Page 5 of 23

Posted: Saturday 30/09/2006 17:01
by metring
Deien que 50, potser els que sobrin aniran a les dues parts de la línia 9, fins que no s'ajuntin? Perquè si no compren més, no em quadra...

Posted: Saturday 30/09/2006 18:41
by George85
Si que està xulu eh?! :ok

L'únic que sembla que hi hagi força distància entre en tren i l'andana... :? Com s'ho farà una cadira de rodes per pujar-hi?

Posted: Saturday 30/09/2006 18:48
by Ferrovi
Pel que he vist a Bac de Roda, cap problema, home, no es una plana perfecta, pero amb una miqueta s'esforç, es puja sense problema, millor que als 1000, 2000, 3000 i 4000

Posted: Saturday 30/09/2006 19:33
by Ecomobisostrans
me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.

Posted: Saturday 30/09/2006 19:52
by George85
Ferrovi wrote:[Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria, estic segur de que han dit L4.
La veritat es que al presentar-los es va anunciar que a la L4 anirien els de la L2. Però i si s'han adonat (ja se que és una mica utopic) que la L4 pot necessitar de gran capacitat :?:

I com que els 9000 tenen capacitat per casi 1000 persones es podria augmentar fins a 14.000 persones/hora/sentit (14 trens/h) la capacitat de la L4 amb el mateix nombre de trens i sense alterar les subestacions elèctriques. ;)

I ja no diguem si es millora la freqüència fins als 2'30'', llavors es podria arrivar les 24.000 pers./h/sentit... (24 trens/h)

PD: Ho sento pero aquests càlculs no tenen en compte la utilització de 1000's a la L4, sino tot el contrari, la utilització al 100% de 9000's... :oops:

PD': he considerat que els 9000 consumeixen igual que els 1000 cosa que dubto eh?!

PD'' :I jo encara diria més... Si fossin una mica espavilats... Com que L2 i L4 comparteixen cotxeres, podrien posar els 2100 a la L4 normalment i fer el "cambiazo" els dies clau (mercè, RedBull Air Race, Festa del Cel, ... ) i fer circular els 9000 que normalment van per la L2 per la L4. (això suposaria dir adéu als termometres... '^^ )
Ferrovi wrote:Pel que he vist a Bac de Roda, cap problema, home, no es una plana perfecta, pero amb una miqueta s'esforç, es puja sense problema, millor que als 1000, 2000, 3000 i 4000
A valeps ;)

Es que a la foto semblava un espai bastant gran...

Posted: Saturday 30/09/2006 22:50
by metring
Ecomobisostrans wrote:me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.
Esperem que sigui així, ja que som uns quants que hem portat 40 minuts esperant que aparegués i res, que sino pararem bojos. Potser seria questió de fer torns :riure

Posted: Saturday 30/09/2006 23:46
by victorcasta
Per com s'ha dit més amunt, els 9000 són trens fets per a circular automàticament, amb ATP/ATO, i la cabina de conducció que s'hi ha fet és de mínims per poder circular amb ATO. Tinc dubtes si aniran a la L4...

Posted: Saturday 30/09/2006 23:57
by UT596001
Aquesta tarda havien retirat el 9000. >:(

Posted: Sunday 01/10/2006 0:12
by Pere
Ferrovi wrote:Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria,
Ferrovi wrote:Image
No pateixis que se't veu la cara :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :D

Posted: Sunday 01/10/2006 0:42
by Ferrovi
Pere wrote: No pateixis que se't veu la cara
No es poden veure les ulleres a la imatge, son molt primes
No sabeu si soc sord o no...
Potser tinc una avançada edat i m'he fet un lifting... xD

Posted: Sunday 01/10/2006 1:04
by Jordilar
Avançada edat...ja t'agradaria tenir una avançada edat, nen.

