Page 42 of 411
Posted: Wednesday 31/01/2007 17:09
by metring
Posted: Thursday 01/02/2007 12:21
by Guigui
Más de lo mismo, extret de l'
Avui:
L'Avui wrote:El Baix Llobregat vol millores a Rodalies
Josep Ferrer
Dilluns que ve els alcaldes de Viladecans, Gavà i Castelldefels es reuniran amb el delegat del govern espanyol a Catalunya, Joan Rangel, per exposar-li el seu malestar pel mal funcionament de la línia C-2 de Rodalies de Renfe. Els continus retards i avaries dels trens i de la xarxa ferroviària "afecten de manera directa la vida quotidiana de la gent", ja que arriben tard a la feina, perden el temps i provoquen problemes familiars, van denunciar en un comunicat conjunt
Els alcaldes demanaran que s'estableixi un pla de contingència per evitar aquests inconvenients i que s'apliquin "mesures de xoc per millorar la xarxa de transport ferroviari de Rodalies". El president de la Generalitat, José Montilla, va dir ahir que només acceptarà el traspàs de Rodalies quan s'hi hagi invertit per modernitzar el servei.
Interpreto l'última frase com que no s'arribarà a traspassar mai? Modernització del servei per Renfomentadif...
Posted: Thursday 01/02/2007 13:16
by Platanito
L'Avui wrote:El president de la Generalitat, José Montilla, va dir ahir que només acceptarà el traspàs de Rodalies quan s'hi hagi invertit per modernitzar el servei.
Això vol dir que mai no es modernitzarà. A veure quina companyia gastarà milions a modernitzar un servei que sap que anirà a parar a mans d'altres!
Posted: Friday 02/02/2007 22:57
by metring
De EPC:
Una avería causa retrasos de 10 minutos en la línea 2 de cercanías de Renfe durante tres horas
EFE
BARCELONA
Una avería en una señal de la estación de Bellvitge ha ocasionado esta mañana retrasos de 10 minutos de media en la línea 2 de cercanías de Renfe, que discurre entre Sant Vicenç de Calders y Maçanet-Massanes.
Según ha informado una portavoz de Renfe, los retrasos de esta mañana no han afectado a las otras líneas de cercanías. La avería se ha producido en torno a las 7.45 horas, y ha quedado subsanada casi tres horas después.
Se da el caso de que el sindicato CCOO inició ayer una campaña de denuncia ante los constantes problemas que ha sufrido el servicio de cercanías en los últimos meses, con habituales retrasos e interrupciones del servicio que perjudican a los trabajadores que utilizan el tren para llegar a su puesto de trabajo
Posted: Friday 02/02/2007 23:27
by EUKibo
Si clar que falli una senyal son obres del AVE, son uns FDP i mentirosos, com que 10 min!!! A lo millor!!! 10min haurà anat el més puntual!
Posted: Sunday 04/02/2007 14:06
by Pere
Ahir dissabte, diversos trens de la R4 desviats van efectuar parada a Sant Andreu Comtal, obrint portes, i sortint de l'estació amb la senyal d'OT.
Per tant es podia fer el trajecte directe Sabadell Centre (ó qualsevol estació de la R4) - Sant Andreu Comtal sense cap transbord, cosa que vam aconseguir fer alguns forumaires.
Posted: Sunday 04/02/2007 14:28
by EUKibo
Pero ja veus de que serveix, si la gent no ho sap que ho fan... Home ben curiós és venir de Terrassa i baixar a BarcelonaSAC! Potser algu que hi era en el tren que ha vist que parava potser s'ha baixat i li ha anat bé, encara que mentre se n'adona que ha obert portes i recull i surt ja li han tancat XDD Es com un tren "fantasma" que fa el trajecte GranollersR2-ClotR1-Estació de FrançaR10 que com que als horaris a Sant Andreu Comtal li tallen, i no posa que tingui destinació BarcelonaEDF pues ningu l'agafa o en el seu defecte volen anar a Sants i surten a EDF XDD si esque aquests de la RENFE no els hi costaria res informar una miqueta mes...
Per cert!!!! Aquest es el meu 150è missatge al Fòrum!!!! jejeje
Posted: Sunday 04/02/2007 23:21
by U-Bahn
Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Posted: Monday 05/02/2007 15:51
by UT596001
U-Bahn wrote:Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Només paraven uns quants. Jo, en els 3 caps de setmana que hi he anat, no he fet parada comercial a Sant Andreu Comtal ni un sol cop.
Posted: Tuesday 06/02/2007 11:13
by genissimon
Algú sap què va passar entre Blanes i Maçanet divendres passat al matí-migdia?
M'han informat que per megafonia de Blanes, cap a quarts de 4 de la tarda s'emetia un missatge com ara:
Se informa a los señores usuarios que, por problemas de suministro eléctrico ya subsanados, los trenes con destino Maçanet circulan fuera de su horario, pudiendo acumular retrasos de hasta 20 minutos.
I, lògicament, els trens cap a BCN (L'Hospitalet) que sortien de Maçanet també anaven malament, ja que el cantó únic de Blanes a Maçanet no ajuda a recuperar temps.
Salut !!
