Page 41 of 59
La línia Xàtiva-Alcoi, de pega
Posted: Monday 17/12/2012 19:29
by Guigui
http://www.ara.cat/paisvalencia/Mor-con ... 17112.html
Mor el conductor d'un cotxe atropellat per un tren quan creuava un pas a nivell a Albaida
Cap dels passatgers del tren que realitzava el trajecte Alcoi-Xàtiva ha resultat afectat per la col·lisió
EFE
València | Actualitzada el 17/12/2012 18:51
Una persona ha mort quan el turisme que conduïa ha estat atropellat pel tren a Albaida (València) en creuar un pas a nivell sense barrera, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. Els bombers han rebut a les 16:14 hores l'avís d'un accident ocorregut al camí vell d'Ontinyent a Albaida, a l'altura del Polígon Industral del Compte, i fins al lloc dels fets s'han desplaçats unitats dels parcs d'Ontinyent i Alzira.
Els bombers han hagut d'excarcerar el cos de la persona morta perquè el turisme que conduïa ha quedat atrapat sota el tren. Per això, els bmbers han sol·licitat a l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) un camió grua per aixecar el vagó i poder extraure el cotxe. Fonts de Renfe han informat a EFE que cap dels passatgers del tren de mitja distància que realitzava el recorregut Alcoi-Xàtiva ha resultat afectat per l'accident.
Per la seva banda, fonts d'Adif han explicat que el pas a nivell pel qual ha passat el cotxe atropellat és de classe A, amb un senyal de stop i sense barrera, per la qual cosa pel que sembla el mort no s'ha adonat que passava el tren. El pas a nivell es troba en el punt quilomètric 79 de la línia Alcoi-Xàtiva, a uns 800 metres del baixador d'Albaida. Tant Renfe com Adif han coincidit a assenyalar que en unes hores la circulació per aquest tram podria estar restablida.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 17/12/2012 20:15
by alf
Guigui wrote:Cap dels passatgers del tren que realitzava el trajecte Alcoi-Xàtiva ha resultat afectat per la col·lisió
Y por eso no hay que suprimir líneas de tren.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 17/12/2012 21:07
by 437.001
Ara, també s´ha de ser una mica ruc, per sis trens al dia que hi passen, i t´han d´atropellar.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 22/01/2013 0:17
by 437.001
Accident ferroviari a Àustria.
Fa molt pocs dies n´hi va haver un a Schaffhausen (Suïssa).
Els dos per xoc frontal.
Edito: I un altre a Portugal ara mateix!!
Àustria
Posted: Tuesday 22/01/2013 0:31
by Guigui
El d'Àustria, dos trens de l'S45 vienesa que han col·lisionat per un doble error: agulla mal posicionada i permís de pas mal donat a un tren. El saldo provisional és de dos ferits greus.
Re: Àustria
Posted: Tuesday 22/01/2013 1:21
by 437.001
Guigui wrote:El d'Àustria, dos trens de l'S45 vienesa que han col·lisionat per un doble error: agulla mal posicionada i permís de pas mal donat a un tren. El saldo provisional és de dos ferits greus.
Blocatge telefònic?
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 22/01/2013 1:24
by 437.001
El de Portugal ha estat a Alfarelos, un regional Coimbra-Figueira da Foz, amb un IC Lisboa-Porto, les imatges són esgarrifoses (telescopatge, ha estat un frontal), però de moment només es parla de 11 ferits lleus. El trens Inox portuguesos em semblen massa febles.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 22/01/2013 2:29
by oriolp13
Actualització
Posted: Tuesday 22/01/2013 8:15
by Guigui
437.001 wrote:El de Portugal ha estat a Alfarelos, un regional Coimbra-Figueira da Foz, amb un IC Lisboa-Porto, les imatges són esgarrifoses (telescopatge, ha estat un frontal), però de moment només es parla de 11 ferits lleus. El trens Inox portuguesos em semblen massa febles.
