Page 42 of 163

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 16:06
by mikado
http://www.lavanguardia.es/sucesos/2011 ... trico.html


Interrumpidos los trenes entre Salou y Cambrils por falta de suministro eléctrico

Se han habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils

Tarragona. (EUROPA PRESS).- La circulación ferroviaria entre Salou y Cambrils (Tarragona) está interrumpida este sábado desde las 12.40 horas por falta de suministro eléctrico.

Renfe ha habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de trenes de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils.

Adif sigue trabajando en el lugar a las 14.30 horas para reparar la incidencia, según ha informado en un comunicado conjunto con Renfe.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 17:00
by victorcasta
El nou web de Rodalies funciona:

Línia R16 08/01/2011 15:12h
Trajecte Cambrils-Salou interromput per incidència de subministrament elèctric a les instal·lacions. Servei alternatiu en autocar.
Trajecte entre Cambrils i Salou interromput per una incidència a les insta.lacions que afecta al subministrament elèctric. S'ha gestionat un servei alternatiu per carretera en el tram comprés entre Cambrils i Salou. Hi ha una previsió del restabliment del subministrament elèctric a partir de les 20 hores.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 18:58
by UT440_132M
08.01.2011 - 17.50 h

Un robatori a la catenària ha provocat la interrupció del servei de trens entre Salou i Cambrils
Ja són quinze els trens afectats, entre aquests deu trens de Llarga Distància i cinc Regionals

Salou (ACN).- Un robatori d'elements del sistema d'electrificació és la causa de la interrupció de la circulació de trens al tram entre Salou i Cambrils, que des de poc abans de tres quarts d'una d'aquest migdia es troba sense subministrament elèctric. Segons Renfe, l'origen de la incidència és el robatori de vuit contrapeses del sistema d'electrificació a l'alçada del punt quilomètric 261/180 de la línia d'ample convencional València-Tarragona-Barcelona. El robatori d'aquests elements indispensables per al correcte funcionament de la catenària ha provocat el despreniment de 420 metres del fil de contacte i la conseqüent falta de subministrament elèctric.

ACN
:avall

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 19:04
by metring
Lamentable de totes totes. O posen vigilància, o aquests tipus d'incidències no s'acabaran mai, ni sent "Rodalies", ni "Media Distancia" ni res.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 20:02
by UT440_132M
Línia R16
08/01/2011 19:35h
Normalitzada la circulació a les 19.30 entre les estacions de Salou i Cambrils un cop solventada la incidència a les instal·lacions.
Un cop solventada la incidència a les insta.lacions entre les estacions de Salou i Cambrils a les 19.30 hores aproximadament es restableix la circulació de trens en aquest tram.
Rodalies de Catalunya
:master

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 20:04
by ABB_Traccion
I jo em pregunto... com coi han tallat/s'han endut els cables si estàn electrificats a 3000Vcc?

S'ha de ser un artista! :reve

Pregunta resolta, eren contrapeses, no els cables.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 21:05
by iFercat
ABB_Traccion wrote:I jo em pregunto... com coi han tallat/s'han endut els cables si estàn electrificats a 3000Vcc?

S'ha de ser un artista! :reve
és el robatori de vuit contrapeses


Diria que aixo no son cables.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 21:17
by ABB_Traccion
Ah val sí, si es treuen les contrapeses es destensa la catenària... ara ho entenc, he de llegir més xD :cop

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 23:07
by viscaelcat
metring wrote:Lamentable de totes totes. O posen vigilància, o aquests tipus d'incidències no s'acabaran mai, ni sent "Rodalies", ni "Media Distancia" ni res.
Però no poden posar vigilància; seria com posar un policia a cada semàfor. El que cal és més mà dura amb els delinqüents.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 08/01/2011 23:23
by UT447Barcelona
Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 0:06
by oriolp13
UT447Barcelona wrote:Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.
No sempre s'ha de culpar als joves..... :roll:
Dubto que el jovent o "Gamberros" s'enduguin contrapesos perquè sí, sinó més aviat crec que solen ser bandes organitzades...

Prou "bon rotllo"!

Posted: Sunday 09/01/2011 0:10
by Guigui
Doncs se'ls deté (que per això hi ha cossos de seguretat que funcionen, vegeu les bandes de lladres de coure que han caigut), se'ls jutja amb tot el pes de la llei i, si cal, es canvia la legislació perquè responguin amb tot el seu patrimoni dels danys que han causat. Si s'han de passar la resta de la seva miserable vida vivint d'engrunes perquè han de pagar per les malifetes comeses, algú altre s'ho pensarà dos cops.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 0:34
by 437.001
Això si se´ls enxampa, guigui... :roll:

He patit els retards del robatori.

La veritat és que aquesta línia si no està maleïda, ho sembla... :x

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 0:50
by victorcasta
UT447Barcelona wrote:Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.
De graciosos i gamberros, res. El coure és un material que es compra molt car, i aquests són lladres professionals i saben el què es fan, per això consegueixen robar coure d'una catenària en servei, sense electrocutar-se.

Contrapesos

Posted: Sunday 09/01/2011 1:16
by Guigui
Però els contrapesos tenen algun material valuós?

Re: Contrapesos

Posted: Sunday 09/01/2011 1:27
by 470
Guigui wrote:Però els contrapesos tenen algun material valuós?
No, es hierro pero al cortar los contrapesos se destensa la catenaria, cae y al hacer contacto con el carril salta la subestación, entonces una vez en el suelo, cortan, enrollan y se largan, todo esto en menos de 10 minutos, a todo esto el señor de Adif no sabe que a pasado, solo sabe que se a caido un tramo de la linea, tiene que hacer sus comprobaciones, avisar a los trenes etc, quiero decir que cuando se presentan los mossos, los presuntos delicuentes se estan tomando unas cañas.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 1:35
by victorcasta
A més a més, el tram entre Salou i Cambrils és, en la seva majoria, zona urbana, i la línia, sempre passa prop d'algun carrer o urbanització.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 13:11
by Enric
Ahir en va tocar estar a Tarragona i já des de el matí els trens anaban en retards...el curiós va ser a la tarda que arriba el Talgo en doble 252 que va a Lorca, troba el semafor d'entrada a l'estació en vermell i l'apartan a la via 6...el maquinista no entenia rés, clar que no, habia sortir de Sants sense que ningú li comuniqués que la línea estaba tallada de molt abans, allavorans els viatgers van fer transbord amb autocars, ell mentre no feia més que xerrar per mobil, i com estaba algo nerviós pujaba i baixaba els pantos cada moment, mentre el técnic de Talgo desenganxa las 252 i aixis van estar fins dos quarts de set de la tarda que van moure las locos fins un altre via, mentre al costat va arribar un altre Talgo i el maquinista crec que tampoc sabia rés...explico tot aixó perque després surten queixas de usuaris per manca d'informació però resulta que algúns maquinistas tampoc la reben de la empresa i després surten coses com aquestas que diuen però que pasa que jo no sé rés.

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 15:51
by Nozomi
En un país serio no se supone que se podría "parchear" el problema metiendo locomotoras diesel? Es que parece que no aprendemos :nono

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Sunday 09/01/2011 16:39
by josep_serre
No sé com ho resolen en un altre país però en tot cas i de forma immediata veig difícil apropar al lloc un nombre important de locmotores dièsel més un nombre important de maquinistes.

En el temps que passa això s'ha solucionat el problema pel qual també s'haurà d'interrompre la circulació en algun moment perquè els operaris hi treballin.
Nozomi wrote:En un país serio no se supone que se podría "parchear" el problema metiendo locomotoras diesel? Es que parece que no aprendemos :nono