A mi m'és igual, deixem que ho decideixin algunes persones més per si els hi és impossible quedar a Can Peixauet.bitxofo wrote:-Des de Sant Andreu Comtal de RENFE o Sant Andreu de METRO hi ha 15-20 minuts a peu fins a Can Peixauet.
-Des de Santa Coloma de METRO fins a Can Peixauet son 10-15 minuts a peu.
Inauguració primer tram L9
Re: Inauguració primer tram L9
-
- N9
Un altre que s'hi apunta.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
metring wrote:Començo llisteta, els qui us aneu afegint si us plau, actualitzeu-la:
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-
jo mirare de venir, pero tenint en compte que haig d'anar a votar al referendum de Vic al mati i l'andema tinc examen de quimica de materials veig que haure de fre malavarismes.
De nou al FTC
-
- N9
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
josep_serre
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
josep_serre
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Molt bé, i desde Fonde L1 fins a Fondo L9 hi ha 1 minut.-Des de Sant Andreu Comtal de RENFE o Sant Andreu de METRO hi ha 15-20 minuts a peu fins a Can Peixauet.
-Des de Santa Coloma de METRO fins a Can Peixauet son 10-15 minuts a peu.
A més, si vius aprop de Can Peixauet, per anar a Fondo no tardes ni 20 minuts, a més de que pots agafar el Metro que precisament inaguren.
Una pregunta;
Anirem sortint a cada estació fins als accessos? (Suposo que a veure els pous i tal sí, no?)
Es per saver si comprarme un bitllet senzill o una T-Dia
Hm... bona pregunta.Javi M wrote: Una pregunta;
Anirem sortint a cada estació fins als accessos? (Suposo que a veure els pous i tal sí, no?)
Es per saver si comprarme un bitllet senzill o una T-Dia
A veure que diuen, pero pensem que potser, per ser el primer dia, regalen Billets Senzills. Seria interessant veure tots els accessos de totes les estacions.
Tan de bó tinguis raó, però permet-me dubtar-ho...[...]Però pensem que potser, per ser el primer dia, regalen Billets Senzills.
En canvi a altres llocs, en lloc de no saber si tindrem un dia gratuït, deixen dos anys de proves amb bitllet gratuït...
Bueno, aquest no es el tema...
- Guigui
- Administrador
Període de prova gratuït
Dos anys de proves és molt temps, però sí que ja he vist períodes de gratuïtat de sis mesos (per exemple a Porto, quan van inaugurar el metro).Javi M wrote:En canvi a altres llocs, en lloc de no saber si tindrem un dia gratuït, deixen dos anys de proves amb bitllet gratuït...
A més, en aquest cas, l'únic que hi ha és una extensió de la xarxa, no pas la introducció d'una de nova.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
josep_serre
-davida
Que raro. No esta la metring a la llista.
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
josep_serre
-davida
Que raro. No esta la metring a la llista.
L'has esborrat tudavida wrote:Que raro. No esta la metring a la llista.
josep_serre wrote: -metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
josep_serre
- Guigui
- Administrador
Llista completa (de moment)
La recupero:
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-josep_serre
-davida
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Vaja, no sabia que un tren cada 20 minuts de Barcelona a Martorell en festiu fos "frequència pèssima". La mateixa que ofereix FGC de Barcelona a Sabadell i Terrassa en un festiuLluita1714 wrote:no n'estic pas, d'acostumat a viatjar en Renfe i les seves freqüències pèssimes.
Llavors jo que al meu poble en diumenge que només tinc un bus cada mitja hora què he de fer, segons vostè?
Per cert, ja avanço que no hi aniré: em toca treballar.
- Lluita1714
- N9
No home no, més que res perquè hauré de fer un transbord a Sants. No només son 20 minuts, se li ha d'afegir també el temps que trigui a venir un R2.UT596001 wrote:
Vaja, no sabia que un tren cada 20 minuts de Barcelona a Martorell en festiu fos "frequència pèssima". La mateixa que ofereix FGC de Barcelona a Sabadell i Terrassa en un festiu
Llavors jo que al meu poble en diumenge que només tinc un bus cada mitja hora què he de fer, segons vostè?
Per cert, ja avanço que no hi aniré: em toca treballar.
Mira, la darrera mala experiència que vaig tenir amb la Renfe va ser fascinant. De fet va ser el viatge a la inversa del que hauré de fer. Venint de les portes obertes de la L9, per no haver de tragar totes les parades de la L1 vaig baixar a Sant Andreu Comtal... Era diumenge, acabava de perdre un tren a l'aeroport i havia d'esperar a que passi un R2 que em em porti a Sants i d'allà a Martorell. Tres quarts d'hora vaig estar allà, en una marquesina petita assegut. Passaven avionetes que anaven des de l'aeròdrom de Sabadell a la ReddBull Air Race, va passar un Euromed que restava parat a mil metres de l'estació, va passar ben bé una desena de trens... cap tenia parada o anaven en direcció contrària. Arribo a Sants, agafo la R4 que va passar uns deu minuts després i vam marxar. Arribats a Cornellà es va quedar altres deu minuts allà parat. Total, al final era més ràpid anar en la L1 fins a Plaça Espanya i d'allà en FGC. Si la visita a la L9 era a les 4h, va durar una hora i mitja aproximadament, vaig sortir de Fondo a dos quarts de sis, i vaig arribar a casa a un quarts de deu i cinc minuts.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
^^Un mal dia el pot tenir qualsevol, Lluita1714...
Bé, on voleu quedar: A Fondo? O a Can Peixauet?
Jo voto per Can Peixauet!
Bé, on voleu quedar: A Fondo? O a Can Peixauet?
Jo voto per Can Peixauet!
Visca el metro!!
Probablement, a la majoria li aniria millor a Fondo, per lo de l'enllaç amb la L1.
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Es podran fer fotografies?
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Suposo que aplicarà el reglament de TMB a l'efecte. Ara bé, és evident que hi haurà gent que en farà, ni que sigui discretament. Per tant, ni proclamaria aquesta intenció als quatre vents, ni m'hi presentaria amb una càmera grossa i/o trípode.oscar440 wrote:Es podran fer fotografies?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Vilarrubla
- N8
quin és el reglament de TMB?Platanito wrote:Suposo que aplicarà el reglament de TMB a l'efecte. Ara bé, és evident que hi haurà gent que en farà, ni que sigui discretament. Per tant, ni proclamaria aquesta intenció als quatre vents, ni m'hi presentaria amb una càmera grossa i/o trípode.oscar440 wrote:Es podran fer fotografies?
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Cap article del reglament del metro de BCN prohibeix fer fotografies.Platanito wrote:Suposo que aplicarà el reglament de TMB a l'efecte. Ara bé, és evident que hi haurà gent que en farà, ni que sigui discretament. Per tant, ni proclamaria aquesta intenció als quatre vents, ni m'hi presentaria amb una càmera grossa i/o trípode.oscar440 wrote:Es podran fer fotografies?
Si hi ha cap problema, ja parlo jo amb el cap d'estació o l'encarregat adient!
Visca el metro!!