Posted: Friday 23/12/2005 4:31
La solució a sant feliu, sant just, cornellà a falta de un transport ràpid, aques es nou, es una linia circular d'entrada per diagonal i granvia, bueno... carretera de castelldefels
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Faras a ALMEDA un intercambiador que ni el de la Sagrera... JAJAJAJJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAFerrovi wrote:La solució a sant feliu, sant just, cornellà a falta de un transport ràpid
no, millor que sigui FGC, que rodalies renfe no l'espatlli amb la seva inpuntualitat, amès vull que sigui un metro no un rodalies, percelt, quan tingui mes espai per posar algo, penjarè altres linies, que consti que aixo l'he fet amb mapes de usos del subsol, es a dir, que no es una linia inposible i alegreuvos que no pasa per sagreraUT596001 wrote:És a dir, que la teva proposta aprofita l'actual infraesctructura de rodalies de Barcelona a Cornellà, no és així?
Buen intento, pero a ver si lo colocamos de alguna otra forma porque por lo pronto no sales casi ni de Sant Feliu, ya que el Consell Comarcal está en Sant Just y muy pero que muy a las afueras de Sant Feliu.La solució a sant feliu, sant just, cornellà a falta de un transport ràpid
No estic parlant que qui l'exploti ni el tipus de servei, sinó que veig que aquests metros, almenys per el que es dedueix del plànol, anirien per les mateixes vies per on ara van els trens de RENFE de Pl.Catalunya a Cornellà.Ferrovi wrote:no, millor que sigui FGC, que rodalies renfe no l'espatlli amb la seva inpuntualitat, amès vull que sigui un metro no un rodalies, percelt, quan tingui mes espai per posar algo, penjarè altres linies, que consti que aixo l'he fet amb mapes de usos del subsol, es a dir, que no es una linia inposible i alegreuvos que no pasa per sagreraUT596001 wrote:És a dir, que la teva proposta aprofita l'actual infraesctructura de rodalies de Barcelona a Cornellà, no és així?
Hola Ferrovi. La proposta que planteges exclou totalment el barri de Sant Ildefons, que per cert és el més poblat de Cornellà i el que registra més desplaçaments (és el típic barri ciutat-dormitori dels anys '60). Ara bé, sóc plenament conscient que per aquells carrers és impossible fer-hi passar el tramvia.. Potser tu tens alguna idea ingeniosa.Ferrovi wrote:Aqui ve un de nou!!!!!!! "Es una proposta de camvi de proposta", es una variació a la reivindicació del trambaix per part de l'ajuntament de Cornellà, que l'hospitalet ha ampliat, i jo he (segons jo) millorat lo present, amb un tramvia al servei de la comunitat que mes ho necesita, ara veureu els serveis que faria.
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
- Martí i Julià: Dona servei als pacients i veins de l'ambulatori Martí i Julià.
- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
- RCD Espanyol: Dona servei a l'escola Abat Oliba i al RCD Espanyol.
- WTC Almeda Park, Dona servei al World Trade Center de Almeda, que en un futur contindrà un hotel i i potser centres comercials i de negocis i esta aprop de la fira de Cornellà.
- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
- Sant Roc: Dona servei als seus habitants i als escasos treballadors de les seves industries.
- Rosend Arús: Dona servei a l'ajuntament de l'Hospitalet, als visitants de la seva bonica esglesia, i als habitants del seu entorn.
- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
- Rambla de la Marina: Servei als seus veins i a el mercat de la Mercè, i al mercat de Bellvitge, Tot tipus de carn a bon preu!!!
- Hospital de Bellvitge, correspondencia amb la L1
- Ciutat Sanitaria Princeps d''Asturies, intenta donar un servei als llocs sanitaris del darrere de l'edifici central, molta gent ha de caminar molt per anar allà i el major problema es que la L1 no arriba al lloc de rehabilitació i gent amb la dificultat de caminar li molesta anar desde Feixa Llarga fins tan lluny
No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
A veure si això et serveix...davids_from_liepaja wrote:Hola,
jo necesitaria un plànol mut de la zona del Baix llobregat (però també amb castelldefels i molins de rei) per fer una proposta d'autobusos, tramvia i L12. gràcies.
Veuràs, si vas a http://www.tramvia.org a l'apartat de reivindicacions, veuras que n'hi ha una que vol una ampliació semblant a aquesta i que no passa per sant ildefons, al carrerí de carrer major, es petit, pero en via unica compartint espai amb els vianants, a montpelier veuris carrers estretos amb tramvia, sant ildefons ja te metro, m'el conec de palm a palm i ames te molts busos a plaça catalunya, a Almeda, te nomes la 95, L12 I FGC, i n'hi ha uns quants busos a can mercader pero no toquen el barri de veritatxussep80 wrote:Hola Ferrovi. La proposta que planteges exclou totalment el barri de Sant Ildefons, que per cert és el més poblat de Cornellà i el que registra més desplaçaments (és el típic barri ciutat-dormitori dels anys '60). Ara bé, sóc plenament conscient que per aquells carrers és impossible fer-hi passar el tramvia.. Potser tu tens alguna idea ingeniosa.Ferrovi wrote:Aqui ve un de nou!!!!!!! "Es una proposta de camvi de proposta", es una variació a la reivindicació del trambaix per part de l'ajuntament de Cornellà, que l'hospitalet ha ampliat, i jo he (segons jo) millorat lo present, amb un tramvia al servei de la comunitat que mes ho necesita, ara veureu els serveis que faria.
