Page 41 of 411

Posted: Wednesday 24/01/2007 23:37
by EUKibo
Mako448 wrote:a Bellvitge.Hi viuen unes 30,ooo persones per allà a prop.
I a Montigalà-Lloreda|Sant Crist (les dues estacions seguents de la prolongació de la L1 des de Fondo hi viuen encara més milers de persones que a Bellvitge i mira... Estant tant a prop de Barcelona i sense metro!! Tothom aqui es mou en cotxe i els busos que van al metro van sobresaturats!)

Parlant de RENFE dir que es patètic que quan un tren de rodalies per ser competent hagi de tenir una acceleració d'1,2m/s2 i anar a una velocitat de 100-120Km/h la majoria de trens de l'empresa RENFE tinguin una acceleració de 0,30/0,40 la 440 o 0,25/0,50 la 451, l'unic tren de rodalies competent es el Civia, a més que no se perque la Generalita no li comença a ficar demandes a RENFE a saco, perque per llei des de l'1 de gener d'aquest 2007 tots els trens de RENFE (excepte els dos civia) i la majoria d'estacions són ilegals al no estar adaptades ni tenir un minim de capacitat de movilitat.

Posted: Thursday 25/01/2007 0:04
by Túnels del Garraf
La correspondència entre RENFE i FGC l'anuncien als trens de RENFE, tant a les pantalles com per megafonia, l'únic que un cop has baixat t'has d ebuscar la vida, però espero que amb el soterrament de Bellvitge es millori aquesta connexió.

I encara que respecto la teva opinió sobre que les trens de la R2 haurien de parar a Bellvitge sempre, hi discrepo totalment, perquè ja és prou pesat per algú de l'altra banda del Garraf haver d'aguantar les obres del AVE cada vegada que va en tren com per haver de fer encara més parades i haver de suportar més enllaunament al tren.

Potser al Prat si que haurien de parar pel tema de l'aeroport, però a bellvitge no, més que res perquè encara que tingui 30.000 habitants, també té el metro i els FGC, i no crec que per anar a de Bellvitge a BCN els importi massa haver d'agafar un transport que no sigui la RENFE, més que res perquè els altres transports ofereixen servei de millor qualitat, i també hi ha autobusos.

Posted: Thursday 25/01/2007 8:55
by UT596001
EUKibo wrote:Parlant de RENFE dir que es patètic que quan un tren de rodalies per ser competent hagi de tenir una acceleració d'1,2m/s2 i anar a una velocitat de 100-120Km/h la majoria de trens de l'empresa RENFE tinguin una acceleració de 0,30/0,40 la 440 o 0,25/0,50 la 451, l'unic tren de rodalies competent es el Civia, a més que no se perque la Generalita no li comença a ficar demandes a RENFE a saco, perque per llei des de l'1 de gener d'aquest 2007 tots els trens de RENFE (excepte els dos civia) i la majoria d'estacions són ilegals al no estar adaptades ni tenir un minim de capacitat de movilitat.
FGC també té trens sense adaptar: les 211. I hi han unes quantes estacions sense adaptar també. Ídem al metro.

I per no parlar dels autobusos interurbans... abans de ficar demandes, millor que millorin el que sigui de la seva competència, i una vegada ho compleixi, llavors sí estarà en el dret d'exigir a RENFE el que li pertoqui.

Posted: Thursday 25/01/2007 10:10
by Guigui
EUKibo wrote:[...] a més que no se perque la Generalita no li comença a ficar demandes a RENFE a saco, perque per llei des de l'1 de gener d'aquest 2007 tots els trens de RENFE (excepte els dos civia) i la majoria d'estacions són ilegals al no estar adaptades ni tenir un minim de capacitat de movilitat.
No ho són, d'il·legals ja que, llei en mà, només ha d'estar adaptat el transport urbà. En canvi, sí que ho són totes les estacions de metro que encara no disposen d'ascensor o que, malgrat tenir-ne, encara no està en funcionament (cas de Liceu). Suposo que, en aquest cas, deuen haver aplicat una mena de moratòria o donen per bona la simple existència de plans d'execució redactats i a punt d'aplicar-se.

Posted: Saturday 27/01/2007 15:59
by Pere
Avui Renfe ha tornat a fer de les seves.
Des de les 12h fins a les 13:20h , no ha circulat cap tren en direcció a Terrassa i Manresa. M'han deixat tirat 1h a Clot esperant un tren, i m'ha fet arribar amb 40 minuts de demora a casa. >:( .
Quan he arribat a Sabadell Centre, anunciaven 40 minuts pel tren a Manresa.
En cambi els trens de la R1 sí que circulaven, i tots a l'hora.
Algu sap que ha passat?

