Page 5 of 8

Posted: Saturday 05/05/2007 19:56
by BRILL 18
Bona Tarde

Crec que ens hem de marcar un puntet per la rapida i esperansadora resposta de TMB.
La seva proposta es força interesant i crec que hem d'aprofitar la siituacio.
Personalment crec que aquesta situacio demostra un cop mes l'importancia de formar una mena d'associacio o entitat legalment constituida, ja que aixo ens donaria mes força a qualsevol reunió, mes que res per no ser considerats com , esos locos que les gustan los trenes.
El nomenament dels representants crec que ha de ser meditat i evidenment las dues condicions que s'han comentat son imprescindibles, sobre tot la de diplomacia i paciencia. aquest punt us ho puc dir per experiencia. Ja quehe tingut que negociar moltes vegades amb l'administració, i aquestas han sigut les meves armes, obtenint normalment resultats positius.
Res mes anim i endevant

Posted: Wednesday 16/05/2007 0:11
by Serie-1000-metro
Nens avui e pasat per Can Boixeres.


EL 1000 JA NO HI ES!

Descansi en pau serie 1000!

:'(

Posted: Wednesday 16/05/2007 0:20
by metring
Vull ser optimista, i pensar que no l'han triturat, que l'han portat a un altre lloc, o potser m'equivoco?

Posted: Wednesday 16/05/2007 2:10
by Vox
Si fos cert n'hi ha per enfadar-se i molt.

Vox

Posted: Wednesday 16/05/2007 7:02
by El LLOP
Serie-1000-metro wrote:Nens avui e pasat per Can Boixeres.


EL 1000 JA NO HI ES!

Descansi en pau serie 1000!

:'(
Ja fa dies que no hi és.
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.

Felicitats Metring pel teu nou paper d'administradora.

Posted: Wednesday 16/05/2007 7:57
by metring
Oops, ja ho heu vist :oops: :D
Gràcies!!!

Posted: Wednesday 16/05/2007 9:10
by Fran-Ikarus
És un desastre haver de parlar-ne sempre, a fets consumats... :?

Ves a saber, donem un "vot de confiança" a que aquells paperots "RESERVADO PARA MUSEO" hagin tingut algun efecte, i estigui realment reservat en alguna part...

Posted: Wednesday 16/05/2007 9:35
by Mortadel·lo
:blah :blah

Posted: Wednesday 16/05/2007 9:50
by Fran-Ikarus
Vostè calli o surt castigat de genolls al R-1400 amb els braços estesos i quatre llibres de la BS a cadascun :D

Posted: Wednesday 16/05/2007 9:59
by Platanito
Fran-Ikarus wrote:És un desastre haver de parlar-ne sempre, a fets consumats...
Tens raó. Com pot ser que la Metring hagi estat anomenada administradora sense consultar-lo amb els habituals del fòrum?

Es broma... Felicitats, Mamá Metring!

Fran-Ikarus wrote:Vostè calli o surt castigat de genolls al R-1400 amb els braços estesos i quatre llibres de la BS a cadascun
Si vols castigar algú dalt d'un 1400, obliga'l a fer tota la L4 amb l'esquena recolçada a la barra trencavèrtebres de darrera els seients.

Posted: Wednesday 16/05/2007 10:19
by faristol
Platanito wrote:
Si vols castigar algú dalt d'un 1400, obliga'l a fer tota la L4 amb l'esquena recolçada a la barra trencavèrtebres de darrera els seients.
O en el minim e inutil espai just al darrera dels seients dels extrems.

Esperem que la "desaparicio" del 1000 de Can Boixeres no sigui precisament aixo, una desaparacio per sempre i estigui en algun lloc, encara que molt ben "amagat" deu estar, perque amb tants dies desde que va "abandonar" Can Boixeres i que ningu en sapiga ni hagi vist res, dona molt que pensar.....PERDO Dona molt que mal pensar.

Posted: Wednesday 16/05/2007 11:12
by Guigui
Però a veure, TMB bé deu tenir exemplars d'altres sèries desats en algun lloc no massa visible, ni que sigui per evitar-ne la vandalització per part dels bulímics de l'aerosol. Podria ser que els hi tinguin juntets amb el 1000 que, en principi, s'havia de preservar?

I vagi per davant que pregunto des de la ignorància sobre aquest tema.

Posted: Wednesday 16/05/2007 11:45
by Platanito
Guigui wrote:Però a veure, TMB bé deu tenir exemplars d'altres sèries desats en algun lloc no massa visible, ni que sigui per evitar-ne la vandalització per part dels bulímics de l'aerosol. Podria ser que els hi tinguin juntets amb el 1000 que, en principi, s'havia de preservar?

I vagi per davant que pregunto des de la ignorància sobre aquest tema.
El material històric conegut és el següent:

* tren sèrie 300 del Gran Metro, 3 cotxes restaurats, al Triangle

* cotxe sèrie 100 del Transversal, dins d'un hangar a Can Boixeres (aïllat per la diferència d'ample de via)

* cotxe sèrie 400 de la L1 (antic Transversal) als tallers de Sagrera


El 1000 estava a la via de desguaç de Can Boixeres, el que vol dir que tenia tres opcions:

* tornar a la xarxa principal per ésser retirat al Triangle, cosa de la que no tenim constància

* sortir d'allà en gòndola (a on? el material del Clot del Moro està al Triangle...)

