Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 18/09/2012 19:36
Yo he visto por diagonal mar... el 1101 y me ha chocado mucho, hibrido?
El que estic dient és que el parc mòbil de TMB no augmentarà pel que fa al nombre d'autobusos. Si de cas, els aniran substituint, però en cap cas s'ampliarà la flota.gatvell wrote:SI no en tinguessin ganes ja no haurien fet ni un de proves.
Ja veuràs que a mida que pugi el preu del petroli, n'aniran fent més o si més no pasant-se a gas.
Un autobús que tiene su capacidad de circulación limitada a unas determinadas vías con una infrastructura especial no entra precisamente en la definición de eficiencia: el día que hay un corte de tráfico o cualquier incidencia hay que interrumpir el servicio de una línea o más líneas en lugar de simplemente desviarlas.alf wrote:Y todo esto con tal de no poner unos cables y tener unos buses realmente limpios y eficientes. Enfin...
No, perquè com tu mateix dius, l' avantatge que ha de tenir el bus és la proximitat, avantatge que es perd quan necessites una infrastructura especial per a que funcioni aquest servei de bus.gatvell wrote: Busman, Segons com es miri un autobus es ineficient. Però la ventatja que té, i supera al metro, es la proximitat i que pots crear una malla on servixi a tota una ciutat, cosa que no es pot fer amb un altre transport públic. Si es ineficient per a tema de talls de trànsit o altres incidèndies, segons el teu parer hauriem de tancar definitivament el servei de rodalies i regionals de RENFE.
I què és més eficient? (pregunto des de la ignorància). Invertir en "hibridar" primer busos de gas natural com aquest, o en continuar hibridant busos diesel com els ja existents de la sèrie 67XX, fins a tenir tota la sèrie "hibridada"?gatvell wrote:Això em sembla una gran notícia.
Ara ja canviaran 10 unitats més, a veure si hi haurà una progressió cap a una gran quantitat de busos.
Te equivocas. Todo trolebús moderno lleva una pequeña batería auxiliar, que en estos casos permite que el bus baje los troles automáticamente, recorra el tramo provisional, y en cuestion de un minuto el operador vuela a colocar los troles.Busman wrote:Un autobús que tiene su capacidad de circulación limitada a unas determinadas vías con una infrastructura especial no entra precisamente en la definición de eficiencia: el día que hay un corte de tráfico o cualquier incidencia hay que interrumpir el servicio de una línea o más líneas en lugar de simplemente desviarlas.
Limpio todo lo que quieras, eficiente tengo muchas dudas.
A quina hora?premixero wrote:Mañana dia 1 presentacion en la pl. españa del van hool
Yo voy a salir de casa ahora y en una media hora calculo, en metro, estar allá. Sabeis si se mueven solos, quiero decir, sin grúa-remolcador?Voyager wrote:Hola
Comentais que se ha presentado el Van Hool Exquicity.
¿ Se ha realizado la presentacion?
¿Donde estaba publicado que se realizaba esta presentacion en Pl.España?
Saludos
Si hay alguna noticia comentarla