Page 41 of 130

Posted: Sunday 17/06/2007 20:01
by victorcasta
No hi ha de què! Per a això hi estem ;)

Posted: Sunday 17/06/2007 20:30
by George85
Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Doncs ara per ara i després de tot el que s'ha gastat i s'esta gastant per arreglar la via, mai.

Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.

El que ens hauriem de preguntar és: quan obligarà FGC a RENFE a que porti més trens per millorar el servei?

Posted: Sunday 17/06/2007 20:33
by jordidr
Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes

Posted: Sunday 17/06/2007 20:37
by George85
jordidr wrote:Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes
Si però la de la pobla és una única línea no electrificada de Catalunya i si no m'erro els trens que hi ha destinats son de la base de Zaragossa.

A més, crec, que RENFE va una mica escassa de material diesel i és per aixó que no posen més trens a la linia de la pobla.

;)

Posted: Sunday 17/06/2007 20:42
by jordidr
Ja et dic jo que en posaria si FGC pagues be :P

Posted: Sunday 17/06/2007 20:55
by Jordi Freixas
George85 wrote:
Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.
Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.

Posted: Sunday 17/06/2007 21:04
by jordidr
perque els trens son de renfe... es renfe la operadora de la linia i no pas FGC, es com dir que es pintesin els trens amb els logos d'ADIF

Posted: Sunday 17/06/2007 21:04
by entfe001
UT596001 wrote:
bitxofo wrote:El maquinista de la línia de La Pobla ens va permitir anar a la cabina del tren (fa 2 mesos) i ens va comentar que no pot passar de 100km/h entre Lleida i Balaguer, ni de 70km/h entre Balaguer i La Pobla de Segur.
;)
Res de 120km/h!
:roll:
A 120 km/h no, però hi ha un tram a 110 km/h, sempre segons el mateix maquinista.
Pel que jo sé, la limitació de Balaguer en amunt ve donada per la inexistència de sistemes de detecció de despreniments. Quan s'instal·lin xarxes detectores com les que hi ha a la línia de Manresa de FGC la velocitat podrà ésser augmentada considerablement.

Posted: Sunday 17/06/2007 21:05
by George85
Jordi Freixas wrote:
George85 wrote:
Jordi Freixas wrote:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.
Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.
Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.

El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.

Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.

PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^

Posted: Sunday 17/06/2007 23:30
by UT596001
aarongilp wrote:
jordidr wrote:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.

Posted: Monday 18/06/2007 0:02
by Jordi Freixas
George85 wrote:Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.

El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.

Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.

PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^
Però llavors no seria FGC, sinó IFERCAT, no?

Posted: Monday 18/06/2007 0:44
by Trenscat
Ifercat de moment només s'encarrega de la construcció de línies noves, i no de la gestió de línies existents. Així doncs, només es cuida de la L9, Línia Orbital i Eix Transversal.

Posted: Monday 18/06/2007 0:51
by Túnels del Garraf
FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.

Posted: Monday 18/06/2007 1:04
by aarongilp
UT596001 wrote:
aarongilp wrote:
jordidr wrote:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.
Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...

Posted: Monday 18/06/2007 2:45
by UT596001
Túnels del Garraf wrote:FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.
Aquests dos trens estan destinats als serveis Saragossa-Calatayud, Saragossa-Osca i Saragossa-Jaca.

Posted: Monday 18/06/2007 2:47
by UT596001
aarongilp wrote:Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...
En alguns trens aquí a Catalunya ja estan posant els plànols nous amb el "nou" format de tota Espanya, i a part que té moooltes coloraines no apareix cap numeració de cap tipus. De fet, línies que abans tenien una sola numeració ara apareixen com línies diferents...

Per cert, els horaris d'estiu de Regionals d'aquest any també són "panoràmics". :D

Posted: Monday 18/06/2007 9:29
by jordidr
Correcte, la ex Ca4 que abans aglutinava els 3 recorreguts que van a lleida des de bcn ara estan indicades amb diferents colors cadascuna

Posted: Monday 18/06/2007 11:07
by Túnels del Garraf
La veritat és que la numeració antiga tenia molt poc sentit comú, com podia ser que per anar a Lleida, tant si fos per Reus, Valls o Manresa fos Ca4 en canvi per anar a Riba-Roja fos la Ca3 i per seguir fins a Casp ja fos la Ca6, quan en realitat una línia era la continuació de l'altra?

Posted: Monday 18/06/2007 11:30
by jordidr
no busquis sentit on no n'hi ha

Posted: Monday 18/06/2007 11:53
by aarongilp
Una cosa (i sorry per sortir-me del tema): La línia BCN - Girona - Frontera no és la 270 segons la nomenclatura interna de Renfe? Ho dic perquè m'extranya que en aquest recull surti com a línia 79...