* ésser desballestat in situ. Això per sort no s'ha produit (seria visible des del carrer, i algun dels nostres infiltrats ens ho hauria comunicat)

Com que sembla molt dubtós que TMB hagi encarregat la custòdia i restauració del 1000 a cap empresa externa, tot sembla indicar que el destinatari (suposant que hagi sortit en gòndola) sigui OCSAL.

Si això es confirma, TMB no haurà fet més que donar la puntilla a la destrucció impune del seu patrimoni, cosa que ja va deixar ben clar que era la seva intenció quan fa un any, en connivència amb l'hipòcrita Ajuntament de Barcelona, va destruir sense cap necessitat els accessos art-déco de Liceu. I dic hipòcrita perquè aquesta gentussa de l'Ajuntament ara vol incloure la Rambla al catàleg de la Unesco. Suposo que com a exemple del que no s'ha de fer amb el patrimoni.

Posted: Wednesday 16/05/2007 12:49
by Jordilar
A veure:

El LLOP ens informa que el 1000 preservat estava a la "vía de la mort" i que un bon dia, va desaparèixer.

En cap moment ha dit que hagi vist com se'l enduien, simplement que un bon dia ja no hi era. A partir d'aquí, es poden fer tot tipus d'especulacions:

- Que se'l emportessin a OCSAL ( la més probable ) i que actualment ja estigui canibalitzat i desguassat.

- Que se'l emportessin via carretera a un recinte propietat de TMB ( probable ).

- Que se'l emportéssin a Vilapiscina ( poc probable )

- Que estigui al Triangle ( poc probable )

- Que estigui a Can Boixeres, guardat en algun lloc ( molt poc probable ), doncs alla no hi han coverts separats.

Posted: Wednesday 16/05/2007 13:46
by Platanito
Jordilar wrote: El LLOP ens informa que el 1000 preservat estava a la "vía de la mort" i que un bon dia, va desaparèixer.

En cap moment ha dit que hagi vist com se'l enduien, simplement que un bon dia ja no hi era.
Cosa de la que en Serie-1000-metro ens va avisar amb antelació, o sia que es tractava d'un fet premeditat, sigui el que sigui.

Jordilar wrote:- Que se'l emportessin via carretera a un recinte propietat de TMB ( probable ).
A quina cotxera d'autobusos et refereixes? Perquè a banda d'aquests, els únics recintes de TMB accessibles per carretera són el Triangle, la mateixa Can Boixeres i Vilapiscina, i per anar a qualsevol d'aquests ho hauria fet remolcat. Vaja, dic jo que TMB no pagarà per dur per carretera el que podrien remolcar sense gaires problemes...

Posted: Wednesday 16/05/2007 16:46
by Jordilar
Que fos un recinte d'ells o que aquest recnte fos llogat, cosa poc probable.

També m'han dit per alla, que alguns especulan que se l'han endut als tallers de Rocafort de Lleida per tornar-lo al seu estat original, cosa poc creible.

Salut,

Posted: Wednesday 16/05/2007 17:19
by Guigui
Platanito wrote:* tornar a la xarxa principal per ésser retirat al Triangle, cosa de la que no tenim constància
Perdona que sigui tan tiquis-miquis, però no tenir-ne constància és equivalent a que no s'hagi esdevingut? La "nostra" xarxa d'informadors té realment uns tentacles que arriben tan lluny?

No es tracta de preguntes tendencioses, simplement estic desinformat sobre aquesta qüestió i m'agradaria sortir-ne de dubtes.

Posted: Wednesday 16/05/2007 17:37
by Platanito
Guigui wrote:
Platanito wrote:* tornar a la xarxa principal per ésser retirat al Triangle, cosa de la que no tenim constància
Perdona que sigui tan tiquis-miquis, però no tenir-ne constància és equivalent a que no s'hagi esdevingut? La "nostra" xarxa d'informadors té realment uns tentacles que arriben tan lluny?
La veritat és que ningú no l'ha vist sortir de Can Boixeres! Ni en camió, ni remolcat... Nomès sabem que algú va dir que deixaria de ser-hi allà però sense especificar el seu destí, i uns dies desprès va desaparèixer de la via dels malsons.

Posted: Wednesday 16/05/2007 17:46
by Guigui
Platanito wrote:La veritat és que ningú no l'ha vist sortir de Can Boixeres! Ni en camió, ni remolcat... Nomès sabem que algú va dir que deixaria de ser-hi allà però sense especificar el seu destí, i uns dies desprès va desaparèixer de la via dels malsons.
Continuo amb les meves deduccions: No podria ser que el traslladessin de nit, un cop tancat el servei, al Triangle? O és que algú que hi hagi estat últimament pot corroborar que, efectivament, en aquest lloc tampoc no hi és?

Posted: Wednesday 16/05/2007 18:02
by metring
Tandebó tinguis raó, perquè a la Fabra i Coats, difícil. I a Vilapicina pot ser?