Posted: Saturday 27/01/2007 16:35
by EUKibo
La moratòria a la que feu referència perque al metro no li fiquin puros la Generalitat ni a FGC tampoc es que tenen més del 80% de la xarxa adaptada i el 20% restant en execució. En canvi RENFE esta encara moooooolt mooooolt lluny d'arribar a l'adaptació del 50%, els tres autobusos urbans els de LXX, els XXX i els BXX (Llobregat, Barcelona i Besòs estan tots ja adaptats també) L'únic operador que en el perídode de 3 anys crec que donava aquesta llei per l'adaptació no ha presentat cap projecte de millora de la xarxa ha estat RENFE i només cal veure Passeig de Gràcia, el Clot Arágó, Sant Andreu Comtal... Abans de la mediatització i agreujament de les averies RENFE la despesa en millora d'estacions i infrastructures era 0, mentre que TMB, FGC i els busos es gasten una pasta invertint per millorar, perque es una inversió, ja han sortit les estadístiques que RENFE perd viatgers, i esque amb aquest panorama no m'estranya, i perque a Castelldefels jo no puc arribar d'una altra manera perque sino a lo millor agafava la RENFE!!!

Posted: Saturday 27/01/2007 19:09
by entfe001
Segons acabo de saber pel meu pare, el Catalunya Exprés amb sortida de Barcelona a dos quarts de set de la tarda ha embestit alguna cosa: el tren ha xiulat repetidament i s'ha sentit un cop als baixos. Porten aturats més de mitja hora abans de l'estació de Mollet.

Posted: Saturday 27/01/2007 19:26
by liniadelRipollés
Regional a Reus servit amb doble de 447.

Posted: Saturday 27/01/2007 20:02
by Mako448
liniadelRipollés wrote:Regional a Reus servit amb doble de 447.
Per mitja hora,m'he perdut una 447 en doble cap a Reus :'( jo he agafat al Clot el que surt a les 18:22 de Sant Andreu Comtal(amb 447 doble),encara que he vist una doble de 447 entre Clot i Sant Andreu anant cap a Sant Andreu Comtal(davant duia una 451 cap a Granollers Centre),segur que aquesta doble de 447 que he vist ha sigut la que ha fet el servei a Reus.

Posted: Saturday 27/01/2007 20:05
by liniadelRipollés
Sí, exactament.
Mako448 wrote:
liniadelRipollés wrote:Regional a Reus servit amb doble de 447.
Per mitja hora,m'he perdut una 447 en doble cap a Reus :'( jo he agafat al Clot el que surt a les 18:22 de Sant Andreu Comtal(amb 447 doble),encara que he vist una doble de 447 entre Clot i Sant Andreu anant cap a Sant Andreu Comtal(davant duia una 451 cap a Granollers Centre),segur que aquesta doble de 447 que he vist ha sigut la que ha fet el servei a Reus.

Posted: Saturday 27/01/2007 21:31
by entfe001
El meu pare ha arribat a Girona a les 21.05, amb vuitanta minuts d'endarreriment.

El regional següent, amb arribada prevista a les 20.54, estava anunciat per a les 21.19 (+25). Desconec si ha fet cua darrere l'incidència o bé l'han desviat via Cerdanyola.

Posted: Saturday 27/01/2007 21:48
by EUKibo
A Renfe SEMPRE enganyen amb l'endarreriment, un cop que va descarrilar un tren a Barcelona Sant Andreu Comtal (¬¬"per les obres de l'AVE") deien que havia endarreriments de 10min quan una amiga meva va trigar d'un viatge 1h15 de Castelldefels a Cardedeu més de 3 hores!! Es veu que els hi enganyaven, pujaven als trens i quan arribaven a Passeig de Gràcia cambiaven la destinació a Estació de França sense previ avís. Algun del tren ho mirava l'indicador pues preguntava i al veureho tothom pues arribaven els trens plens i baixaven a Passeig... Cosa que durant més d'una hora arribant trens a petar de gent en una estació tan estreta imagineuvos.... O sigui que mai us cregueu el temps que us diuen que porten de retard mai perque SEMPRE tenen la politica d'enganyar i estafar.

Posted: Saturday 27/01/2007 22:23
by Jordilar
El trancament d'una fixació a una de les vies de l'Hospitlet ha ocasionat retards els trens de Terrassa i Manresa. Ha sigut sobre les 13:00 - 13:30.

El regional de Ripoll de les 20:09 ha sortit amb 20 minuts de retrás perque el maquinista a arribat tart perque venia del regional de puigcerdà que ha arribat tart també.

