Page 5 of 12

Re: El metro Transversal

Posted: Saturday 12/12/2009 1:24
by rogermelcior

Re: El metro Transversal

Posted: Saturday 12/12/2009 11:03
by Platanito
Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.

Re: El metro Transversal

Posted: Saturday 12/12/2009 11:37
by metring
I per què no ho començaven uns dies abans, i així haguessin acabat diumenge, quan la inauguració de la L9?
Veient els articles, sembla que han estat cosa d'en Salmeron.

FGC també hi tindrà la seva quota?

Posted: Saturday 12/12/2009 13:21
by Guigui
Platanito wrote:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Sí, però serà més intrigant saber si continuaran dimarts o no.

Re: El metro Transversal

Posted: Sunday 13/12/2009 7:58
by calisay
Si us heu fixat tots els articles els signa un tal "Quim Torrent" :nose

Re: El metro Transversal

Posted: Sunday 13/12/2009 9:48
by Nozomi
Si el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenim

Re: El metro Transversal

Posted: Sunday 13/12/2009 11:13
by metring
calisay wrote:Si us heu fixat tots els articles els signa un tal "Quim Torrent" :nose

Ja, però sempre citen el Salmeron en mig de l'article, dient "fulanito diu". Segurament, es va documentar per fer els articles, demanant-li informació a ell.

Qualsevol argument és vàlid

Posted: Sunday 13/12/2009 12:29
by Guigui
Nozomi wrote:
Si el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenim
Sobretot, l'ús d'aquests termes en una publicació que se suposa seriosa és una autèntica aberració. I el que oblida aquest personatge és que en aquella zona pikha hi ha un gran campus universitari. Però és clar, deuria ser preferible fer-hi arribar milers de persones cada dia en autobús per a mantenir aquesta aparença de "justícia social". Com hi ha món...

No hi surt

Posted: Sunday 13/12/2009 12:38
by Guigui
Platanito wrote:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Doncs sembla que avui el serial fa festa.

Re: El metro Transversal

Posted: Sunday 13/12/2009 16:33
by Fran-Ikarus
Aquest home coneix Barcelona? A la zona més "pija" de Barcelona no hi arriba cap línia de Metro, ni la demanen massa. Des de quan fer arribar el Metro a una zona universitària és considerat quelcom més que una necessitat ben atesa?

Re: El metro Transversal

Posted: Wednesday 16/12/2009 22:20
by BCN2008

"Banco", per fi en els termes justs

Posted: Wednesday 16/12/2009 22:56
by Guigui
Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.

Re: El metro Transversal

Posted: Wednesday 16/12/2009 23:00
by Lluita1714
No sabia que el Dr. Pearson tenia com a objectiu portar la Línia del Vallès a la frontera francesa. Hagués sigut fantàstic que fos així. Avui dia no crec que hi tingui cabuda un projecte així, existint l'alta velocitat per a llargues distàncies, però podria ser una línia molt competent avui dia si s'hagués arribat a fer.

Re: "Banco", per fi en els termes justs

Posted: Thursday 17/12/2009 1:45
by Alemany
Guigui wrote:
Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.
Normal. Els únics "especialistes" en la matèria que publiquen les seves investigacions, sospites, teories i conclusions som nosaltres. Així doncs, si un es vol documentar només ha de tenir la paciència de llegir-se els fils sencers del FTC, i com a mínim en treu la mitja. És el que penso que ha fet el periodista amb aquest assumpte, que a més s'ha desenvolupat bastant els darrers mesos. D'aqui que per primera vegada es publiqui la possibilitat de que realment Banco no fos l'estació dels calers. Les casualitats no existeixen.

Casos pitjors

Posted: Thursday 17/12/2009 9:13
by Guigui
Sigui com sigui, encara tinc a la retina el que algun "periodista" va perpetrar mesos enrere...

Re: El metro Transversal

Posted: Friday 18/12/2009 14:32
by 122-042-132
Una vista de La Bordeta i Santa Eulàlia, fa mooooolts anys. Salut

Re: El metro Transversal

Posted: Friday 18/12/2009 19:11
by El LLOP
Només Bordeta, Santa Eulàlia encara no exisita. (no confondre amb les cotxeres i oficines).

Re: El metro Transversal

Posted: Friday 18/12/2009 22:12
by iluro
Efectivament, Sta. Eulalia no existia, i tampoc apareix el pont de Santa Eulalia, aixì que la foto es de finals dels anys 20 o começament dels 30

Re: El metro Transversal

Posted: Friday 18/12/2009 22:19
by BCN2008
És curiós veure a la part dreta de la foto que ara tenim les mateixes vies d'entrada a Sants que als anys 20.
M'alegro molt de que encara continuin sortint fotos com aquestes, que ens permeten veure com era el metro als inicis.

Origens i petita diferència en l'actualitat

Posted: Friday 18/12/2009 22:24
by Guigui
I també servirà perquè alguns aprenents de bruixot s'assabentin de l'origen real de les "ferides urbanes".

Ara, en realitat, ara ja no tenim les mateixes vies d'entrada que als anys 20. Per sota hi discorre la nineta dels ulls de Renfomentadif.