Page 5 of 59
Posted: Wednesday 28/02/2007 9:02
by Platanito
Vox wrote:Platanito wrote:
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Per cert, que vols dir amb el tema Boixeres? encara queden 1000s, suposo que les que poques que hi ha cauran en questió de setmanes, no?
Vull dir que segueixen desguaçant trens, però que em sembla que els dos 1000 que quedaven (si no recordo malament) encara no han passat per la pedra, així que el que s'està trinxant actualment deuen ser 1100.
Aquesta suposició la faig partint de la posició dels testers que es pot veure des del foradet que hi ha al carrer entre un dels hangars i un edifici prefabricat de vidre que hi han fet nou a dins de la cotxera. Abans, per aquell angle es veien sempre dos testers arrodonits (1000-1300 probablement), mentre que ara només en veig de quadrats (1100-1400?).
Posted: Wednesday 28/02/2007 9:36
by Mortadel·lo
de fet ja sabíem que hi havia pel cap baix dos 1100 en tràmits de desballestar-se, així que cap novetat
Posted: Wednesday 28/02/2007 10:01
by El LLOP
heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
Posted: Wednesday 28/02/2007 10:12
by Fran-Ikarus
Remolc 1300 preservat? Això és tota una primícia.
Posted: Wednesday 28/02/2007 10:44
by faristol
El LLOP wrote: A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran.
UUUUUEEEPPPPPAA!!!!
He llegit be?
UN 1300 Preservat......???????!!!!!!! OSTRES ES DEFINITIU???
Quina bona noticia i primicia )))2 )))2 )))2
Sembla que per fi s'ha decidit algo lògic i desitjable amb l'historia del Metro i la Ciutat.
M'en alegro, forÇa
I Quin Numero sera? amb tant ball de plaques...
Posted: Wednesday 28/02/2007 11:11
by Platanito
El LLOP wrote:heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
)))3
Ara, per acabar deser feliç, necessito que em confirmin que NO es conservarà cap 1400...
Posted: Wednesday 28/02/2007 11:15
by Fran-Ikarus
Posted: Wednesday 28/02/2007 11:59
by faristol
A el Fran se li ha anat "l'olla" de la alegria de saber que no tan sols es conservara un 1000 si no un 1300, son coses i efectes comprensibles...
.....O Potser es un efecte retardat dels calÇots?
Posted: Wednesday 28/02/2007 12:46
by Platanito
faristol wrote:A el Fran se li ha anat "l'olla" de la alegria de saber que no tan sols es conservara un 1000 si no un 1300, son coses i efectes comprensibles...
.....O Potser es un efecte retardat dels calÇots?
El sembla que li agraden els 1400. Quin mal gust!
Posted: Wednesday 28/02/2007 13:59
by orique
U-Bahn wrote:Busman del fòrum dels autobusos també ho diu. I, segons ell, portava el 412 de torn.
PD. Abans ho he posat al tema del seguiment de 1100 a la L4.
Pel que veig ja ha pogut pujar-hi i fer-li una foto amb el mòbil. El meu mòbil no té càmera, ahir no la portava, i avui me l'he deixat...
Posted: Wednesday 28/02/2007 14:28
by Vox
El LLOP wrote:heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
Saps quants 1100 s'han desballestat fins ara?
En quant a les 1000/5000, les segones deuen estar a punt d'estar ja al complet (les 39 demanades), no? Per tant a les 2 1000s operatives a les L5 els deuen quedar 2 telediaris
Vox
Posted: Wednesday 28/02/2007 20:29
by Trenscat
No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir
Posted: Wednesday 28/02/2007 21:07
by Vox
Avui he pujat a la 2100 que circula per la L4 amb el torn 412. He fet el recorregut Girona-La Pau.
La 2100 era la 2149-2150-2413-21xx-21xx
-Hi anaven 6 persones dins la cabina
-El tren anava força lent en tots els trams
-Sortint de Passeig de Gracia ha anat molt lent encara que més tard ha accelerat.
-A Ciutadella (crec) i Selva de Mar s'ha parat a l'andana abans d'hora. Abans del Maresme, directament s'ha parat estant encara al túnel.
-Sortint de Bogatell s'ha parat 2 cops consecutius
-La unitat 2100 estava força neta, m'he quedat al·lucinat amb el terra
-Els termómetres estaven enganxats, no tenien les llumetes
-No s'anunciaven les parades
-Hi havia 2 Remes i 2 noietes que han començat a fer comentaris sobre "el conductor" "como se puede conducir tan mal?" "Díos mío que hombre" i perles semblants.
Tela
Vox
Posted: Wednesday 28/02/2007 21:09
by Vox
Trenscat wrote:No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir
Estaria bé però, s'hauria de filar molt prim per encertar el moment del dia en que pot passar el 1000.
Vox
Posted: Wednesday 28/02/2007 21:47
by Jordilar
M'he creuat aquest 2100 a l'estació d'Alfons X. El número de Torn, en efecte, era el 412.
Salut,
Posted: Wednesday 28/02/2007 22:47
by sigfrid440s
Hola!
Un comentarí, a la sortida de Passeig de Gracia direcció La Pau hi ha una limitació a 25, ja que la linea agafa una baixada i tot seguit la curva mes tancada de tota la linea dins una trinxera per agafar amb el ramal del ''Gran Metro''.
Pero lo demes, veient que els 1100 son unes carraques que no frenen ni a la de 3 el 2100 aurá d'anar molt lent per no pillarlos. A mes l'han ficat de probes a lo xapucero , per veue que tal es comporta amb passatge.
A les 22:00 del 28 de Febrer el primer 2100 de a la L4 se m'ha escapat a Verdaguer en direcció New Trinity.
Per sort, uns imbecils que forçaven les portes per entrar em van donrar temps per ferli una fto al comvoy amb la camara gaire be sense batéría.
A veure si puc puixar-la al forum, si no va adjunt amb aquest post, plis, doneume instrusions per puixarla.
Posted: Wednesday 28/02/2007 22:47
by Fran-Ikarus
Vox wrote:Trenscat wrote:No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir
Estaria bé però, s'hauria de filar molt prim per encertar el moment del dia en que pot passar el 1000.
Vox
Però no havíem quedat en que hi hauria una volta de comiat dels 1000?
O és que el que em va enviar l'SMS des de la visita a Triangle va fer un brindis al sol?
Posted: Wednesday 28/02/2007 22:48
by metring
No, no, a la visita ens ho van dir. El què no sabien encara era el dia.
Posted: Wednesday 28/02/2007 22:51
by Fran-Ikarus
"Colloni", que diria un italià, doncs publiqueu-lo amb tots els honors!
Clar, com que ja heu dispersat entre 8 o 10 temes el final dels 1000, el dels 1100, la preservació d'un 1100, patatín, patatán...
María José, ja tens deures: buscar el tema original del final dels 1000 (publicat fa molts mesos) i tenir l'honor d'afegir tan deliciosa notícia
Posted: Friday 02/03/2007 12:07
by Mortadel·lo
ahir vaig deixar passar un parell de 1100s a la pau a veure si agafava el 2100 però ja vaig veure que no seria el cas, me'l vaig creuar a Jaume I, efectivament amb el torn 412; al menys ja tenim el llistat de 1100s força actualitzat