I això que la L2 no té cap tram a l'aire lliure...wefer wrote:Per cert... confirmo que en el que anava jo, com a mínim, la quantitat de ronya exterior ja comença a ser més que considerable.
Manteniment TMB = Penós
Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
Hola:
Avui n'he tornat a agafar un 5000. De Hospital de Sant Pau a Diagonal. El torn era el 509 i el cotxe era el 5007 (s no m'erro). Continuan olorant "raro"....
El que m'ha sorpres es al arrivar a Diagonal: "Enllaç amb linea 3 i altres lines de FGC".... Em sembla que als 1000 diuen ".... i ferrocarrils de la Generalitat".
Molt silenciosos interiorment. Ara se senten les "marujes" escridassant amb la veina . Som uns escandalosos....
Sal.lutacions:
Serie600
Avui n'he tornat a agafar un 5000. De Hospital de Sant Pau a Diagonal. El torn era el 509 i el cotxe era el 5007 (s no m'erro). Continuan olorant "raro"....
El que m'ha sorpres es al arrivar a Diagonal: "Enllaç amb linea 3 i altres lines de FGC".... Em sembla que als 1000 diuen ".... i ferrocarrils de la Generalitat".
Molt silenciosos interiorment. Ara se senten les "marujes" escridassant amb la veina . Som uns escandalosos....
Sal.lutacions:
Serie600
Vaja, doncs avui divendres continuava amb una capa exterior de )))2 )))3 caqueta )))2 )))3 que crec que ja sobrepassa alguns mil·límetres...Serà un nou esquema de pintura? Si son tan guarros que demanin els trens negres...entfe001 wrote:I això que la L2 no té cap tram a l'aire lliure...wefer wrote:Per cert... confirmo que en el que anava jo, com a mínim, la quantitat de ronya exterior ja comença a ser més que considerable.
Manteniment TMB = Penós
Per cert també, com el wefer, he vist el gloriòs*** avistament del creuament de dues 5000 tripulades a Pep Ventura...!!!
Salutacions!
***Gloriòs a la L2 però penòs a la L5, perquè desplaçaran les meves estimades 1000s, les meves nenes...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Per cert algú ha notat el mateix que jo? En els 5000, els vidres de les finestres semblen més foscos que els dels 1000. Per tant, quan vaig en un 1000 sempre em veig reflexat en el vidre que tinc davant, però en els 5000 el reflex és més que visible, és com si estigués al davant d'un mirall. Suposo que això és així perquè els vidres dels 5000 són més foscos que els dels 1000...
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Bé, moltes setmanes després d'haver agafat per primer i únic cop un 5000 a la L5 (el 5001-5004)... avui he aconseguit agafar-lo a la L2! (el 5133-5136). A més a més, ha estat el primer dia que he pogut gaudir-ne tranquilament, ja que a la L5 aquell dia anava ple com un ou (normal...) i d'altra banda allà hi ha una mena de "sentiment de culpabilitat" perquè, a partir d'ara, tot viatge en un 5000 serà un de menys que hauré fet en un 1000
Llavors, com que el tren anava prou buit, he pogut provar-ho en tots els aspectes. Els seients mai no arribaran a ser tan còmodes en aquesta disposició com en la dels 2000 i companyia, però d'altra banda optimitza molt més l'espai interior, i penso que això (la capacitat i comoditat de desplaçament interior per la gent que va de peu) ha de tenir prioritat respecte la comoditat dels seients, que tampoc no estan tan malament.
Després m'he dirigit cap al cotxe que anava en cap (el 5133) per poder veure una mica la cabina de conducció. Val a dir que no era pas l'únic que havia tingut aquesta idea, i al cap d'una estona érem unes 5-6 persones allà embadalides pels rellotgets i les càmares retrovisores
Les pantalles interiors estan clarament infrautilitzades. Jo sospito que havien de provar-les, i van activar el mode de funcionament més senzillet que s'els podia haver ocorregut ("Pròxima estació: blablabla" en scroll moooooolt lent i una única línia) i així ho han deixat. Suposo que en el futur faran una configuració més adient per aprofitar totes les possibilitats de la pantalla (vista simultània en tot moment de la pròxima estació, els transbordaments/correspondències d'aquesta, l'hora i alguna cosa més).
