Segona visita al Triangle

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Funciona bé el mètode d'anunciar a la signatura el plaç per inscriure's a la segona visita al Triangle?

Si, bona pensada!
18
82%
L'havia vist en algún missatge, però no sabia de què anava, faltava informació
0
No votes
Ni m'hi havia fixat...
4
18%

Total votes: 22

EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Jordilar wrote:Jo em pregunto si ho resistirien els de TMB... :x
Els de la RENFE si que resistirien (sarcasme), que per cert, mai ningu ha dit d'anar a fer alguna visita a alguna instalacio de RENFE, te molt poques, pero alguna ha de tenir que es pugui visitar, seria gracios veure, si et contesten, veure quina escusa et posen per dirte que t'en vagis a prende pel sac amb paraules educades.
wefer
Administrador

Post by wefer »

EUKibo wrote:Els de la RENFE si que resistirien (sarcasme), que per cert, mai ningu ha dit d'anar a fer alguna visita a alguna instalacio de RENFE
Can Tunis?
Interioritats de l'Estació de França?
:master
Jordilar

Post by Jordilar »

- Sant Adreu Comptal

- Tallers Talgo ( SAC )

- Vilanova i la Geltrú

- Tallers de Cornellà

- Tallers de Mataró

- Montacada Bifurcació

De fet, renfe té més tallers a Catalunya que FGC a la seva xarxa :x

Salut,
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jordilar wrote:De fet, renfe té més tallers a Catalunya que FGC a la seva xarxa :x
Home, la xarxa de RENFE és molt més gran que la de FGC, per tant lo que no seria normal és que FGC tingués més tallers que no pas RENFE!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Jordilar wrote: - Sant Adreu Comptal

- Tallers Talgo ( SAC )

- Vilanova i la Geltrú

- Tallers de Cornellà

- Tallers de Mataró

- Montacada Bifurcació

Salut,
XD si has fet una lista d'estacions! Aquestes ja es poden visitar, l'unic de la llista que poses son els tallers de cornella, mataro i SAC, que estan a l'aire lliure i al costat de les estacions, en definitiva, que poca infrastructura tenen aquests de la RENFE aqui, jo em pregunto quan faran cotxeres? Molt be que esta Can Tunis pero... Les tenen a l'aire lliure! I a mes, molts trens els deixen aparcats a les estacions... Havent tants graffiters ho trobo poc sensat per RENFE fer aixo... pero bueno, tots sabem quina es la filosofia d'aquesta empresa aqui a Barcelona...
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

EUKibo wrote:XD si has fet una lista d'estacions! Aquestes ja es poden visitar, l'unic de la llista que poses son els tallers de cornella, mataro i SAC, que estan a l'aire lliure i al costat de les estacions, en definitiva, que poca infrastructura tenen aquests de la RENFE aqui, jo em pregunto quan faran cotxeres? Molt be que esta Can Tunis pero... Les tenen a l'aire lliure! I a mes, molts trens els deixen aparcats a les estacions... Havent tants graffiters ho trobo poc sensat per RENFE fer aixo... pero bueno, tots sabem quina es la filosofia d'aquesta empresa aqui a Barcelona...
Off-topic que, si la cosa deriva en una discussió separada, mereixerà un fil propi:

Estic convençut que, en matèria de tallers i cotxeres, Renfe té les mateixes estructures aquí i a Madrid, i altres companyies estatals o ex-estatals d'altres països, igual. El motiu és que, en l'època del monopoli, es van construir grans platges de vies, normalment al costat de les grans estacions (vegeu les de París, Viena, Londres, etc.) on es guardava el material mentre no circulava. I la infraestructura prové, en la seva immensa majoria, d'aquells temps i s'ha aprofitat fins avui tal com era.

