda vaig observar que el tren amb destinació Puigcerdà que surt a les 17h de L'Hospitalet de Llobregat era format per la 440R-207M 209C de dos cotxes més una 440R de tres cotxes.
El tren que sortia a les 18:51 de L'Hospitalet era amb les 440-131M-118C més la 440R-239M de dos cotxes més una 440R de tres cotxes, i el tren que arribà procedent de La Tor de Querol a les 19:49 a Barcelona Sants, amb una 440R de tres cotxes més la 440-132M-122C.
El tren que sortia a les 18:51 de L'Hospitalet era amb les 440-131M-118C més la 440R-239M de dos cotxes més una 440R de tres cotxes, i el tren que arribà procedent de La Tor de Querol a les 19:49 a Barcelona Sants, amb una 440R de tres cotxes més la 440-132M-122C.
Last edited by Pere on Monday 12/02/2007 13:31, edited 1 time in total.
Ha de ser la 440.131, doncs la 440.132 va pujar ahir amb el tren a la Tor de les 12 del migdia, en cua (davant hi anava la 440.236). Aquest mateix tren després, al arribar a la Tor baixaria amb el que surt a les 16.36 de Puigcerdà fins a Ribes, on retornà un altre cop a Puigcerdà i la Tor i tornà a Barcelona amb l'últim tren que surt de Puigcerdà a les 18.53. Em vaig encreuar amb la 440.131 (ara no recordo si anava en cap o a cua) i una 440 reformada de 2 cotxes a Ribes que feia el tren que surt sobre les 17 hores de Barcelona.