Page 43 of 57
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 11/10/2015 17:42
by Renfe451
Ahir quan tornava de Tàrrega, un interventor de Renfe em va confirmar que la 447-157R amb seients tous, ja es troba operant a l'R16. Algú ho podria confirmar?
D'altra banda, ahir la 447-132R, adaptada a PMR, es trobava fent serveis a l'R12. Em va tocar la mateixa per anar i per tornar.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 12/10/2015 0:02
by Evalleida
Posar un 447 a una linia de rodalies es de jutjat de guardia. si no estan acondicionades amb seients tous que es quedin a rodalies. vaig seguint el tema de les 447 i em sembla prou interesant, es sap si posaran 447 reformades amb seients tous a la r12? crec personalment que les 447 son bones per la r12 sempre i quan estiguin amb seients tous. per la r16 proposaria trens de la serie 448 o 449 ja que les 447 es queden curtes.
podrien fer linies com la R11, R12, R13, R14, R15 AMB 447 reformada amb seients tous.
les 448 a la R13, R15 i R16.
les 449 podrien fer els R13 adaptant andanes, R11, R15,R16.
a tot aixo adatar els seients amb endolls seria necesari. qui no ha vist algu endollat amb el telefon al enfoll de les portes de una 448?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 12/10/2015 2:09
by sag470
A la R13/R14 aniria bé que tots els serveis es fessin amb 448, excepte el R15151/15402 amb 470 o 451. Els Plana amb 470 seria suficient (el 448 pasaria a la R13/R14 que crec que algun serveis encara es fa amb 470).
A la R16 aniria bé amb 448 dobles, excepte el RE18093/18099 de València amb 470 doble, i els R18057/18258/18250/18252/15230/15232/15210 de diumenge i R15231/18050 de Port Aventura amb 451.
A la R15 mantendria els 448 amb l'excepció de 470 en els RE17501/17050 de Madrid, RE15015/15016 de Zaragoza i el RE15033/15032 de Caspe (els actuals 448 pasarian a la R16). El R15138/15139 deuria anar amb 451 al fer tot el dia gràfic a la R2. El millor pels R15309/15308 de Mora seria una 440 de 2 cotxes.
Els 447 s'ha d'utilitzar pel que són, serveis de Rodalies, i com a màxim adaptades a la R3P i la R12 que són com extensions de les R3 i R4 respectivament.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 12/10/2015 17:06
by Renfe451
Aquest migdia he vist les PMR 447-159 + 447-116, totes dues de RdC, passant per Sants fora de servei. El que m'ha cridat l'atenció ha estat que a la cabina de la 116, hi havien dues llums a dins de la cabina, i que les del frontal no funcionaven.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:00
by trensmat
sag470 wrote:A la R13/R14 aniria bé que tots els serveis es fessin amb 448, excepte el R15151/15402 amb 470 o 451. Els Plana amb 470 seria suficient (el 448 pasaria a la R13/R14 que crec que algun serveis encara es fa amb 470).
A la R16 aniria bé amb 448 dobles, excepte el RE18093/18099 de València amb 470 doble, i els R18057/18258/18250/18252/15230/15232/15210 de diumenge i R15231/18050 de Port Aventura amb 451.
A la R15 mantendria els 448 amb l'excepció de 470 en els RE17501/17050 de Madrid, RE15015/15016 de Zaragoza i el RE15033/15032 de Caspe (els actuals 448 pasarian a la R16). El R15138/15139 deuria anar amb 451 al fer tot el dia gràfic a la R2. El millor pels R15309/15308 de Mora seria una 440 de 2 cotxes.
Els 447 s'ha d'utilitzar pel que són, serveis de Rodalies, i com a màxim adaptades a la R3P i la R12 que són com extensions de les R3 i R4 respectivament.
Ya te digo Yo que una 448 o 449 para hacer los trayectos Barcelona - Valencia y Barcelona - Madrid hirian de perlas, lo digo porque algunas veces han puesto para hacer estos trayectos trenes de la serie 470 con los nuevos asientos semiblandos que son incómodos.
Lo que Renfe tiene que hacer es comprar nuevos trenes para MD y reformar las 450/451 para regionales.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:07
by trensmat
Evalleida wrote:Posar un 447 a una linia de rodalies es de jutjat de guardia. si no estan acondicionades amb seients tous que es quedin a rodalies. vaig seguint el tema de les 447 i em sembla prou interesant, es sap si posaran 447 reformades amb seients tous a la r12? crec personalment que les 447 son bones per la r12 sempre i quan estiguin amb seients tous. per la r16 proposaria trens de la serie 448 o 449 ja que les 447 es queden curtes.
podrien fer linies com la R11, R12, R13, R14, R15 AMB 447 reformada amb seients tous.
les 448 a la R13, R15 i R16.
les 449 podrien fer els R13 adaptant andanes, R11, R15,R16.
a tot aixo adatar els seients amb endolls seria necesari. qui no ha vist algu endollat amb el telefon al enfoll de les portes de una 448?
