Si recordo una vegada haber vist fotos de una 450 pasant pel túnel de Montgat i estacionada a una via a Badalona.canalcole wrote:Moltes gràcies per la foto, Bernat.
Encara que a mi em va semblar vore una de la C1 amb 450/451.
Avistaments curiosos de trens
Re: Avistaments curiosos
Avui a St. Vicenç hi vist un mercaderies(ja se que no te cap curiositat), el fet es que no venia de Tarragona sino de la línea de Valls i anaba cap a la C-4 sud, era de productes quimics i a més a entrat per la vía 3 a tot drap, tál com u dic, inclus els vigilants que estaban a las andanes deian a la gent del Cat. Exprés de la vía 1 que no saltesin a la via perque el mercaderias venia tocan la botzina, no sé la velocitát máxima permesa per l'estació pero veien cóm entraba de rapid per la C-4 i arribat a pensar que descarrilaba, bé ni un Euromed per via general els hi vist tan rapids.
La numeració de la máquina la tinc pero prefereixo no posarla.
La numeració de la máquina la tinc pero prefereixo no posarla.
Avui el rodalies Terrassa-Martorell de les 14.32 per Arc de Triomf(que ha passat a les 14.43)estava servida per una doble de 440R.
El Manresa-Sant Vicenç de Calders de les 14.47 anava amb un minut de retard i sevida per la habitual doble de 447.
Té a veure que el Terrassa-Martorell vagui amb retard pel fet de fer-se amb doble de 440R?Anava bastant plena.
El Manresa-Sant Vicenç de Calders de les 14.47 anava amb un minut de retard i sevida per la habitual doble de 447.
Té a veure que el Terrassa-Martorell vagui amb retard pel fet de fer-se amb doble de 440R?Anava bastant plena.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Impressionant!
18:50: Civia 463·465 direcció SVC pasant per Segur de C., sense servei.
19:15: 451·451 sense servei passant per la C2 Sud direcció SVC.
19:15: 592.2 direcció BCN amb passatgers*
*Ho he sabut que era una 592.2 perquè: portava 2 vagons, el claxon, el telindicador a on el porten les 592.2 i perque no portava pantògrafs.
*Ho he sabut que era una 592.2 perquè: portava 2 vagons, el claxon, el telindicador a on el porten les 592.2 i perque no portava pantògrafs.
Re: Impressionant!
2 coses:canalcole wrote:18:50: Civia 463·465 direcció SVC pasant per Segur de C., sense servei.
Les 592.2 tenen 3 cotxes.
Com saps que portava passatgers, podria ser que anés als tallers de SAC a manteniment...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- canalcole
- N9
Re: Impressionant!
1: Deuria ser el 592.201.oriolp13 wrote:2 coses:canalcole wrote:18:50: Civia 463·465 direcció SVC pasant per Segur de C., sense servei.
Les 592.2 tenen 3 cotxes.
Com saps que portava passatgers, podria ser que anés als tallers de SAC a manteniment...
2: Vaig veure que hi havia gent dins dels vagons, sentats i de peu.
-
- N10
Doncs és una llàstima... perquè cap 592.2 excepte el 592.201 té dos cotxes, i només el 592.201 du el clàxon al frontal perquè als demés, el tenen amagat, però el 592.201 és l'únic 592.2 que no porta teleindicadors...
- canalcole
- N9
Doncs seria de 3 vagons i no m'hi vaig fixar bé...victorcasta wrote:Doncs és una llàstima... perquè cap 592.2 excepte el 592.201 té dos cotxes, i només el 592.201 du el clàxon al frontal perquè als demés, el tenen amagat, però el 592.201 és l'únic 592.2 que no porta teleindicadors...
- Archie-250
- N6
- A part que per la línia de la costa ho dubto molt veure un tren diesel.
Ahir vaig veure la 335.006 a Granollers Centre i desprès un carriler amb la 269.018.
Salutacions.
Ahir vaig veure la 335.006 a Granollers Centre i desprès un carriler amb la 269.018.
Salutacions.