Salut,

Posted: Saturday 27/01/2007 23:27
by Pere
Jordilar wrote:El trancament d'una fixació a una de les vies de l'Hospitlet ha ocasionat retards els trens de Terrassa i Manresa. Ha sigut sobre les 13:00 - 13:30.
I com és que els trens de Mataró anaven a l'hora?

Posted: Saturday 27/01/2007 23:35
by mikado
Pere wrote:
Jordilar wrote:El trancament d'una fixació a una de les vies de l'Hospitlet ha ocasionat retards els trens de Terrassa i Manresa. Ha sigut sobre les 13:00 - 13:30.
I com és que els trens de Mataró anaven a l'hora?
Com a suposició igual era un problema de les vies passants a l'Hospitalet i per això els C4 anaven amb retard ja que passen per la via 1 i 2 i els trens amb origen destinació L'Hospitalet C1 (Blanes-Maçanet en festius) que acaben a les vies en topall anaven be.

Posted: Sunday 28/01/2007 0:15
by Pere
Ja ho entenc. Jo m'he tirat 1h esperant a Clot el Terrassa, i nomes feien que passar trens en direcció Mataró i Blanes i tots a l'hora
Al final he pensat que s'havien tornat bojos i els havien tornat a posar per Sant Andreu Arenal o algu :x

Posted: Sunday 28/01/2007 0:50
by Jordilar
La fixació s'ha trencat en una via morta on hi havia apartats els trens direcció terrassa/manresa. Fins que no s'ha sol·lucionat minimament l'avaria, els trens no han pogut sortir


Salut,

Posted: Monday 29/01/2007 20:08
by oscar440
Pere wrote:Avui Renfe ha tornat a fer de les seves.
Des de les 12h fins a les 13:20h , no ha circulat cap tren en direcció a Terrassa i Manresa. M'han deixat tirat 1h a Clot esperant un tren, i m'ha fet arribar amb 40 minuts de demora a casa. >:( .
Quan he arribat a Sabadell Centre, anunciaven 40 minuts pel tren a Manresa.
En cambi els trens de la R1 sí que circulaven, i tots a l'hora.
Algu sap que ha passat?
Jo anava amb el tren de Puigcerdà, amb sortida de l´Hospitalet a les 12.00, amb les 440.236 i 239. La meva intenció era baixar a Montcada-Bifurcació per veure el recorregut via Clot i Sant Andreu-Comtal. A Montcada-Bifurcació va arribar a les 12.31. A les 12.35 va arribar a Montcada-Bifurcació el tren de Sant Andreu-Arenal, amb 447, amb destinació Cerdanyola i Martorell. El que va passar, va ser una caiguda de tensió a la catenaria. Cap dels dos trens va poder sortir. Van fer baixar els viatgers de la 447, que va tornar enrere cap a Sant Andreu-Arenal, sortint de Montcada a les 12.50. A les 12.55 va poder sortir les 440 cap a Puigcerdà.
A les 13.10 arribà altre tren amb destinació Terrassa que no va poder passar de Montcada-Bifurcació. Jo vaig sortir d´allà cap a les 13.15, amb un tren procedent de Terrassa (aquest sí va poder passar, malgrat el tall de tensió a la catenària, que no afectava la contravia), arribant a Clot en 5 minuts de viatge. Vaig fer fotos de tot això... :D :D :!:

Salutacions.

Posted: Tuesday 30/01/2007 9:41
by wefer
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
---------------------------------------
Els passatgers han d'esperar una hora al baixador de Riells per l'avaria d'un tren regional

X.M.. Barcelona

Els passatgers d'un tren Catalunya Exprés procedent de Figueres i amb destinació a Barcelona van haver d'esperar ahir a les onze del matí una hora al baixador de Riells i Viabrea, on el comboi va aturar-se per una avaria. Els passatgers van esperar fins a les dotze del migdia l'arribada del següent tren regional, procedent de Portbou. Per la massificació del passatge que es va produir, el personal de Renfe va oferir als usuaris la possibilitat d'agafar a la parada de Sant Celoni un tren regional que sortia en direcció a Barcelona quatre minuts després de l'arribada del comboi procedent de Portbou. D'altra banda, un tren de la línia de Rodalies de Terrassa va haver d'aturar-se a Montcada Bifurcació com a conseqüència d'un apedregament vandàlic que va malmetre un dels vidres laterals tot i no causar ferits. Els passatgers que van pujar al tren a Sabadell a les 10.53 h ja se'ls va informar que haurien de canviar de comboi a la parada de Montcada Bifurcació. Els passatgers van arribar a Barcelona amb uns vint minuts de retard.

Posted: Wednesday 31/01/2007 15:58
by EUKibo
Us deixo un video original de propaganda de renfe:
http://www.youtube.com/watch?v=afTVqihdC9c

I la percepcio del servei RENFE: