Page 43 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 19:07
by premixero
La 36 no iba a llegar hasta el Pº. Maritim ??.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 19:33
by raulitinbcn
premixero wrote:La 36 no iba a llegar hasta el Pº. Maritim ??.
Correcto, me me he fiajdo, quedaria:
14 a Pla de Palau
36 a Pg. Marítim
41 a Cementiri Poblenou
Adolescent barceloní wrote:
raulitinbcn wrote:7/10
23/10, voldràs dir.
Si ... :oops:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 22:34
by raulitinbcn
Que es farà amb els 1800 (Man NL 273 F Noge Cittour GNC) que actualment són al 41, al 14 (suposo eque els deixaran)? que són del 2011 ...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 22:39
by Adolescent barceloní
raulitinbcn wrote:Que es farà amb els 1800 (Man NL 273 F Noge Cittour GNC) que actualment són al 41, al 14 (suposo eque els deixaran)? que són del 2011 ...
Suposo que els retapissaran i repintaran i aniran cap a la V17... O quins hi van?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 23:06
by sag470
Els 18 es mantindran igual, i es distribuiran a altres linies. A Zona no li sobran tants cotxes com pot semblar. Actualment, en feiners surten tots i no donen abast per la 14 i 41, per la qual cosa sempre hi ha alguns 17 i 13 fent serveis parcials. A més, el 1822 és fixe de la 59.
Respecte la V17, crec que va a Horta, pel que poden asignar alguns 24 o 78.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 23:12
by raulitinbcn
sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
Serveis parcials? :?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 23:25
by sag470
raulitinbcn wrote:
sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
Serveis parcials? :?
Em refereixo a serveis 2-4 hores, serveis que no arriben ni a una jornada.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 03/11/2013 23:58
by raulitinbcn
sag470 wrote:
raulitinbcn wrote:
sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
Serveis parcials? :?
Em refereixo a serveis 2-4 hores, serveis que no arriben ni a una jornada.
A val, creia que era entre parades, sense fer tot el recorregut.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 2:20
by França451
Alguien tendría la amabilidad de explicarme qué recorrido hace esa cosa llamada 143?????

Porque como sólo haga Besòs-Est. St Adrià tal cual va el 43, y dejen el Olìmpic sin bus, vamos listos...

Según algunas páginas, el H10 acaba en La Pau, y otras, en Artigues Sant Adriá. Lo curioso es que en una de las webs de Nova Xarxa Bus, aparece hasta Gorg y el Olimpic. ¿Quién lleva la razón?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 8:41
by Ecomobisostrans
Al final el H10 irá hasta el olimpic, recto por la av.Alfons XII. Y el 143 hará la ruta del 43 desde La Pau hasta el Alcampo y desde allí la del 44 hasta el Olímpic.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 12:56
by Ramon
Mapa de les línies H10 (Badal - Olímpic Badalona) i 143 (La Pau - Sant Adrià) a la zona de Sant Adrià: http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -i-badalon

Per variar...

Posted: Monday 04/11/2013 13:36
by Renfe445
raulitinbcn wrote:Que es farà amb els 1800 (Man NL 273 F Noge Cittour GNC) que actualment són al 41, al 14 (suposo eque els deixaran)? que són del 2011 ...
I no poden anar a la 42 (o a la 24, etc.), que jo he circulat amb un 6700 híbrid, els 1800, que tenen el carenat superior semblant poden anar-hi.

Petició: Si us plaaaaaaaaaaaaaaaau, que tants 2400s i 6900s cansen! Volem més models de busos a la 42!

Re: Per variar...

Posted: Monday 04/11/2013 13:40
by metring
Renfe445 wrote:
Petició: Si us plaaaaaaaaaaaaaaaau, que tants 2400s i 6900s cansen! Volem més models de busos a la 42!
Dubto que la prioritat de la nova xarxa sigui que quants més models desfilin, millor.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 15:17
by Ecomobisostrans
Ramon wrote:Mapa de les línies H10 (Badal - Olímpic Badalona) i 143 (La Pau - Sant Adrià) a la zona de Sant Adrià: http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -i-badalon
Al final el 143 no arriba a l'olímpic? Doncs deixaràn un bon troç sense servei! Sempre es podria allargar el B14 i que faci el troç del 44, almenys fins Sant Roc.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 15:39
by Adolescent barceloní
Ecomobisostrans wrote:Sempre es podria allargar el B14 i que faci el troç del 44, almenys fins Sant Roc.
O modificar el recorregut de la B3, o bé posar-hi la B26.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 04/11/2013 21:42
by m.h.t.
Ramon wrote:Mapa de les línies H10 (Badal - Olímpic Badalona) i 143 (La Pau - Sant Adrià) a la zona de Sant Adrià: http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -i-badalon
La nova xarxa de bus s'estendrà a Sant Adrià de Besòs i Badalona aquest novembre

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i els ajuntaments de Badalona i de Sant Adrià de Besòs han acordat l'extensió de la nova xarxa de bus a aquestes dues ciutats, cosa que es concretarà aquest mes de novembre amb la creació de la línia H10 de la nova xarxa (Badal - Olímpic de Badalona). Alhora es crearà la línia de proximitat 143 (La Pau - Sant Adrià).

