Segona trobada d'agost, cap de setmana, ande?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

A on podem anar?

Tren Groc, com a la trobada d'entre setmana
1
9%
Can Tunis (si ens hi deixen)
6
55%
EdF i voltants
2
18%
A veure obres de metro i Renfe (ara també, Catalunya i Arc de Triomf tancades!!)
2
18%
Altres (dieu)
0
No votes

Total votes: 11

BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Segona trobada d'agost, cap de setmana, ande?

Post by BB9200 »

Veig que va anar bé :ok .
Jo, per terres gironines, em vaig tragar unes quantes 250 (diria que unes 7, més que 269), el costa Brava 3 cops, el Catalán 2 cops, el Mare Nostrum 1 cop, molts regionals i CEX i també 4 cops la 321-050 remolcant vagons tremuja Acciona per Flaçà, Girona i Sant Jordi Desvalls, en motiu de la posada en servei del 3r carril.
Dir que mentre els serveis de la línia eren bons, l'estat de les estacions, exceptuant Girona, Flaçà, Camallera, Figueres i Llançà, les demés feien un estat que feia pena.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
aim
N9
N9

Post by aim »

Llàstima que no ens donés temps d'enxampar el Talgo III entrant....

Dilluns miraré d'enxampar-lo al pont de Calatrava, per on passa uns 15 min. abans d'arribar a l'EdF.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
calisay
N7
N7

Post by calisay »

Ho sento!!!!!!!! :oops: :oops: :oops: No vaig poder confirmar....pero vaig ser-hi!!! a veure si penjo alguna foto. Sorry de nou
El licor Calisay no se bebe, se saborea
aim
N9
N9

Post by aim »

Quan jo vaig arribar (~18:45) hi havia algú fent fotos als topalls... eres tu?

Bé, com ja havia dit abans, vist que no vam poder-lo enxampar entrant a l'EdF, avui he anat a enxampar-lo al pont de Calatrava. Primer ha passat l'Elipsos, i un parell de minuts després el Catalan Talgo (avui si que anava puntual i també teníem millor il·luminació que dissabte....):

Image

Image

Image

Image
Instagram: Ferrocarril | Aviació
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Fa goig veure-l des de fora. A Girona, se l'ha vist amb alguna cortina esgarrapada, però no està e mal estat de conservació per els seus 40 anys...
Per cert, bones fotos.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”