Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Sunday 02/05/2010 22:48
És que de fet, així es feien les coses abans: amb previsió de futur.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Aleshores, et semblaria bé seguir fent Zona Universitària-Fòrum pel macrotub de Pg. de Gràcia o passar a fer-ho en tramvia?Vilarrubla wrote:Però el que no crec que pugui ser és metro + tamvia per la Diagonal fent exactament el mateix... o l'una o l'altra les dues no crec i s'ha dit que la demanda no seria tan gran com per necessitar un metro. A part de que la L8 ja connectaria un punt de la Diagonal amb un altre, per tant ja faria de mig metro "de la Diagonal".
Segur? Totes?metring wrote:És que de fet, així es feien les coses abans: amb previsió de futur.
El túnel de la Reforma, el màxim exponent. I el ferrocaril Barcelona-Mataró no anava ple de gent al principi, però miraven pel futur.Vilarrubla wrote:No entenc el que dius Guigui XDD Quin macrotub de PdG?
Segur? Totes?metring wrote:És que de fet, així es feien les coses abans: amb previsió de futur.
Si haguessin fet la xarxa unificada des del principi, que era el més lògic, això que ara ens estalviaríem i ens podríem centrar en el túnel.Vilarrubla wrote:
Igualment el finançament no és il·limitat.
El que toca fer a peu per a connectar entre L3 i L2/L4.Vilarrubla wrote:No entenc el que dius Guigui XDD Quin macrotub de PdG?
No crec que tingui sentit fer el bucle, perquè la demanda és bastant superior a la línia costanera que a l'interior. A més, que no té sentit que les línies acabin a Sant Vicenç i Maçanet, sinó que s'haurien de coordinar amb les futures Rodalies de Girona i Tarragona, per poder fer trajectes tan lògics i necessaris com El Vendrell-Tarragona i Blanes-Girona.UT440_132M wrote:FA més el túnel es pot fer arribar fins a Clot, per enllaçar amb la R2 i R1, i es podria fer una línia semi-circular, R2 Maçanet - Barcelona - Sant Vicenç per Vilafranca, passant pel túnel de la Diagonal i anar a parar a St. Joan d'Espí, i llavors podrien tornar per la futura R1, Sant Vicenç - Barcelona - Maçanet, per Vilanova i Mataró. I llavors a Maçanet tornem a començar. Seria com una mena de bucle.
Ah val!! Igualment a la meva resposta ja ho deia tot... o metro o tramvia... i crec que el TRAM s'ha d'unir, per tant, tramvia.Guigui wrote:El que toca fer a peu per a connectar entre L3 i L2/L4.Vilarrubla wrote:No entenc el que dius Guigui XDD Quin macrotub de PdG?
A veure ni que ara no és fes... serà que no s'han fet algunes obres en aquest país en que vas tu i tu, l'únic que la gent ho critica dient que és "tirar els diners". Evidentment sempre no s'ha fet.metring wrote:El túnel de la Reforma, el màxim exponent. I el ferrocaril Barcelona-Mataró no anava ple de gent al principi, però miraven pel futur.
Si haguessin fet la xarxa unificada des del principi, que era el més lògic, això que ara ens estalviaríem i ens podríem centrar en el túnel.Vilarrubla wrote:
Igualment el finançament no és il·limitat.
Dubto que l'Hereu tingués tant poder com perquè el que ell digués anés a missa... en tot cas seguiria les directrius del Govern de llavors encapçalat per Clos, no? Quan, com deia l'article anterior o carta al director (?), és evident que s'ha de fer la unió.metring wrote:És que en cap moment he dit que ara no es faci res...Però que la xarxa de Tram s'hauria d'haver fet passar per la Diagonal des d'un bon principi, però el Sr. Hereu aleshores era contrari, no ho oblidem, i d'aquí ve tot l'enrenou d'ara.
Com quin projecte?metring wrote:Com tu bé dius, segurament l'Hereu no tenia "potestat" per decidir, però és ben clar que no hi estava a favor, i això no ajuda precisament a que els qui sí que tenen poder de decisió tirin en endavant els projectes. Per exemple, parlant amb gent vinculada a Renfe, sé que algun projecte de quadruplicació de vies s'ha hagut de tirar enrere per manca de quorum amb els ajuntaments de municipis. És a dir, quan no hi ha acord entre qui sí pot tirar endavant projectes i els governs locals, les coses no avancen.
I tant que passa !!metring wrote:Però passa, passa...
I al Garraf, 3/4 del mateix.genissimon wrote:I tant que passa !!metring wrote:Però passa, passa...
Pregunta a Calella (Maresme) què en pensa la ciutadania que es dupliqui la via actual de la R1.... que si soterrament, que si desplaçar-la cap a l'interior (muntanya i autopista)... etc...
Al final, la via segueix al mateix lloc des del 1861.
És només un exemple. A qualsevol poble del Maresme pensen més o menys el mateix. I així ens va: no s'hi poden posar més trens entre Mataró i Barcelona i ni parlar de semidirectes.
Salut !!
Hola, esta línea fueron cercanías (bueno, en cierto modo, de hecho nunca fue parte del RER), pero se cerró la línea debido a la vetustez de sus trenes y vías.Voyager wrote:Hola
Os pongo unos links del tranvia de Paris donde circula en doble composicion y circula de manera subterranea coincidiendo por lo que parece con las cercanias francesas.
La propuesta de un tunel ferroviario donde circulase el tranvia como metro ligero ademas de cercanias seria en mi opinion la mejor manera de unir la dos redes de tranvia y el ejemplo de Paris asi lo demuestra.
un par de ejemplos.
Saludos
No hi insisteixi, Sr. Alcalde, ni s'enganyi a vostè mateix: immobilisme és negar-se a construir el túnel ferroviari sota la Diagonal. Immobilisme és fer les coses mal fetes com fins ara: obrir carrer, arreglar, tancar, obrir carrer, arreglar, tancar, i així successivament.El alcalde pidió el voto a favor de la reforma porque no llevarla a cabo sería "el triunfo del inmovilismo que es el principal adversario de Barcelona".