Ha Alacant
Posted: Monday 09/03/2009 20:46
Cert. Ha Alacant. Des de fa uns quants segles que ha.wertymetrotren wrote:O HA ALACANT O QUE EH !!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Cert. Ha Alacant. Des de fa uns quants segles que ha.wertymetrotren wrote:O HA ALACANT O QUE EH !!
metring wrote:http://www.tinet.cat/portal/sheet-show.do?id=32098
Rangel justifica la retirada dels Euromed per millorar el servei de curta i mitja distància
El delegat del govern espanyol a Catalunya, Joan Rangel, ha justificat la supressió del servei de trens de llarga distància, com ara l'Euromed, al seu pas per l'estació del centre de Tarragona per motius de sobreocupació de la línia convencional. Segons explica Rangel, el corredor del Mediterrani està al màxim de la seva capacitat i això impedeix la millora dels serveis de curta i mitja distància. És per això que es volen desviar trens com l'Euromed o el Talgo per la línia del TGV, que té parada a 10 quilòmetres del centre de la capital tarragonina, a l'estació del Camp de Tarragona, a Perafort.
L'Estat està duent a terme diverses obres en infraestructures ferroviàries a Catalunya que han de permetre la millora dels serveis de rodalies i regionals però paral·lelament, segons ha explicat el delegat del govern espanyol a Catalunya, Joan Rangel, cal desviar altres serveis per la línia d'alta velocitat. És per això que els trens Euromed deixaran d'aturar-se a l'estació del centre de Tarragona i ho faran a l'estació del Camp de Tarragona, ja que circularan, a partir de mitjans de l'any vinent, per la via del TGV.
Aquesta mesura, 'lògica' per Rangel, ha creat certa alarma en la ciutadania tarragonina i entre diferents agents socials i econòmics, que veuen com la instal·lació de la capital perd pes enfront l'estació de l'extraradi. L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, assegurava aquest dilluns que d'aquestes mesures en va poder parlar amb els responsables de Renfe el juliol passat i que hi ha un compromís per mantenir 'alguns' dels Euromed que passen per la ciutat i que la uneixen amb València.
Per la seva banda, però, el delegat espanyol a Catalunya demana paciència i que s'expliquin les coses correctament evitant 'especulacions' i donar 'visions parcials' de l'assumpte. Per evitar-ho properament es farà una reunió a Tarragona centrada en les infraestructures ferroviàries. Fins aleshores, però, no es donarà resposta a les preguntes que estan sorgint des del territori entorn aquests canvis.
Quan estigui acabada, per via LAV.wertymetrotren wrote:I per on pasaran els euromeds per anar ha valencia per que no hi ha cap via que anes del camp de tarragona - valencia no enteng
I mentre no es faci LAV en el tram Camp de Tarragona-València, s'haurà de fer un canvi d'ample no? quina xapussa, dins d'una mateixa companya, haver de fer això... Jo posaria un tercer rail a la LAV, però massa tard.canalcole wrote:Quan estigui acabada, per via LAV.wertymetrotren wrote:I per on pasaran els euromeds per anar ha valencia per que no hi ha cap via que anes del camp de tarragona - valencia no enteng
Hombre, pues eso se ha hecho desde que se abrió la primera LAV en España y se seguirá haciendo, así que de chapuza no creo yo que tenga nada.Lluita1714 wrote:I mentre no es faci LAV en el tram Camp de Tarragona-València, s'haurà de fer un canvi d'ample no? quina xapussa, dins d'una mateixa companya, haver de fer això... Jo posaria un tercer rail a la LAV, però massa tard.canalcole wrote:Quan estigui acabada, per via LAV.wertymetrotren wrote:I per on pasaran els euromeds per anar ha valencia per que no hi ha cap via que anes del camp de tarragona - valencia no enteng
La potineria, ja fa 160 anys que dura, des que una llumenera es va empescar els "seis pies castellanos", quan la tendència a Europa apuntava a la generalització de l'avui denominat ample UIC. I després han desaprofitat repetidament les ocasions per a rectificar. A la llarga, no els quedarà altre remei, i Catalunya seria el lloc ideal per a començar.594-001-0 wrote:Hombre, pues eso se ha hecho desde que se abrió la primera LAV en España y se seguirá haciendo, así que de chapuza no creo yo que tenga nada.
Home! i tant, Catalunya és el lloc ideal, així tenen excuses per a les deficiències del servei.Guigui wrote:La potineria, ja fa 160 anys que dura, des que una llumenera es va empescar els "seis pies castellanos", quan la tendència a Europa apuntava a la generalització de l'avui denominat ample UIC. I després han desaprofitat repetidament les ocasions per a rectificar. A la llarga, no els quedarà altre remei, i Catalunya seria el lloc ideal per a començar.594-001-0 wrote:Hombre, pues eso se ha hecho desde que se abrió la primera LAV en España y se seguirá haciendo, así que de chapuza no creo yo que tenga nada.
Digueu-li potineria, si voleu, però el que queda clar que és el resultat de la ignorància de qui usa i abusa del cotxe oficial.Ferry1ac1 wrote:No sé si és una xapussa o què és però està clar que és poc encoratjador pels usuaris del ferrocarril.
US TORNO HA DIR I HO DIC VEN CLAR TOT AIXO ES CULPA DE ADIF,EL CONSORCI DE TARRAGONA,EL CONSORCI DE REUS, LA GENERALITAT DE CATALUNYA I DEL ESTAT ESPANYOL I PUNT I FINALFerry1ac1 wrote:Això de Tarragona no té nom!
Necessiten trens al centre de la ciutat i una connexió ferroviària entre les estacions de Tarragona i Reus amb Camp de Tarragona.
No sé si és una xapussa o què és però està clar que és poc encoratjador pels usuaris del ferrocarril.
Amb un mínim respecte per les normes ortogràfiques més elementals, quedaria encara més clar.wertymetrotren wrote:US TORNO HA DIR I HO DIC VEN CLAR
Fals. A París, els TGV arriben a les estacions "normals", passa que, en haver-hi vàries terminals, arriben en una de diferent en funció del punt d'origen, com la resta de trens. I només faltava que a Barcelona deixessin l'estació d'AV fora del centre perquè la gent encara s'hagués de tirar, pel cap baix, mitja hora de rodalia... o de cotxe, sabent com és el personal d'aquest país.express wrote:Mireu l'exemple de Paris, allí cada estació te lo seu i cadascuna es dedica a un tipus de trànsit. Per que aqui a Espanya no es pot fer?? Per que tenen que posar una estació central a Barcelona i fer tot el que van fer?? Per que no posen l'estació de l'AVE fora de la ciutat i des d'allí posar una linia de rodalies/metro per enllaçar les dues estacions??
Han fet un "tot en u". Al capdavall -pensaran- va de trens, i sembla que al Congrés tinguessin una trobada ferroviària...metring wrote:Però de qunts temes diferents parlen a la notícia???????????????