Page 5 of 5

Re: Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall

Posted: Tuesday 14/05/2019 19:35
by M1171-M1172-M1169...
Entenc que no vulguin aturar trens a mig túnel, però no entenc perquè no poden fer com a altres llocs (Moscou com a exemple que vaig veure recentment; on tenen trens cada 1:30 i els espais entre estacions són com a mínim iguals a la llargada d'aquest tram). Una idea (potser una mica estranya) seria l'obertura d'andanes d'emergència en una part central (referent a temps i no longitud) amb alguns sistemes d'estació i discs, i si hi hagués un problema, el passatge baixa allà i s'espera al següent tren (o surt per una sortida d'emergència si és prou seriós). Això sí, crec que cal mantenir aquest tros, i si fos possible, el faria el més ràpid de tota la xarxa.
Sandy

Re: Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall

Posted: Tuesday 14/05/2019 23:17
by mfuentesll2
Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.

Re: Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall

Posted: Wednesday 15/05/2019 0:57
by adriaesc
mfuentesll2 wrote:Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.
Actualment al mig del túnel hi ha una sortida d'emergència que dona a la plaça Virrei Amat. Construir allà el baixador per incidències no costaria gens.

Re: Solucions x tram més llarg del metro (Llucmajor/Maragall

Posted: Wednesday 15/05/2019 6:49
by Miquel
adriaesc wrote:
mfuentesll2 wrote:Això ja existeix a moltes línies de FC convencional. No es més que construir una espècie de PAET amb una andana de 2m d'ample o així i sortida d'emergencia, no necessita més.
Actualment al mig del túnel hi ha una sortida d'emergència que dona a la plaça Virrei Amat. Construir allà el baixador per incidències no costaria gens.
Si parlem del que penso, la sortida aquella no va a la plaça, si no directament a l'andana de L5 direcció Vall d'Hebron pujant per les escales.

Realment no cal fer un baixador ni un PAET per aquestes coses, si el tren es troba un disc en vermell, s'hi atura al mig del túnel i ja està, com passa a FGC, a Rodalies o a qualsevol xarxa ferroviària. El que passa es que TMB no vol que un tren quedi aturat entre estacions (a excepció d'un parell de llocs), la flexibilitat ja la tenen però la ignoren.