La reorganització del servei de bus de TMB té en compte el conjunt de serveis de transport públic que existeixen actualment als municipis de Badalona i Sant Adrià de Besòs (metro L2, Trambaix, Rodalies, autobusos diürns de diversos operadors i nocturns) i és coherent amb els objectius de millora de l'eficiència i aprofitament òptim de la intermodalitat que afavoreix el sistema tarifari integrat vigent a la regió metropolitana. També encaixa amb el projecte d'implantació de la nova xarxa de bus d'eixos verticals, horitzontals i diagonals, més fàcil de fer servir i de millors prestacions, que impulsen TMB i l'Ajuntament de Barcelona.

L'actuació tindrà lloc d'aquí unes setmanes, quan s'implantin cinc línies de la nova xarxa, que s'afegiran a les cinc creades el 2012. Una d'aquestes noves línies, l'horitzontal H10, connectarà el barri de Badal de Barcelona (avinguda de Madrid - Arizala) amb el Pavelló Olímpic de Badalona, a través de l'eix que formen els carrers de València i Mallorca i la rambla de Guipúscoa de Barcelona, l'avinguda de Pi i Margall de Sant Adrià i l'avinguda d'Alfons XIII de Badalona.

L'oferta bàsica d'aquesta línia, d'11,8 quilòmetres de longitud, serà d'intervals de 6-7 minuts els dies feiners de 7 a 21 h.

Parades de la H10 a Gorg, Llefià, Artigues i el centre de Sant Adrià

L'origen-final de la línia H10 serà a l'avinguda del Marquès de Montroig de Badalona, a l'altura de la plaça del President Tarradellas, al barri del Gorg. A més, tindrà parades als barris de Llefià i Artigues, de Badalona, i al casc urbà de Sant Adrià, molt a prop del mercat, el poliesportiu i altres equipaments públics.

La nova línia H10 seguirà en gran part als recorreguts actuals de les línies 43 (Les Corts - Sant Adrià) i 44 (Estació de Sants - Olímpic Badalona), que deixaran de circular. Al mateix temps es crearà la línia 143 (La Pau - Sant Adrià), que farà un itinerari en forma d'L pels barris de Sant Joan Baptista, la Catalana, la Mina, el Besòs, el Maresme i la Pau de Sant Adrià i Barcelona. Aquesta línia, que circularà amb intervals de 12 minuts els dies feiners, tindrà el terminal a l'avinguda de la Platja - Eduard Maristany, de Sant Adrià, i connectarà amb els transports ferroviaris existents a la zona a les estacions de metro de La Pau (L2 i L4), Besòs, Besòs Mar i El Maresme / Fòrum (L4), l'estació de Rodalies de Sant Adrià (línia R1) i les diverses parades del Trambesòs (línies T4, T5 i T6), a més de poder-se combinar amb les línies de Tusgsal.

Image

La resta de línies d'autobús que opera TMB i que donen servei a Sant Adrià de Besòs continuaran amb la configuració actual. Són la 42 (Pl. Catalunya - Santa Coloma), la 60 (Pl. Glòries - Zona Universitària) i la 141 (Av. Mistral - Barri Besòs).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 05/11/2013 10:00
by wefer
m.h.t. wrote:La reorganització del servei de bus de TMB té en compte el conjunt de serveis de transport públic que existeixen actualment als municipis de Badalona i Sant Adrià de Besòs (metro L2, Trambaix, Rodalies, autobusos diürns de diversos operadors i nocturns)
Molt bé, veig que han vist les queixes sobre el fet que la NxB no tingui en compte la resta de mitjans de transport i d'operadors d'autobús... però em sembla que el fet de que la H10 dupliqui el traçat de la L2 i la L1 en la major part del seu traçat no encaixa gaire amb aquesta definició.
Està bé dir-ho, però estaria millor fer-ho.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 05/11/2013 14:01
by scubydu
wefer wrote: Molt bé, veig que han vist les queixes sobre el fet que la NxB no tingui en compte la resta de mitjans de transport i d'operadors d'autobús... però em sembla que el fet de que la H10 dupliqui el traçat de la L2 i la L1 en la major part del seu traçat no encaixa gaire amb aquesta definició.
Està bé dir-ho, però estaria millor fer-ho.
Per aquesta mateixa raó, elimines més de la meitat dels autobusos que pugen pel Pg. de Gràcia (ja existeix la línia 3), la Carretera de Sants (línia 1), el Paral.lel (línia 3), Poblenou (línia 4).

Ja van per aquí els trets

Posted: Tuesday 05/11/2013 14:17
by Guigui
... que és el que la Noxarbus pretén a mig termini.

Re: Ja van per aquí els trets

Posted: Tuesday 05/11/2013 15:58
by Eduardo
Guigui wrote:... que és el que la Noxarbus pretén a mig termini.
Pues desde mi punto de vista está muy claro;
Reducir el abundante numero de líneas actuales repetidas tortuosas y muchas con bajos niveles de demanda, mediante la creación de nuevas líneas que abarcan a toda la ciudad con itinerarios más rectos, fáciles y de gran demanda para toda la población,(También comarcas); Los que somos de comarcas la red antigua era poco factible; liosa y lenta y siempre acabábamos en el Metro.
Todo ello le supone a TMB una importante reducción de costes económicos y materiales en el servicio a corto y medio plazo.