Page 41 of 59

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 27/02/2008 22:05
by pol
Busman wrote:Avui a la L4 he pujat al 9125-9126-9532-9127-9128, al torn 418.

En total, he vist els següents trens de la sèrie 9000 a la L4: 9525, 9527, 9528, 9529, 9530, 9531 i 9532. En total 7 trens dels quals només en circulen, com a molt, 3 (torns 415, 418 i 419) que, òbviament, a les 18.30 se'n van a dormir, nos fos cas que agafessin fred.

Doncs bé, avui a les pantalles informatives dels trens de la sèrie 6000 han posat un anunci que deia que hi ha "2" nous trens a la L4 "com els de la L2". Ara lligo caps. Quina barra tenen.
Home, aixo de fer anar a dorimir els 9000 tan vaiat deu ser que clar els 9000 son els bebés, i tenene que anar a domrir d'hora, els 2100 els mitjans i tard, i els 1100 els avis, i tenen que anar a dormir aviat i despertar-se d'hora :riure
Dons parlant de pantalles els 9000 algu els ha vist amb les pantalles en funcionament?

Molt actualitzades no van

Posted: Thursday 28/02/2008 0:39
by Guigui
Busman wrote:Doncs bé, avui a les pantalles informatives dels trens de la sèrie 6000 han posat un anunci que deia que hi ha "2" nous trens a la L4 "com els de la L2". Ara lligo caps. Quina barra tenen.
Perquè tinguis una idea de com van actualitzades aquestes pantalles, per la Mercè encara anunciaven la "reobertura" del tram de la L4 tallat durant l'estiu i, si no recordo malament, a finals d'octubre encara hi figurava el programa especial de les festes de la Mercè.

En resum: "Processant nova informació"...

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 29/02/2008 18:41
by Miquel
Jo ho vaig veure en anglès en un 5000 i em va semblar entendre de que eren els 2 primers trens de la sèrie 9000 i que eren iguals als de la L-2.
A mi, només em fa entendre que 9001 i 9005 els han canviat de línia, però potser volen dir que són els 2 primers trens de la sèrie 9100, cosa lògica per al tema de la nomenclatura.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 01/03/2008 14:03
by Busman
Suposant que la sèrie 9100 existís com a tal.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 04/03/2008 17:12
by Miquel
Avui he vist correr a la L-3 el 3029-3032 (4t reformat).
Fa molt de temps que no em passo per la cotxera a causa del deures, treballs i exàmens que m'ocupen la majoria del temps a les tardes, espero que aquesta setmana hi vagi i així Prossesar nova informació per tal d'actualitzar dades i així poder saber quin serà el proper tren a arrivar a Barcelona.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 06/03/2008 17:29
by Miquel
Aquest matí he vist el 9097-9100 amb el tron 404.
D'altra banda crec que el següent reformat serà el 3021-3024, ja que és l'únic 3000 que no he vist.
En cas que fos així, ja tocava, aquest era el 3000 en més pitgor estat de tots.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 06/03/2008 23:33
by Busman
Precissament ahir al matí vaig veure que el 9097-9100 duia els termòmetres actius, però quan el vaig tornar a veure un parell d'hores més tard ja no el duia.

Estan fent ja les proves? Seguirà la L4 sent la línia menys actualitzada tecnològicament per gaire temps més?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 07/03/2008 0:34
by jlr
Hola a tothom. Des de dimecres està estacionat al túnel d'enllaç entre la línia 2 i la 4 a La Pau un 9000.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 07/03/2008 10:35
by Miquel
jlr wrote:Hola a tothom. Des de dimecres està estacionat al túnel d'enllaç entre la línia 2 i la 4 a La Pau un 9000.
Sí, jo el vaig veure Dimecres, però crec que aquell tren surt a correr i espera a incorporar-se al carrussel.
Jo Dimecres vaig perdre un 1100 i el vaig veure amb el motorista adins, desprès va arribar un 2100 i el vaig agfar, al passar per les estacions, vaig veure que cap tren marxava fins a Selva de Mar, suposo que desprès del 2100 en el que anava, va sortir aquell 9000 i per aixó els trens no sortien.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 11/03/2008 19:31
by Mako448
Avui,la 9097-9100 a les 17:50 a Llacuna direcció Trinitat Nova,amb el torn 415, el termometre apagat i megafonia desconectada.

Per cert,com és nota que fa molt de temps que no agafo la L4,se m'escapa un 2100 amb el torn 414,i veig el rellotge per saber quan falta pel pròxim tren,2:59!!!!!!!!!!!!!! :o :o ,l'últim cop em va passar algo similar al marcador de compte enrere era major a 5 minuts sempre,com és nota que han mijorat les frequències de la L4!!!!Bravo!!!!!

