Re: Feliciteu-la, fa 20 anys
Posted: Monday 24/11/2008 0:42
Més, més i més
Tren de la línia L1 del Metro de Barcelona format per cotxes de la sèrie 400 a l'estació de Catalunya, abans de la seva reforma, quan no hi havia cap separació entre les vies de Metro i les de Renfe.
Barcelona, primavera de 1983.
Primer tren de la sèrie 3000 del Metro de Barcelona, format pels cotxes 3001-3002, exposat a la fira de mostres.
Barcelona, 1 de juny de 1988.
Metro de Barcelona. Remolcs de la sèrie 340 a les antigues cotxeres de la plaça Lesseps.
Barcelona, 6 de juliol de 1986.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotor 126 de l'antic Ferrocarril Metropolitano Transversal exhibit al Born, durant l'exposició "Qui és Barcelona?". A l'esquerra s´hi aprecia un autobús Pegaso 6038 de TMB. A la dreta, un Seat Panda de la Guàrdia Urbana.
Barcelona, abril de 1983.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada amb els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç.
Martorell, 8 d'octubre de 1995.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada ambs els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç. Martorell, 8 d'octubre de 1995.
Font: http://flickr.com/photos/chausson_bs/
Tren de la línia L1 del Metro de Barcelona format per cotxes de la sèrie 400 a l'estació de Catalunya, abans de la seva reforma, quan no hi havia cap separació entre les vies de Metro i les de Renfe.
Barcelona, primavera de 1983.
Primer tren de la sèrie 3000 del Metro de Barcelona, format pels cotxes 3001-3002, exposat a la fira de mostres.
Barcelona, 1 de juny de 1988.
Metro de Barcelona. Remolcs de la sèrie 340 a les antigues cotxeres de la plaça Lesseps.
Barcelona, 6 de juliol de 1986.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotor 126 de l'antic Ferrocarril Metropolitano Transversal exhibit al Born, durant l'exposició "Qui és Barcelona?". A l'esquerra s´hi aprecia un autobús Pegaso 6038 de TMB. A la dreta, un Seat Panda de la Guàrdia Urbana.
Barcelona, abril de 1983.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada amb els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç.
Martorell, 8 d'octubre de 1995.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada ambs els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç. Martorell, 8 d'octubre de 1995.
Font: http://flickr.com/photos/chausson_bs/