Posted: Sunday 01/10/2006 21:35
by orique
Doncs mira, ara que em tocarà agafar cada dia la L4... ja podien posar els 9000 (però deixant algun 1100 en servei regular!) 8)

Posted: Sunday 01/10/2006 23:12
by Fran-Ikarus
Jo aquest matí l'he perdut per poc més de mig minut >:(

Posted: Sunday 01/10/2006 23:18
by orique
Hmmm, allò que el veus a l'estació colateral... però en el teu sentit de marxa :roll: :evil: :twisted:

Posted: Monday 02/10/2006 0:47
by Ferrovi
Jordilar wrote:Avançada edat...ja t'agradaria tenir una avançada edat, nen.
Sinceramet, no m'agradaría tenir una avançada edat, tinc 16 anys, i m'agrada, i ho reconec. Siusplau, no em subestimeu per la meva edat, ni dubteu de la meva credibilitat per ser menor, perque no vol dir que sigui inmadur i m'inventi les coses :?

Posted: Monday 02/10/2006 10:39
by Ecomobisostrans
metring wrote:
Ecomobisostrans wrote:me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.
Esperem que sigui així, ja que som uns quants que hem portat 40 minuts esperant que aparegués i res, que sino pararem bojos. Potser seria questió de fer torns :riure
Ayer fui con él de Sagrada F. a Paralel y me gustó. Se parece mucho a los 5000. Pero cuando sera guay de verdá es cuando vaya sin la cabina, y uno se pueda sentar delante como en el funi de montjuic y ver el recorrido desde el punto de vista del conductor

Posted: Monday 02/10/2006 14:11
by Alacreu
Jo ahir vaig anar a la L2 per la tarda i només vaig conseguir veure 2100's i 5000's. Una motorista molt amable per cert, em va dir que el 9000 l'havien retirat a les 16 hores. em va dir que circularia tota la setmana de les 9 del matí a les 14 hores. Espero que algú el trobi. Molta sort!

Posted: Monday 02/10/2006 22:03
by UT596001
En Pere i jo també vàrem perdre el temps a Paral·lel intentant veure'l el diumenge per la tarda...

Com a compensació vàrem anar en 1000 de Sagrada Família a Cornellà :D

Posted: Monday 02/10/2006 22:56
by Fran-Ikarus
orique wrote:Hmmm, allò que el veus a l'estació colateral... però en el teu sentit de marxa :roll: :evil: :twisted:
Adjacent :) Però sí, efectivament... De fet, ha estat fins i tot pitjor. Estava validant el títol, i he sentit l'avís de tancament de portes, semblant als 5000 però que "era diferent dels 5000". Immediatament he pensat el que podia ser, i mentre passava, s'ha començat a sentir el tren que marxava fent un soroll semblant als dels 5000 però que "era diferent al dels 5000"... i quan he aconseguit baixar a l'andana, la posició de la llum vermella del casiller de torn, 200 metres més enllà, m'ha confirmat el que em temia:

Que m'he perdut el debut al 9000 per haver-me aturat en un quiosc a comprar el diari :'(

Posted: Tuesday 03/10/2006 5:31
by bitxofo
Ferrovi wrote:Jo content en veient el monumental tren, només havía deixat passar 5 trens
Image
Quina maravella de interior, no es igual que el dels 5000, vidres més grans, recolzadors ovalats, pels baixets, no com a l'altre serie etc.
Image
La lletra de la proxima estació es massa petita...
Image
El tren a Pep Ventura, amb un munt de treballadors de TMB esperant-lo
Image
De tornada, el tren està per mi
Image
Arriba l'hora del adeu a Paralel
Image
Adeu! ens tornarem a veure!
Image

Percert, de torneda, entre Pep Ventura i Encants, com que hi havía tanta gent de TMB provant-lo, em van deixar una porta oberta, i jo, esclar, mirant. Hi ha un vidre separador de la cabina igual que els dels 5000
M'encanta!!
Molt més que els 5000.
:)
Vull provar-lo JA!!
;)