Información més detallada:
http://www.publico.pt/portugal/noticia/ ... 1581553#/0
Un IC Lisboa-Porto ha encalçat un regional Entroncamento-Coïmbra en depassar un senyal vermell, i això que els IC disposen de control de velocitat que la redueix precisament en aquests casos.
437.001 wrote:Guigui wrote:El d'Àustria, dos trens de l'S45 vienesa que han col·lisionat per un doble error: agulla mal posicionada i permís de pas mal donat a un tren. El saldo provisional és de dos ferits greus.
Blocatge telefònic?
Això sembla. El CTC va assumir-lo després que una agulla deixés de funcionar, i va donar un permís de marxa equivocat. Aquí, el balanç ha passat a cinc ferits greus.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 22/01/2013 11:44
by oriolp13
Aquí teniu un enllaç amb la notícia d'Àustria i unes quantes fotografies:
http://kurier.at/chronik/wien/wien-voll ... /2.724.564#
Amb les imatges, és quasi un miracle que el maquinista n'hagi sortit viu, veient com han quedat les cabines.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Thursday 24/01/2013 8:41
by genissimon
El maquinista en devia sortir viu, a la vista de les fotos, perquè va fer allò que cal fer en aquestes circumstàncies: un cop apretat el pulsador del frè d'emergència, abandonar la cabina i córrer enrera dins el tren.
Salut !!
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 05/02/2013 20:15
by 437.001
Ahir els passatgers de l´Alaris García Lorca Sevilla/Málaga-BCN van arribar a Barcelona amb 247 minuts de retard.
De fet, el tren no va arribar a Barcelona, sinó que es va quedar espatllat a Cambrils, ja que va tenir dos atropellaments, un a Xilxes i després un altre a Cambrils.
La gent passa per on no ha de passar, i després tot són plors.
El pobre conductor deu estar fet una caqueta.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 05/02/2013 20:38
by oriolp13
437.001 wrote:Ahir els passatgers de l´Alaris García Lorca Sevilla/Málaga-BCN van arribar a Barcelona amb 247 minuts de retard.
De fet, el tren no va arribar a Barcelona, sinó que es va quedar espatllat a Cambrils, ja que va tenir dos atropellaments, un a Xilxes i després un altre a Cambrils.
La gent passa per on no ha de passar, i després tot són plors.
El pobre conductor deu estar fet una caqueta.
Em sembla que quan hi ha un atropellament es relleva el conductor...per tant deuen ser dos maquinistes els que estàn fets caqueta...
Vaja gafe el del tren ahir...però la zona de Cambrils i Salou és bastant conflictiva per el que fa als passos a nivell. Esperem que per coses com aquestes no els torni a sortir la vena dels soterraments...
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 05/02/2013 21:08
by 437.001
oriolp13 wrote:437.001 wrote:Ahir els passatgers de l´Alaris García Lorca Sevilla/Málaga-BCN van arribar a Barcelona amb 247 minuts de retard.
De fet, el tren no va arribar a Barcelona, sinó que es va quedar espatllat a Cambrils, ja que va tenir dos atropellaments, un a Xilxes i després un altre a Cambrils.
La gent passa per on no ha de passar, i després tot són plors.
El pobre conductor deu estar fet una caqueta.
Em sembla que quan hi ha un atropellament es relleva el conductor...per tant deuen ser dos maquinistes els que estàn fets caqueta...
Vaja gafe el del tren ahir...però la zona de Cambrils i Salou és bastant conflictiva per el que fa als passos a nivell. Esperem que per coses com aquestes no els torni a sortir la vena dels soterraments...
El de Xilxes va ser un accident, un avi de 80 anys que va creuar sense adonar-se´n pel pas entre vies, en lloc de fer servir el pas inferior.
