Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

depèn el 1100 que agafis, eh... la majoria estan ja fet pols i amb uns planos que et pujes i sembla el dragon khan; fallen contínuament i no els arreglen; els mecànics tenen massa assumit que els keden 2 telenotícies...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Un "plano" l'hauria notat durant tot el trajecte, i no hagués sentit com "s'acostava" (quan torno de treballar sempre pujo a l'últim cotxe)
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

traveller wrote:llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...
De bots forts, només noto aquest i el de Passeig de Gràcia. Així que no és pas problema dels cotxes.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”