Corredor Mediterrani
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Corredor Mediterrani
Jo estic amb Trensmat. Fa uns mesos vaig anar a València. Incrèdul de la via única, era el primer cop que hi passava, i pensant que això tenia que ser un coll d'ampolla si o si, en tornar l'Euromed va quedar aturat, no se on, gairebé mitja hora. A tarragona arribà amb uns 20min endarrerit i a Barcelona 7 o 8. Per poc perdem l'últim tren cap a casa...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Corredor Mediterrani
Gat vell como yo estamos deacuerdo de que la línea Barcelona - Tarragona - Valencia sufre un colapso brutal, Toni se equivoca y espero que no haya hablado desde la demagogia.
En fin esta línea tiene que reformarse para quitar los atascos.
En fin esta línea tiene que reformarse para quitar los atascos.
El CM necessita millores urgents
La saturació del Corredor Mediterrani és més que evident, és una de les línies més rentables i de la que més viatgers mou i amb un ascens notable del transport de càrrega. Es necessiten millores urgents i s'ha de començar ja a posar fil a l'agulla al problema. No fer res pot suposar que la línia acabi totalment congestionada. Per tant jo estic amb gatvell i Trensmat.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Corredor Mediterrani
Mira que costaria poc posar una segona línia al costat, però com que JUST en aquell tram el metre de via costa 400milions d'Euros.... es clar, és inviable.
jejejee
Fora broma, no cal que diguem si és per motius poĺítics, que si d'aquí, d'allà. És una vergonya que una línia d'alta densitat tingui nommés una línia (que de fet, es un tros) només per fer rmal.
jejejee
Fora broma, no cal que diguem si és per motius poĺítics, que si d'aquí, d'allà. És una vergonya que una línia d'alta densitat tingui nommés una línia (que de fet, es un tros) només per fer rmal.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Corredor Mediterrani
Digo que la vía única está saturada y crea problemas, retrasos... Digo que la vía doble entre Vandellós y Tortosa no está saturada pero que van aun bastantes regionales. Digo que de Tortosa a Castellón no hay absolutamente ninguna saturación y de hecho la vía doble va muy sobrada. Digo que de Castellón a Valencia vuelve a ir algo más saturada, sobretodo de Sagunt a Valencia. No es por tanto necesaria una línea nueva como mínimo en una gran mayoría del Tarragona - Valencia, sí lo es en el Tarragona - Vandellós y ya está casi acabada, sí, con retraso, pero están en ello.trensmat wrote:En fin sigo sin entender porque algunas veces parece que hable para paredes.
Re: Visió estàtica
Dir que els trens de la Ford col.lapsen la línia és molt dir. Desconec quants trens circulen a la Ford però segur que no son els que col.lapsen la línia. La línia està col.lapsada a la via única de Tarragona a Vandellós, on a més dels pocs mercaderies que hi deu haver, van els molts regionals, Euromeds, Talgos... i ara l´invent aquest de la RT2. Crec que no s´ha de barrejar una cosa amb l´altre.Guigui wrote:Ford? Almussafes? Et sona la història?Toni wrote:Sobre el tema de "rentable", la verdad es que no acierto a entender a lo que te refieres... ¿a que hay muchísimos trenes?: no está precisamente congestionado como digo, ¿a que pasan trenes que pagan mucho?: los cánones son ridículos.... no sé... ya nos lo contarás....
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ford
Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ford
Sí, aquests de la Ford son com els del Port de Barcelona. Exigeixen molt i donen poc. Evidentment per una marca automovilística la logística és molt important i crec que s´ha d´aconseguir donar-li ample europeu per intentar que la fàbrica sigui el més competitiva possible. Ara, d´aquí a fer el corredor pels trens de la Ford va un troç. Hem de fer un pensament global del tema de l´ample i intentar donar solucions a la Ford entre altres, no fer una obra amb tota urgència perquè els senyors de Ford diuen no sé què. Us enrecordeu?, l´ample és fonamental pel Port de Barcelona.... crec que després de gastar-se una barbaritat de milions fan un ús lamentable. Ara el Sr. President del Port de Barcelona hauria de donar moltes explicacions, que no estem per fer inversions perquè sí. Introduir l´ample europeu (concepte molt més ample que el concepte "corredor mediterrani" que sembla que és un objectiu en sí mateix), evident, una absoluta prioritat, però amb cap, sabent què en farem i quan ho necessitarem, i sobretot pensant bé la solució cosa que segurament no comportaria desastres com l´actual tercer carril.Guigui wrote:Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.
- JPlanas
- N6
- Posts: 224
- Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contact:
Travesses preparades a Constantí
Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Travesses preparades a Constantí
Després de 10 anys abandonat per fi s'han decidit a posar vies al corredor mediterrani!!! Em salten les llàgrimes d'emocióJPlanas wrote:Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
Gràcies per la foto!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Corredor Mediterrani
Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?
Re: Corredor Mediterrani
Em sembla a mi que l'última idea era obrir el CM sense tenir aquesta estació llesta. El motiu? Probablement sigui la falta d'€.komatek wrote:Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Corredor Mediterrani
O d'endarrerir de posar-nos al dia.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Corredor Mediterrani
L'estació es va descartar fer fa un temps ja. Comento sobre la plataforma i sucedanis.
- JPlanas
- N6
- Posts: 224
- Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contact:
El corredor del Mediterrani queda relegat a les ajudes europ
El corredor del Mediterrani queda relegat a les ajudes europees del 2013
...
La Comissió Europea va informar dels "nou projectes clau d'infraestructures de les RTE-T a Espanya" en què, excepte 6 milions d'euros que es concedeixen al corredor mediterrani per a la "creació de serveis d'informació als viatgers ", l'eix litoral ferroviari torna a quedar fora de les prioritats plantejades pel Govern d'Espanya a la Unió Europea (que distribueix els fons en funció del que suggereix cada estat membre)...
...
La Comissió Europea va informar dels "nou projectes clau d'infraestructures de les RTE-T a Espanya" en què, excepte 6 milions d'euros que es concedeixen al corredor mediterrani per a la "creació de serveis d'informació als viatgers ", l'eix litoral ferroviari torna a quedar fora de les prioritats plantejades pel Govern d'Espanya a la Unió Europea (que distribueix els fons en funció del que suggereix cada estat membre)...
- JPlanas
- N6
- Posts: 224
- Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contact:
Re: Corredor Mediterrani
Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front
Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2
Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Corredor Mediterrani
I els talusos ben erosionats....
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Corredor Mediterrani
Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.JPlanas wrote:Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front
Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Potineries a la vista?
Quines, en aquest cas?trensmat wrote:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Potineries a la vista?
Suposo que es refereix a l'erosió dels talussos que provoca el col·lapse de les cunetes.Guigui wrote:Quines, en aquest cas?trensmat wrote:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.