I una última cosa: el tabic de la cabina del conductor del 5133... ja està molt ratllat! La mare que va p... els idiotes aquests de les pedretes.
Llavors, com que el tren anava prou buit, he pogut provar-ho en tots els aspectes. Els seients mai no arribaran a ser tan còmodes en aquesta disposició com en la dels 2000 i companyia, però d'altra banda optimitza molt més l'espai interior, i penso que això (la capacitat i comoditat de desplaçament interior per la gent que va de peu) ha de tenir prioritat respecte la comoditat dels seients, que tampoc no estan tan malament.
Després m'he dirigit cap al cotxe que anava en cap (el 5133) per poder veure una mica la cabina de conducció. Val a dir que no era pas l'únic que havia tingut aquesta idea, i al cap d'una estona érem unes 5-6 persones allà embadalides pels rellotgets i les càmares retrovisores
Les pantalles interiors estan clarament infrautilitzades. Jo sospito que havien de provar-les, i van activar el mode de funcionament més senzillet que s'els podia haver ocorregut ("Pròxima estació: blablabla" en scroll moooooolt lent i una única línia) i així ho han deixat. Suposo que en el futur faran una configuració més adient per aprofitar totes les possibilitats de la pantalla (vista simultània en tot moment de la pròxima estació, els transbordaments/correspondències d'aquesta, l'hora i alguna cosa més).
I una última cosa: el tabic de la cabina del conductor del 5133... ja està molt ratllat! La mare que va p... els idiotes aquests de les pedretes.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
jo ahir vaig pujar al 5001, de Maragall a Diagonal, em vaig passar tot el trajecte enganxat a la cabina m'ho sembla a mi o els llums no iluminen absolutament gens? jo em pensava que era cosa del vidre tintat, però quan ens creuàvem amb un altre tren es podia veure el túnel perfectament iluminat, meloxpliquen oiga
impressionant veure venir Gaudí pel túnel, encara es veu més fantasmal!
impressionant veure venir Gaudí pel túnel, encara es veu més fantasmal!
ES PELIGROSO ASOMARSE
Hola:
Se m'ocorren moltes idees per que aquestos bretols que van trenvan i embutant els trens, descarreguin les seves energies. Igual que els que utilitzen la "T-cuelas" i no paguen. Em sento com un tonto cuan jo passo i "pico" billet i al costat salten impunement, o aprofiten la sortida de la gent i es colen per la porta de sortida. Un bon escarment, publicat a totes bandes i prou aviat que s'acabaria aixo.
Sal.lutacions:
Serie600
A veure si ara quem aquestos trens que porten camaras de vigilancia, les fan servirm al CTC (o on sigui que es vegin aquestas imatges) i d'una vegada per totes enxampen a aquestos "graciosos" i els foten una bona lliço per que no destrossin el que no es seu.Fran-Ikarus wrote:I una última cosa: el tabic de la cabina del conductor del 5133... ja està molt ratllat! La mare que va p... els idiotes aquests de les pedretes.
Se m'ocorren moltes idees per que aquestos bretols que van trenvan i embutant els trens, descarreguin les seves energies. Igual que els que utilitzen la "T-cuelas" i no paguen. Em sento com un tonto cuan jo passo i "pico" billet i al costat salten impunement, o aprofiten la sortida de la gent i es colen per la porta de sortida. Un bon escarment, publicat a totes bandes i prou aviat que s'acabaria aixo.
Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Sorpresa desagradable
Ayer a las 21:35 tuve la desagradable sorpresa de encontrarme un 5000 (turno 515) cuando iba a coger el tren en Can Boixeres. Como iba justo de tiempo me monté en él. No pude pillar la numeración de los coches porque, aprovechando que llevaba la cámara, me dediqué a filmar el interior y la vista del túnel. Al bajar en Collblanc me di cuenta de que se estaba produciendo una conjunción astral con el turno 523 con el 5004 en cabeza (dirección Cornellà), y a éste pude fotearlo con calma.
- Attachments
-
- 5004 en Collblanc dirección Cornellà el 8/11/2005 a las 21:37 (turno 523).
- 5004Collblanc.jpg (44.6 KiB) Viewed 7949 times
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Curiosa foto. Me ha ayudado a darme cuenta de que la vista lateral de estos trenes me gusta bastante (lo pensé el otro día al bajarme y observarlo), la frontal también, pero en cambio la vista "tres cuartos" me revela que la conjunción de frontal y lateral no me parece muy lograda, más bien algo "pastiche". No sé si será solamente la librea (mucho cambio de los colores frontales al sencillo blanco lateral), o el estilo de testero frente a laterales, o qué.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hehehe, depén del dia. És que tinc uns horaris molt 'raros' a la Uni, i hi ha nits que me'n vai a dormir 'tardet'.Serie600 wrote:PD: Company... que no dorms?, et veig a cada cantonada del Forum
Comentari sobre els 5000: l'altre dia vaig entrar, per enèsima vegada, en un 5000, i sí que vaig percebre l'estranya olor. No ho sé, però em recorda a un tipus de plàstic, el nom del qual ara no sé.
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Mi opinión sobre los 5000 es que es un tren silencioso y moderno y que cada vez CAF va mejorando más en su linea de trenes.
Lo que aun no han publicado nada es sobre los 6000 que visto nombrado por aqui y que nadie sabe nada. No se sabe el color aun he leido por ahi que tambien los 6000 estaran en la L1 a partir del 2007 que yo supongo que seran para ver como van y asi en la L9 no cometer ningun error.
Alguien tiene un crokis o una imagen diseñada o algo sobre este tren el 6000?
Gracias.
Lo que aun no han publicado nada es sobre los 6000 que visto nombrado por aqui y que nadie sabe nada. No se sabe el color aun he leido por ahi que tambien los 6000 estaran en la L1 a partir del 2007 que yo supongo que seran para ver como van y asi en la L9 no cometer ningun error.
Alguien tiene un crokis o una imagen diseñada o algo sobre este tren el 6000?
Gracias.
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Hola a todos alguien sabe si en las TV que lleva incorporadas los 5000 algun dia se podrán incorporrar imágenes del CANAL BCN para que asi el trayecto sea más completo. Eso si cuando se pronuncie la estación se apague el volumen y depués continue.
Creo que solo estan adaptados para mostrar letras y no llevan audio. Si es asi confirmenlo.
Gracias
Creo que solo estan adaptados para mostrar letras y no llevan audio. Si es asi confirmenlo.
Gracias
NOOOOOOO!
per favor que no sels ocudeixi fer aixooooo, canal metro bcn fora del metro! jeeejejj! Es lo peor aquets canal, nomes et foten publicitat!! Inagineu-vos si ja tenim prou amb el CD de musica classica de Renfe, anant en metro i que ens comencin a rallar amb publicitat i demes!!! Jo crec ja tenim prou! Si de cas un viatge mes tranquil cadascu amb el seu MP3...
jejejejejejeejej
per favor que no sels ocudeixi fer aixooooo, canal metro bcn fora del metro! jeeejejj! Es lo peor aquets canal, nomes et foten publicitat!! Inagineu-vos si ja tenim prou amb el CD de musica classica de Renfe, anant en metro i que ens comencin a rallar amb publicitat i demes!!! Jo crec ja tenim prou! Si de cas un viatge mes tranquil cadascu amb el seu MP3...
jejejejejejeejej
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact: