Trobada trens històrics Cremallera
Re: Trobada trens històrics Cremallera
Marc, et refereixes al campus nord de la Universitat de Vic?
Enceto llista:
-marc
-josep_serre
Enceto llista:
-marc
-josep_serre
No em referia al campus nord de la UPC a bcn, pero he vist que el dissabte tenen tancat, haurem de fer un pla b
De nou al FTC
Per cert algu d'els interesats és soci de l'AAFCB, ja que si fos aixi els podriem demanar si ens deixen un parell d'horetes la sala de projeccions per reunir-nos. En cas que no hi poguessim anar podriem quedar al cotxe salo o al cotxe cinema de ribes, pero crec que queda una mica lluny. En tot cas si algu sap algun lloc tranquil on reunir-nos que ho digui si-us-plau
De nou al FTC
- Guigui
- Administrador
Biblioteca
Però si la metring ja fa temps que ho ha dit: una sala de reunions en una biblioteca.marc wrote:En tot cas si algu sap algun lloc tranquil on reunir-nos que ho digui si-us-plau
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si pero quina biblioteca hi ha oberta un dissabte a la tarda i que a sobre tingui sala de reunions o estudi???
De nou al FTC
Rectifico, que és de savis, i avui ho comprovo. Al costat del pis on m'estic a BCN hi ha la biblioteca del carmel, i hi ha una sala d'actes i una de reunions inmenses, i dues sales d'estudi. Avui mateix vaig a reservar, si voleu anem fent llista de qui vol venir. Obren el dissabte de 4 a 9 del vespre
De nou al FTC
N'hi han de millors comunicades, no agafis aquesta. Per exemple, la de Nou Barris, Vapor Vell o Ignasi Iglesies-Can Fabra.
M'han comentat que seria millor trobar-nos en un centre civic, ja que de moment les biblioteques m'estan donant llargues. He vist que el de sant andreu esta molt aprop de Puig i Fabra i esta força be. Estic esperant la resposta per si ens deixen un espai o no. Be ara que ja tenim lloc de reunió, qui s'apunta???
De nou al FTC
-
- N9
Per mi collonut si és a prop d'una estació de Renfe, més que res que així em surt gratis.
Per cert, aprofito per dir que per raons de treball no sé si podré llegir el fòrum abans de la trobada, per tant que algú es posi en contacte amb mi per confirmar el lloc i l'hora.
Per cert, aprofito per dir que per raons de treball no sé si podré llegir el fòrum abans de la trobada, per tant que algú es posi en contacte amb mi per confirmar el lloc i l'hora.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Nois, aquest centre civic es tancat aquest dissabte, i crec que ja no hi ha marge de maniobra. Si voleu he reservat una sala s'estudi a la biblioteca del capus nord de la UPC a bcn pel dia 31 (el primer dia que tenen obert dissabte). Pels que no volgueu pagar bitllet de metro almenys d'anada podeu fer el canvi a arc de triomf que no hi ha barrera.
El que si que hauriem de dir a qui li va be i fer llista
El que si que hauriem de dir a qui li va be i fer llista
De nou al FTC
-
- N9
Si som pocs es pot fer fins i tot a casa meva...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Vinga, vaaa, animeu-vos, és una oportunitat única
Posa tú dia i hora, Josep.
Posa tú dia i hora, Josep.
- Pere
- N9
La Biblioteca Vapor Badia de Sabadell, just al costat de l'estació de Sabadell-Centre, té obert tots els dissabtes de 10 a 20 i té aules per poder fer reunions.
De fet, a mí m'estranya molt que li hagin dit que a d'altres biblioteques li hagin dit que no, quan jo estic farta de veure sales amb gent, apartades de la resta de la biblioteca
Jo he fet el que he pogut i si crec que he trobat un bon lloc. Si no em creieu us puc penjar en aquest fil els correus i opineu.
Al final qui s'apunta pel dia 31???
Al final qui s'apunta pel dia 31???
De nou al FTC
Be el 31 és dissabte que ve per tant ens hem d'afanyar.
Qui s'afageix a la llista:
-marc
-josep_serre
Lloc: biblioteca campus Nord UPC, dia: 31, hora: 17:00h
-marc
-josep_serre
De nou al FTC
-
- N9
Problema, hi ha gent que va al tren dels llacs.
marc wrote:Be el 31 és dissabte que ve per tant ens hem d'afanyar.
-marc
-josep_serre
Vosaltres sou ben lliures de fer el que vulgueu, no us diré el què heu de fer, peroò veient que hi han tants problemes per quedar, per què no feu abans de tot una trobada via Messenger, parleu de quatre trets relacionats sobre el tema, i copseu si us val la pena o no quedar físicament?
-
- N9
A veure sí, però si sabem que gent interessada en el tema no podrà anar-hi per una altra activitat, més valdria canviar la data.
Home la trobada via msn podria estar be, ja que com a minim hi ha dos usuaris interesats que tenen impossible anar bcn. Ara només falta dia i hora per la trobada, i com ho fem per donar-nos els msn sense que quedin penjats a la vista de ves a saber qui.
De nou al FTC