Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Sunday 03/11/2013 19:07
La 36 no iba a llegar hasta el Pº. Maritim ??.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Correcto, me me he fiajdo, quedaria:premixero wrote:La 36 no iba a llegar hasta el Pº. Maritim ??.
Si ...Adolescent barceloní wrote:23/10, voldràs dir.raulitinbcn wrote:7/10
Suposo que els retapissaran i repintaran i aniran cap a la V17... O quins hi van?raulitinbcn wrote:Que es farà amb els 1800 (Man NL 273 F Noge Cittour GNC) que actualment són al 41, al 14 (suposo eque els deixaran)? que són del 2011 ...
Serveis parcials?sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
Em refereixo a serveis 2-4 hores, serveis que no arriben ni a una jornada.raulitinbcn wrote:Serveis parcials?sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
A val, creia que era entre parades, sense fer tot el recorregut.sag470 wrote:Em refereixo a serveis 2-4 hores, serveis que no arriben ni a una jornada.raulitinbcn wrote:Serveis parcials?sag470 wrote:[...] 17 i 13 fent serveis parcials. [...]
I no poden anar a la 42 (o a la 24, etc.), que jo he circulat amb un 6700 híbrid, els 1800, que tenen el carenat superior semblant poden anar-hi.raulitinbcn wrote:Que es farà amb els 1800 (Man NL 273 F Noge Cittour GNC) que actualment són al 41, al 14 (suposo eque els deixaran)? que són del 2011 ...
Dubto que la prioritat de la nova xarxa sigui que quants més models desfilin, millor.Renfe445 wrote:
Petició: Si us plaaaaaaaaaaaaaaaau, que tants 2400s i 6900s cansen! Volem més models de busos a la 42!
Al final el 143 no arriba a l'olímpic? Doncs deixaràn un bon troç sense servei! Sempre es podria allargar el B14 i que faci el troç del 44, almenys fins Sant Roc.Ramon wrote:Mapa de les línies H10 (Badal - Olímpic Badalona) i 143 (La Pau - Sant Adrià) a la zona de Sant Adrià: http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -i-badalon
O modificar el recorregut de la B3, o bé posar-hi la B26.Ecomobisostrans wrote:Sempre es podria allargar el B14 i que faci el troç del 44, almenys fins Sant Roc.
La nova xarxa de bus s'estendrà a Sant Adrià de Besòs i Badalona aquest novembreRamon wrote:Mapa de les línies H10 (Badal - Olímpic Badalona) i 143 (La Pau - Sant Adrià) a la zona de Sant Adrià: http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -i-badalon
Molt bé, veig que han vist les queixes sobre el fet que la NxB no tingui en compte la resta de mitjans de transport i d'operadors d'autobús... però em sembla que el fet de que la H10 dupliqui el traçat de la L2 i la L1 en la major part del seu traçat no encaixa gaire amb aquesta definició.m.h.t. wrote:La reorganització del servei de bus de TMB té en compte el conjunt de serveis de transport públic que existeixen actualment als municipis de Badalona i Sant Adrià de Besòs (metro L2, Trambaix, Rodalies, autobusos diürns de diversos operadors i nocturns)
Per aquesta mateixa raó, elimines més de la meitat dels autobusos que pugen pel Pg. de Gràcia (ja existeix la línia 3), la Carretera de Sants (línia 1), el Paral.lel (línia 3), Poblenou (línia 4).wefer wrote: Molt bé, veig que han vist les queixes sobre el fet que la NxB no tingui en compte la resta de mitjans de transport i d'operadors d'autobús... però em sembla que el fet de que la H10 dupliqui el traçat de la L2 i la L1 en la major part del seu traçat no encaixa gaire amb aquesta definició.
Està bé dir-ho, però estaria millor fer-ho.
Pues desde mi punto de vista está muy claro;Guigui wrote:... que és el que la Noxarbus pretén a mig termini.