La diferència amb el metro, on els trens sí van a cotxeres, és que les companyies ferroviàries tenen prou espai on deixar estacionat el material rodant mentre el material restant realitza el seu servei. En canvi, una xarxa de metro no sol passar de les dues vies en els seus traçats amb servei comercial, per la qual cosa fa de mal estacionar trens a qualsevol lloc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Totalment d'acord, aquest fil mereix una escisió, per parlar i/o proposar visites a cotxeres que no siguin de TMB. I si algú aconsegueix visita, millor que millor :D
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Jordilar wrote:- Sant Adreu Comptal

- Tallers Talgo ( SAC )

- Vilanova i la Geltrú

- Tallers de Cornellà

- Tallers de Mataró

- Montacada Bifurcació

Salut,

Mmmm... tinc una alternativa

Image
:)
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

:):riure:):riure:):riure:)

I a tu et recordo que un dia ens hem de plantar a una UTA fent la coreografia de Soy un truhán, soy un señor del Tricicle.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Per cert, ara que cada cop farà més bon temps, tothom al Triangle amb la samarreta del Nen Punki.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
faristol
N8
N8

Post by faristol »

Fran-Ikarus wrote:Per cert, ara que cada cop farà més bon temps, tothom al Triangle amb la samarreta del Nen Punki.
Pero...........

JO NO EN TINC

>:( >:( >:( (la segona edició es una utopia, la segona edicio de la samarreta eh!!!) :)
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

entfe001 wrote::):riure:):riure:):riure:)

I a tu et recordo que un dia ens hem de plantar a una UTA fent la coreografia de Soy un truhán, soy un señor del Tricicle.
D'aixó en podriem fer una kedada... ;)
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Bona tarde a tots, despres d'una setmana fora de casa per motius de feina
torno a consultat aquest fil, i vull fer un aclariment, quan vaig dir que el 31 cap problema, crec que vaig tenir un malentes, ja que pensava que es donava el 31 com data definitiva, de fet, el 24 tampoc tinc cap problema
espero que no hi hagi cap incovenient, si es aixi mala sort si es fa el 24

I per cert metring gracies per la currada
metring
Administrador

Post by metring »

De res :D Ara a esperar, encara no hi ha visita confirmada :suar
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Eno, tenim dos opions:

A.- Fer l'interpretació del Tricicle:
http://www.youtube.com/watch?v=TqQVTEMM ... ed&search=

B.- Que servidor es possi el traje i posem un Karaoke improvissat en una UTA. Ya tenim aquí el video del karaoke de la cançó:

Versió 1:
http://www.youtube.com/watch?v=Wz_lP37l ... ed&search=

Versió 2:
http://www.youtube.com/watch?v=w9FsVhOLCn4

La canço original es aquesta:
http://www.youtube.com/watch?v=GgnP_Efz ... ed&search=

Ara només falta fer la kedada a València, i que FGV ens deixi llogar una UTA i donar l'espectacle.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Per cert, si s'aconseguís fer la visita el dia 31 al matí, sí que estaria bé aquest dinar que proposa en Mr. Baricentro.

Jo fins i tot tindria una proposta, però que és absolutament inviable per a 35 persones (i per 25). Llavors, mirem primer si la visita es pot fer i en quina data, i a partir d'aquí es pot valorar la viabilitat de la meva proposta, o bé si hi hagués molt de quòrum (molta gent per dinar) la més que probable única alternativa d'anar a petar a algun fast-food de La Maquinista.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

En cas que s'anés a un fast-food potser em quedaria (i si hi hagués força gent o similar), altrament aniria a dinar a casa de mon pare...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
metring
Administrador

Última hora

Post by metring »

NOTÍCIA IMPORTANT:

la visita no es podrà fer, fins passada Setmana Santa, per tant, abandonem l'idea del dia 31 de març . :'( Passada aquesta setmana, hauré de posar-me en contacte, i em diran el què.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

ohhh, bueno, que hi farem! despres de setmana santa pues!
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Pfff...bueno, què hi farem. Almenys han dit algo :D Metring, gràcies per les gestions, eh!

P.D.: Ja posats, demano que no sigui l'ultim cap de setmana d'abril, segurament tingui una moguda per un altre costat :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”