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 11/03/2008 23:34
by Busman
Casualitat, hi continuen havent 16 trens en hores vall i 19 en hora punta. La freqüència no baixa dels denunciables 4 minuts i mig de mitja.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 15/03/2008 0:18
by Busman
Avui avistat a Poblenou el 9133-9134-9534-9135-9136. Ja n'hi ha vuit i continuen circulant-hi tres i només fins a les 18:30.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 15/03/2008 0:30
by victorcasta
Busman wrote:Casualitat, hi continuen havent 16 trens en hores vall i 19 en hora punta. La freqüència no baixa dels denunciables 4 minuts i mig de mitja.
Suposo que la no ampliació del carrusel de la L4 ve deguda al sistema de bloqueig instal·lat en aquesta línia, de la mateixa manera que actualment la L1 té el "luxe" de tenir 10 trens parats (1 d'ells, reformat) perquè el Tren-Stop no admet més de 24 trens en hora punta.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 15/03/2008 3:01
by Busman
Oh, ja entenc. I, clar, segur que si ho deixes estar això acaba arreglant-se sol.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 15/03/2008 10:16
by victorcasta
No. Però ni tu ni jo podrem fer-hi res, a part de queixar-nos.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 18/03/2008 14:07
by Busman
Ahir dilluns, torns 418 i 419 amb sengles 9000s amb els termòmetres actius.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 26/03/2008 12:38
by faristol
Els 3000 reformats no tenen gaire sort, avui a l'estació de Passeig de Gràcia una porta no tencava be, el esforÇat motorista, ha baixat varis cops a comprovar una a una les portes i res, al final ha baixat una senyoreta desde el vestibul suposo que la cap d'estació i mentre el motorista estaba a la cabina la noia mirava les portes, tot aixo amb l'acompanyament musical d'un acordeonista que com hem estat aturats uns 4 o cinc minuts se li acabava el repertori i repetia, s'hi haguessin tingut que avisar al pasatge de qualsevol circunstancia no ho haguessim sentit, total una situacio surrealista el tren no arrencava corredisses amunt i avall i la musica alegre tipus Polka sonant, el acordeonista també estaba descolocat.. ah! la unitat en questio era la 3011, es curios pero amb musica qualsevol problema sembla menys, es veritat allo de que amansa a les feres., a la fi el 3000 reformat a dit si i el tren ja ha arrencat.

Xivarri pseudomusical

Posted: Wednesday 26/03/2008 12:56
by Guigui
faristol wrote:[...] es curios pero amb musica qualsevol problema sembla menys, es veritat allo de que amansa a les feres., a la fi el 3000 reformat a dit si i el tren ja ha arrencat.
Si és el nyigo-nyigo habitual dels gitanos de l'est que pugen al metro a estorbar-nos la relativa calma, més aviat m'entren ganes de posar-los l'instrument per collar.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 26/03/2008 17:50
by Miquel
faristol wrote:Els 3000 reformats no tenen gaire sort, avui a l'estació de Passeig de Gràcia una porta no tencava be, el esforÇat motorista, ha baixat varis cops a comprovar una a una les portes i res, al final ha baixat una senyoreta desde el vestibul suposo que la cap d'estació i mentre el motorista estaba a la cabina la noia mirava les portes, tot aixo amb l'acompanyament musical d'un acordeonista que com hem estat aturats uns 4 o cinc minuts se li acabava el repertori i repetia, s'hi haguessin tingut que avisar al pasatge de qualsevol circunstancia no ho haguessim sentit, total una situacio surrealista el tren no arrencava corredisses amunt i avall i la musica alegre tipus Polka sonant, el acordeonista també estaba descolocat.. ah! la unitat en questio era la 3011, es curios pero amb musica qualsevol problema sembla menys, es veritat allo de que amansa a les feres., a la fi el 3000 reformat a dit si i el tren ja ha arrencat.
Quina coïncidència!!
A mí ahir també em va passar a Passeig de Gràcia direcció Canyelles però amb el cotxe cap del 3009-3012, i crec que era el 3009, la porta era la tercera per darrere del "motorista", va intentar-ho 3 cops, al segon cop va dir per megafonia: Senyors passatgers, si-us-plau, obrin totes les portes del tren(Jo vaig pensar, i per que no ho fa ell?), la gent ho fa, i la porta maleïda al tercer cop tanca correctament. Al tancar vaig escoltar una dona del costat fer-li la pregunta del milió de Dolars als seu home: "El conductor pot veure si les portes estàn obertes?" (Jo Flipava amb aquesta pregunta).
L'hora era les 08:20 aprox i anava amb el torn 308 si no recordo malament.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 29/03/2008 2:52
by sortrens
Sigui el que sigui les series 2100 i 9000 continuan a la L4 sense els termòmetres funcionant i sense anuncian les parades. :cop :cop :cop :cop :cop :cop Per variar tampoco funcionan els monitors exactament el que passa amb les series 9000 de la L2!