Posted: Sunday 17/06/2007 20:01
No hi ha de què! Per a això hi estem
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Doncs ara per ara i després de tot el que s'ha gastat i s'esta gastant per arreglar la via, mai.Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Si però la de la pobla és una única línea no electrificada de Catalunya i si no m'erro els trens que hi ha destinats son de la base de Zaragossa.jordidr wrote:Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes
Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.George85 wrote:Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Pel que jo sé, la limitació de Balaguer en amunt ve donada per la inexistència de sistemes de detecció de despreniments. Quan s'instal·lin xarxes detectores com les que hi ha a la línia de Manresa de FGC la velocitat podrà ésser augmentada considerablement.UT596001 wrote:A 120 km/h no, però hi ha un tram a 110 km/h, sempre segons el mateix maquinista.bitxofo wrote:El maquinista de la línia de La Pobla ens va permitir anar a la cabina del tren (fa 2 mesos) i ens va comentar que no pot passar de 100km/h entre Lleida i Balaguer, ni de 70km/h entre Balaguer i La Pobla de Segur.
Res de 120km/h!
Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.Jordi Freixas wrote:Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.George85 wrote:Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.aarongilp wrote:Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...jordidr wrote:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Però llavors no seria FGC, sinó IFERCAT, no?George85 wrote:Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.
El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.
Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.
PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^
Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...UT596001 wrote:No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.aarongilp wrote:Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...jordidr wrote:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Aquests dos trens estan destinats als serveis Saragossa-Calatayud, Saragossa-Osca i Saragossa-Jaca.Túnels del Garraf wrote:FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.
En alguns trens aquí a Catalunya ja estan posant els plànols nous amb el "nou" format de tota Espanya, i a part que té moooltes coloraines no apareix cap numeració de cap tipus. De fet, línies que abans tenien una sola numeració ara apareixen com línies diferents...aarongilp wrote:Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...