Posted: Friday 09/02/2007 1:05
by EUKibo
Informació sobre les meves reclamacions (totes elles a RENFE)
Tinc sense contestar:
11-10-06 Sants (Una validadora de capsa vermella de Castelldefels sempre s'esta menjant els bitllets, i a mes a Castelldefels el cap d'estacio em va enganya dient que alla no podia reclamar i havia d'anar a sants)
26-10-06 SAComtal (Desmaios massius dins un tren on es va acabar l'oxigen i feia una calor com mai he passat en tota ma vida, no hi havia climatitzacio i el tren estava sobresobresobremegasaturadisim)
15-12-06 Clot (Retard de 20min en un dia on no van haverhi avaries)
Tinc contestades:
23-10-06 SAComtal (Retard 30min degut al tall d'un cable electric a Can Tunis)
27-10-06 SAComtal (Retard de 25min degut a suicidi i atencio despectiva del cap d'estacio)
No ho veieu causalitat??? nomes m'han contestat les reclamacions de deficiencies del servei ocasionades per les obres de l'AVE o per motius que no son d'ADIF o RENFE, que pasa que nomes contesten per donar les culpes als altres i les que ells tenen la culpa de les traguen o que?...
Per cert, l'avaria que va ser deguda a l'empresa OHL (que RENFE va denunciar) em tornen els diners (¬¬ perque despres aquests diners se'ls demanara a l'altra empresa) pero les altres que no te a qui culpar no m'han tornat res... I sobre el tema del tracte que vaig rebre del cap d'estacio em contesten amb una frase incoerent:
"En lo referente a las dificultades que usted nos indica que le pusieron para poder realizar la reclamación, hemos de indicarle que, en la información que nos ha sido facilitada nos dicen que, tan solo le indicaron que debía de realizar la reclamaación en esa estación"
En contestació al que jo vaig posar de:
"... se m'han posat dificultats a l'hora de formular reclamació"
El cap em va dir que per que reclamava, que aixo de reclamar no es fa, que si em feia vergona, que a sobre que es gasten els cuartos a Catalunya! Que eren les obres de l'AVE i que no hi faria res, que m'aguantes i que la meva reclamacio no serveix per res, pos es per dirli, mira! saps el que em vas dir? pues primer no eren obres de l'AVE sino un suicidi el que hi va haver, i segon que d'alguna cosa serveix si primer et donen informacio, segon et tornen els diners i tercer els hi satures el servei de reclamacions perque vegin que alguna cosa estan fent malament.
Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Posted: Friday 09/02/2007 1:28
by Guigui
EUKibo wrote:Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Si és il·legal, no ho sé del cert, més aviat diria que no en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada. Però encara que ho fos, en aquest país impera la llei de l'embut i
ells, que no són gens
nacionalistes, resulta que les primeres lleis que se salten a la torera són les que afecten l'ús de la llengua (no-castellana, és clar). Això sí, a l'hora de fotre un puro a en Pepe Rubianes o a qualsevol alcalde que no pengi la
rojigualda a l'ajuntament, la mal anomenada justícia no s'està de res.
Quina raó que té l'Oleguer!!!
(I fi de l'off-topic político-jurídic, però tanmateix afecta el meu benestar moral com a usuari d'un determinat operador de TP a Catalunya)
Posted: Friday 09/02/2007 9:54
by genissimon
Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del
Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui wrote:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Posted: Friday 09/02/2007 19:44
by Guigui
genissimon wrote:Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del
Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui wrote:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
En qualsevol cas, crec que, pel fet d'actuar a nivell estatal, poden escaquejar-se de l'obligació d'atendre en català.
Posted: Friday 09/02/2007 22:12
by EUKibo
Pero Gugui, les reclamacions estan explicades en ambdos idiomes, es a dir, al reclamar posa: nom/nombre, direccion/adreça i les instruccions les donen en català, a més aquests reclamacions les aten "Direcció General de Serveis de Rodalies - Mitja Distància / direcció de Rodalies de Barcelona" textualment, no hi ha traducció castellana, és a dir que aquesta "seccíó" de la empresa es íntegrament catalana...
Posted: Saturday 10/02/2007 15:32
by Guigui
D'acord, però és molt més fàcil encarregar una traducció al català de tots els formularis que no pas tenir tot el personal destinat (físicament i virtual) a Catalunya. I no et justifico aquest fet, simplement intento presentar-te la seva perspectiva comodista.
El mateix passa amb Hisenda. Tu pots fer la declaració de l'IRPF en català, però per qualsevol reclamació has de trucar a un telèfon 901 on només t'atenen i t'entenen en castellà.
Posted: Saturday 10/02/2007 16:50
by EUKibo
Ja, entenc el que em dius, pero el que jo dic, es que qui aten les reclamacions de Rodalies Barcelona es una treballadora que treballa a Catalunya, aquesta reclamació no passa per Madrid! Per això mateix aquesta secció de RENFE es troba íntegrament a Catalunya, fet que suposa que m'hagin d'haver contestat en català a la reclamació que vaig posar en català.
Posted: Saturday 10/02/2007 17:31
by Guigui
Amb la deixadesa de Renfe*, res no m'estranya. Pot ser perfectament que la persona encarregada de redactar la resposta no dominés el català escrit o simplement li fes més mandra que fer-ho en castellà.
* Perquè estem parlant d'aquest cas concret, però hi ha tants altres exemples en aquest país
Posted: Saturday 10/02/2007 18:36
by p_p_b22
avui he agafat anat a agafar un tren a Molins cap a Cornellà i abans de que arribes han dit per megafonia que hauriem de transbordar a Hospitalet, quan ha arribat el tren portava tot el cristall de cabina pintat amb un grafiti (podria ser el motiu del transbordament)
Posted: Saturday 10/02/2007 19:37
by EUKibo
quin yuyu... al metro encara la cosa pot anar bastant automatica pero a la RENFE... com veia el conductor????