Avui dos avistaments que m'han cridat l'atenció:
-Una 440R fent el L'Hospitalet-Cerdanyola UAB que surt de la primera a les 18.07
- I una doble de 440R fent un Sant Celoni-Aeroport,el de les 16.29 per Sant Andreu Comtal,feia temps que no veia un teleincicador d'una 440R posant "AEROPORT"
-Una 440R fent el L'Hospitalet-Cerdanyola UAB que surt de la primera a les 18.07
- I una doble de 440R fent un Sant Celoni-Aeroport,el de les 16.29 per Sant Andreu Comtal,feia temps que no veia un teleincicador d'una 440R posant "AEROPORT"
Vist a les 21.30, nosé desde quan. A Horta els trens entren i surten per la mateixa via, entrant ja a Horta amb el motorista a la cabina, que havia pujat a Vilapicina. El canvi de via, quan s'incorpora a la general en direcció Cornellà, fa una curva força tancada i brusca. Al haver una sola via operativa, els trens s'havien d'esperar uns quants minuts a Vilapicina, formant-se una petita cua a partir de Maragall, ja que els trens es trobaven el disc en vermell a les estacions.
Salutacions,
Oriol
Oriol
En aquest cas l'avistament és a una web, no sabia exactament on posar-ho.
A la web d'ADIF surten totes les circulacions, fins i tot les que no pots agafar:
Hora programada Procedencia Hora prevista Tipo Tren Núm. Tren
00:50 BARCELONA-SANT ANDREU COMTAL 00:50 MATERIAL V 39806
A la web d'ADIF surten totes les circulacions, fins i tot les que no pots agafar:
Hora programada Procedencia Hora prevista Tipo Tren Núm. Tren
00:50 BARCELONA-SANT ANDREU COMTAL 00:50 MATERIAL V 39806
Salutacions,
Oriol
Oriol
Hoy la 447-233M/117R/234M ha hecho el L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat que pasa por Cerdanyola a las 13:52. Lo curioso es que después de mucho tiempo he visto que en los teleindicadores ponía CERDANY.UAB.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Llevaneus a Puigcerdà
M'ha informat un company, que aquesta tarda ha aparegut una llevaneus a Puigcerdà, concretament la 300 - 102, amb els antics colors del GIF, que resta operativa a la base de Ripoll.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- canalcole
- N9
No se si es pot dir avistament curiós, però, avui he vist passant amb autobus abans d'arribar al Carrefour del Prat (venint de Tarragona) una 447 en doble fent servei C2 Sud, parada abans d'arribar a entrar a l'estació del Prat. El curiós es que per la via direcció SVC venia una doble de 440R que ha passat lentament, quan s'ha anat, llavors ha arrancat les 447. De que pot ser?, ja que el semàfor estava verd.
- Guigui
- Administrador
Euromed a la Trinitat
Un Euromed sota el Nus de la Trinitat, vist aquest matí a les 8, pot considerar-se un avistament curiós? Si és així, van a dormir a Montcada a causa de les obres a Sant Andreu Comtal?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Euromed a la Trinitat
Inclús podria ser que anessin fins a Granollers Centre, jo hi vaig anar aquest cap de setmana al migdia i hi havia un munt de trens de Rodalies estacionats-descansant a l'estacióGuigui wrote:Un Euromed sota el Nus de la Trinitat, vist aquest matí a les 8, pot considerar-se un avistament curiós? Si és així, van a dormir a Montcada a causa de les obres a Sant Andreu Comtal?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Dresina a Balenyà, i Euromed a Alstom?
I si anés a Alstom a Sta. Perpètua, via ramal de les aigües?Guigui wrote:Un Euromed sota el Nus de la Trinitat, vist aquest matí a les 8, pot considerar-se un avistament curiós? Si és així, van a dormir a Montcada a causa de les obres a Sant Andreu Comtal?
Aquesta tarda a Balenyà, hi havia això estacionat, a la zona de l'antic moll de càrrega, sota les sitjes de pinso.
Pel que he pogut observar, estan canviant els rails de la via 3, la que està en primer terme, almenys, la majoria de cargols que subjecten el rail amb la travessa eren molt lluents, i m'ha portat a aquesta conclusió. Podreu veure més fotos d'aquí una estona al meu Flickr, a la meva signatura hi ha l'enllaç.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
Potser vaig mal errat, aquest és un dels material d'infraestructura, juntament amb la llevaneus, que hi ha al cotxeró de Ripoll. M'equivoco? Jo també el vaig veure a Balenyà, estacionat.
La andana 1 (la de l'edifici) ja li havien canviat les vies. Ja era hora que ho fessin amb les demés .
La andana 1 (la de l'edifici) ja li havien canviat les vies. Ja era hora que ho fessin amb les demés .
Avui, prop de Vilanova i la Geltru, una 450 o 451 (no m'hi he fixat) portava els indicadors amb la destinació de Badalona.