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
- Martí i Julià: Dona servei als pacients i veins de l'ambulatori Martí i Julià.
- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
- RCD Espanyol: Dona servei a l'escola Abat Oliba i al RCD Espanyol.
- WTC Almeda Park, Dona servei al World Trade Center de Almeda, que en un futur contindrà un hotel i i potser centres comercials i de negocis i esta aprop de la fira de Cornellà.
- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
- Sant Roc: Dona servei als seus habitants i als escasos treballadors de les seves industries.
- Rosend Arús: Dona servei a l'ajuntament de l'Hospitalet, als visitants de la seva bonica esglesia, i als habitants del seu entorn.
- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
- Rambla de la Marina: Servei als seus veins i a el mercat de la Mercè, i al mercat de Bellvitge, Tot tipus de carn a bon preu!!!
- Hospital de Bellvitge, correspondencia amb la L1
- Ciutat Sanitaria Princeps d''Asturies, intenta donar un servei als llocs sanitaris del darrere de l'edifici central, molta gent ha de caminar molt per anar allà i el major problema es que la L1 no arriba al lloc de rehabilitació i gent amb la dificultat de caminar li molesta anar desde Feixa Llarga fins tan lluny
No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
Josep
Veuràs, de fet a partir d'almeda seria en via unica i al carrer major, com he dit abans, aniria compartint el transit amb la gent, sense cotxes, a Momtpeiller funciona, i el cremallera si pot pujar, si poden els cotxes el cremallera si, fent ziga zaga, com els cotxes, pero el tramvia, amb poca adherencia al sol aniria perdent velocitat fens que no podria pujar mes endevant posare els trams en via unica i els que no,Platanito wrote:Em sembla una bona proposta. A més, és certa la inviabilitat de la comunicació entre Almeda i Sant Ildefons, des d'on un tramvia a l'Hospitalet només podria continuar cap a Can Serra i d'allà a Les Planes i La Florida, travessant els successius torrents (Can Boixeres, av. Isabel la Católica) amb llarguíssims viaductes. El desnivell és tan gran que dubto que un cremallera hi pogués anar!
El traçat que proposes sembla força ben pensat, tot i que té algun petit problema com és el pas pel carrer Major de l'Hospitalet, que hauria d'ésser en via única. Possiblement seria més pràctic fer-lo passar per l'avinguda del Carrilet, ja que es tracta d'una via molt més ampla, amb força indústries i locals d'oci, i molt propera al carrer major.
Per cert, no sabia que haguessin dedicat l'Hospital Prínceps d'Espanya al Felipe i la Leti...
Amb la mort definitiva del projecte fantasma de la L12 queden ara els dubtes de com es resoldrà la connexió entre els municipis del Baix, quines propostes faríeu? Per situar-se, així es com quedaria la zona amb les actuacions del PDI i les novetats q hem conegut aquests últims dies:
L1 fins a l'estació del Prat
L2 fins Fira 2
L9 en la seva nova configuració al Prat i a l'aeroport
Rodalies a l'aeroport en bucle compartit amb l'AVE
Tambaix fins a Sant Feliu i l'Hospital de Bellvitge
Us deixo el mapa en gran, per si algú s'anima a dibuixar com ho faria...
Plànol Baix Llobregat les línies del PDI
Plànol Baix Llobregat totalment net
I si no sou massa amants del Photoshop, sempre ho podeu dir explicar en paraules i ja ho dibuixarem a veure com queda!
Pues no sé, ahora voy a ver, pero a mi cuando se proponen cosas en lugar de repetir lo que se dice desde las instituciones oficiales sin cuestionar nada, me parece siempre bien. Lo que me parece mal es que un gobierno inepto diga que va a hacer algo, una línea, un par de paradillas, etc. y que empecemos todos a alabarlo sin cuestionar si hace falta o no, si es necesario o no, si está bien, si antes de hacer eso (aunque sea positivo) no haría falta poner los esfuerzos en otra cosa más urgente... que lo dibujemos en mapillas como si eso fuesen propuestas, que no lo son porque esos gobiernos no dejan lugar al debate, simplemente dicen que lo harán, lo hacen y se acabó (a ver qué propuesta hay ahí). Y que vayamos y nos conformemos, que encima digamos que eso es estupendo y que cualquier cosa diferente a eso se tache como que no se puede, cuando por ejemplo por este sistema vamos a gastar cerca de 4.000 M€ en una L9/L10 en lugar de en las prioridades que de verdad tiene la ciudad.Sergio, en el hilo al cuál enlaza Javi82 está mi propuesta más adelante. No sé qué te parecerá.