Què en faran?
Posted: Saturday 01/05/2010 14:08
Com que la fi justifica els mitjans, dubto molt que hi hagin pensat.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
T'asseguro que si XDD Comprovat en una festa de la Mercè anant al Fòrum.metring wrote:No us perdeu la notícia de http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT= i mireu aquesta captura del video, amb el tramvia de cartolina
Apart del tramvia, heu vist tota la gent que hi ha al darrera? Hi cap tanta gent en un tramvia real???
Home, però en un dia de cada dia...Vilarrubla wrote:T'asseguro que si XDD Comprovat en una festa de la Mercè anant al Fòrum.metring wrote:No us perdeu la notícia de http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT= i mireu aquesta captura del video, amb el tramvia de cartolina
Apart del tramvia, heu vist tota la gent que hi ha al darrera? Hi cap tanta gent en un tramvia real???
Exacto! La iniciativa es loable, pero nosotros podríamos demostrar que más capacidad tiene un metro o un tren de Renfe, es que no hay comparación!Voyager wrote:
Aunque la demostracion es positiva para demostrar que el transporte publico puede llevar mas personas en menos espacio pero puestos a comparar hagamos un Metro de la serie 9000 o un Civia de Cercanias para desmostrar el transporte posible a traves tunel llevaria mas personas.
En canvi, els Citadis, combois que fan el servei de Trambaix i Trambesòs, la capacitat és aquesta:metring wrote:Tant de bo poguéssim convocar 1400 persones per fer un acte com el d'avui!
Si però la gràcia no es veure quin transport pot portar més gent... sinó quin transport és idoni per portar la gent que la Diagonal necessita.metring wrote:Exacto! La iniciativa es loable, pero nosotros podríamos demostrar que más capacidad tiene un metro o un tren de Renfe, es que no hay comparación!Voyager wrote:
Aunque la demostracion es positiva para demostrar que el transporte publico puede llevar mas personas en menos espacio pero puestos a comparar hagamos un Metro de la serie 9000 o un Civia de Cercanias para desmostrar el transporte posible a traves tunel llevaria mas personas.
Proposeu-ho, organitzeu-ho i demaneu la nostra col·laboració XDmetring wrote:Ah, no, si no es tracta de treure una cosa per posar l'altre, tot és complementari, però dic jo que per què no es pot fer el mateix experiment per veure la capacitat dels trens que passarien per túnel, per igualtat.
Totes dues han de ser compatibles, el Tramvia es un servei de proximitat a l'avinguda.metring wrote:Ah, no, si no es tracta de treure una cosa per posar l'altre, tot és complementari, però dic jo que per què no es pot fer el mateix experiment per veure la capacitat dels trens que passarien per túnel, per igualtat.
És que qui ha dit que es fagi per a gent que vol anar de punta a punta de la Diagonal?Miquel wrote:Totes dues han de ser compatibles, el Tramvia es un servei de proximitat a l'avinguda.
El Rodalies es un servei de rodalia, amb poques parades ja va bé (sempre que siguin correspondències amb Metro o tramvia per portar a la gent al seu lloc exacte).
Tots dos hi han de ser, altre motiu, per molt que hi hagi el Tram, dubto que la gent es faci tota la Diagonal en tramvia, per fer això, cal una línia de Metro o Rodalies, posar el tram sense el rodalies és per una part necessari, però una tonteria, per que, no crec que la gent que vingui de la B23, deixi el cotxe a Sant Joan d'Espí per agafar la T3 i anar a Glòries, per exemple. Això es inviable per part de temps a invertir, que posiblement sigui superior als 30 o 45 minuts, molt menys és en Cotxe o amb Rodalies, que ha de ser menys.
Totes dues han de ser-hi.
És un exempleVilarrubla wrote:És que qui ha dit que es fagi per a gent que vol anar de punta a punta de la Diagonal?
Bé... hi ha gent per tot XD Hi ha molta gent que no li passa pel cap que pot agafar un rodalies en compte de fer Arc Triomf - Rambla Just Oliveras amb la L1.Miquel wrote:És un exempleVilarrubla wrote:És que qui ha dit que es fagi per a gent que vol anar de punta a punta de la Diagonal?
Em referia a que no agafaras un tranvia per fer un desplaçament llarg, podent-ho fer amb un altre servei molt més ràpid.
És que els números de capacitat no ens diuen res si no coneixem la potencial demanda. La del túnel de Rodalies em sembla que amb els relligaments suficients amb altres línies (les que proposes o altres) ja faria prou demanda.UT440_132M wrote:Faré quatre números ràpids, però que ens ajudarien a justificar el túnel de rodalia i Metro per la Diagonal, més el Tramvia en superfície. Una doble 447, són 1400 places aproximadament, entre gent asseguda i gent a peu, un tren del metro, per exemple, el 9000 com heu dit, 959 places, entre gent asseguda i de peu, de moment ja portem 2400 persones aproximadament, i si ara li sumem el tramvia en superfície, són 200 persones més, arribem fins a la xifra de 2600 persones, que podrien utilitzar el transport públic a l'hora, i significaria la reducció de molts centenars de vehicles privats que utilitzen la Diagonal dia si, dia també. En canvi, només amb el tramvia, són 200 persones, més una cinquantena amb els autobusos, de llarg no solucionaria el problema de saturació d'aquesta via d'entrada a la capital catalana, des del Baix Llobregat nord. A més el túnel es pot fer arribar fins a Clot, per enllaçar amb la R2 i R1, i es podria fer una línia semi-circular, R2 Maçanet - Barcelona - Sant Vicenç per Vilafranca, passant pel túnel de la Diagonal i anar a parar a St. Joan d'Espí, i llavors podrien tornar per la futura R1, Sant Vicenç - Barcelona - Maçanet, per Vilanova i Mataró. I llavors a Maçanet tornem a començar. Seria com una mena de bucle.