El de Cambrils no va ser un accident. Els dos van ser a les estacions.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Wednesday 20/03/2013 20:28
by metring
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... elona.html
Muere un camionero al caer su vehículo a las vías del AVE Madrid-Barcelona
Como consecuencia del accidente los trenes de la línea de alta velocidad están registrando retrasos desde primera hora de la tarde
Sucesos | 20/03/2013 - 18:34h | Actualizada a las 18:49h
Madrid. (Efe).- Un hombre de 58 años ha muerto este miércoles al perder el control del camión que conducía y caer el vehículo desde unos doce metros de altura a las vías del AVE Madrid-Barcelona, según ha informado a Efe una portavoz de Emergencias Madrid.
Como consecuencia del accidente los trenes de la línea del AVE Madrid-Barcelona están registrando retrasos desde primera hora de la tarde, ha indicado a Efe Adif (Administrador de Infraestructuras Ferroviarias).
El accidente, cuyas causas investiga la Guardia Civil, se ha producido a las 16.15 aproximadamente, cuando el camión, que no llevaba carga, circulaba por la M-50 y había tomado la variante hacia la M-31. El vehículo ha caído a las vías, por las que en ese momento no pasaba ningún tren, y el camionero ha perecido en el acto como consecuencia de los graves traumatismos que presentaba, por lo que los sanitarios del servicio de urgencias municipal no han podido hacer nada para salvarle la vida.
El cadáver del camionero ha sido rescatado por los bomberos del interior de la cabina, que ha quedado convertida en un amasijo de hierros.
El Far West es trasllada a París
Posted: Friday 29/03/2013 19:15
by Ferry1ac1
El RER de París continua tenint una mala fama merescuda. Fa pocs dies van assaltar els passatgers d'un tren quan estava aturat a una parada. Diuen que eren uns 20 o 30 assaltants.
En aquest vídeo i ha la notícia:
http://videos.tf1.fr/jt-20h/un-rer-atta ... rer&xtcr=5
Re: El Far West es trasllada a París
Posted: Saturday 30/03/2013 23:58
by 437.001
Ferry1ac1 wrote:El RER de París continua tenint una mala fama merescuda. Fa pocs dies van assaltar els passatgers d'un tren quan estava aturat a una parada. Diuen que eren uns 20 o 30 assaltants.
En aquest vídeo i ha la notícia:
http://videos.tf1.fr/jt-20h/un-rer-atta ... rer&xtcr=5
Més que l´RER en conjunt, en concret es tracta de la part nord de l´RER B (ramals de Mitry-Claye i de Roissy-Aéroport Charles de Gaulle TGV al nord de la Gare du Nord), i de l´RER D en la seva totalitat (al nord, de la Gare du Nord fins a Creil, i al sud, de la Gare de Lyon fins a Malesherbes -el nom ja té tela...-, Évry, Juvisy, Corbeil, i Melun).
Les línies RER A, la part sud l´RER B (de Denfert-Rochereau cap a Massy, Robinson, i St.Rémy lès Chevreuse), l´RER C i l´RER E son netament menys conflictives (i en certs casos, no ho són gens).
Hi ha algunes línies del Transilien que tampoc són massa recomanables (el Transilien són els rodalies que arriben a les estacions terminals de París i no travessen el centre), per exemple els serveis Gare du Nord-Luzarches.
Overbooking al Talgo València-Barcelona
Posted: Monday 01/04/2013 21:26
by Guigui
Dilluns 01.04.2013 20:59
Caos al Talgo de València a Barcelona
Renfe admet haver venut un centenar de bitllets duplicats per un error informàtic · Desenes de passatgers han viatjat d'empeus, amb retards de més de mitja hora
http://www.vilaweb.cat/noticia/4100707/ ... elona.html
El mateix tema, experimentat en directe
Posted: Tuesday 02/04/2013 9:10
by Guigui
Un relat d'en Vicent Partal en primera persona de l'esmentat overbooking:
http://www.vilaweb.cat/noticia/4100709/ ... o-264.html
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Wednesday 03/04/2013 23:48
by 437.001
Em sembla que avui l´Alaris García Lorca anava amb una miqueta de retard, uns 10/15 minuts.