En la red de ferroviaria de Valencia yo he visto a diario que el REX Valencia - Albacete de los llanos y el REG Valencia - Alicante lo hacen con trenes 447 sin reformar, en casos exceptuales he cogido REX Valencia - Barcelona con una unidad 447.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:14
by bigcoaster
Més que reformar els de dos pisos haurien de comprar trens nous que a Catalunya tenim uns trens a la convencional que fan pena. Es salven els LD, els 449, els Civies i pocs més.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:29
by Miquel
bigcoaster wrote:Més que reformar els de dos pisos haurien de comprar trens nous que a Catalunya tenim uns trens a la convencional que fan pena. Es salven els LD, els 449, els Civies i pocs més.
Els trens van bruts, però no fan pena. Les 470 són trens molt aptes per serveis Regionals (igual que les 448). A més, si m'han de posar una 449 i per conseqüent que la tarifa passi de Regional a Media Distancia així per la cara, ja es poden confitar les 449 per allà on els hi entri. Ja prou diners val com per a sobre, haver de pagar més per les pijades d'un tren nou.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:42
by David.F.C.M.B.1000
en mi opinion las 447 sirven para bastantes años i mas con el PMR + poniendoles asientos blandos para regionales y cercanias, yo creo que seran una buena substitucion alas 470, ademas aprovecharia tambien las 446 para regionales i cercanias con PMR.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:44
by sag470
La flota actual és perfecte pels serveis que hi ha. En el cas de comprar material, només ho faria per un motiu: homogeneitzar la flota per implantar una tarifa única regional.
En el cas que de la 470 amb seients diferents, no és una 470, sino una 440. L'unica 470 amb seients rígids va ser la 470.137 i fa molt de temps que està apartada. Aquesta 440, encara que compatible amb els 470, no hauria de fer cap RE. Si de cas, només el R de Valencia a Albacete o Alacant de divendres/diumenges.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 22:16
by bigcoaster
Les 447 reformades fan el paper, sense reformar les veig una mica coixes, però bé, és una opinió. Dir que la flota actual és perfecta em sembla una mica atrevit, més quan continuament fem serveis regionals amb 447. Falten regionals, en la meva opinió, per poder ampliar freqüències, perquè des de que l'Ave va entrar a Catalunya s'han perdut massa serveis regionals, que és el que de veritat "vertebra" el territori.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 13/10/2015 22:30
by David.F.C.M.B.1000
bigcoaster en esto del AVE tienes toda la razon, encima el AVE se pasan con los precios, por eso se creo la linea bcn-est.françia/madrid-chamartin CON 470 9 HORAS DE VIAJE, si de barcelona- mora la nova 2h y 30 min de viaje cansan 9 horas ppppfffff, serian mejor los 448
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 14/10/2015 12:28
by albert28
Diria la 447-314 és una PMR amb seients del R3 (la he vista fent un R12 a Hospitalet)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 14/10/2015 18:19
by sag470
bigcoaster wrote:Les 447 reformades fan el paper, sense reformar les veig una mica coixes, però bé, és una opinió. Dir que la flota actual és perfecta em sembla una mica atrevit, més quan continuament fem serveis regionals amb 447. Falten regionals, en la meva opinió, per poder ampliar freqüències, perquè des de que l'Ave va entrar a Catalunya s'han perdut massa serveis regionals, que és el que de veritat "vertebra" el territori.
La flota en si está bé, i parlava més de les característiques que de la quantitat. Que jo sàpiga, cap servei de mitja distància no es deixa de fer per falta de material. Hi ha suficients 470 per fer tots els serveis RE i els R. Inclus hi ha serveis Intercity fets amb 470. És més, hi ha suficient flota per posar més serveis. Una altra cosa, és si hi ha infraestructura suficient per fer més serveis. El tema a RdC és qui ho ha de pagar, i Renfe "organitzar" el material en funcions del serveis a fer. Les 447 no són per reforçar nous serveis, sino per sustituir-les, perque RdC no les troba aptes.
Per cert, quins serveis s'han perdut a mitja distància? Crec que hi ha els mateixos que al 2000.
David.F.C.M.B.1000 wrote:bigcoaster en esto del AVE tienes toda la razon, encima el AVE se pasan con los precios, por eso se creo la linea bcn-est.françia/madrid-chamartin CON 470 9 HORAS DE VIAJE, si de barcelona- mora la nova 2h y 30 min de viaje cansan 9 horas ppppfffff, serian mejor los 448
Un detall. No es va crear el RE Bcn-Madrid per complementar el AVE, sino que van unificar dos RE a banda y banda de Zaragoza, per estalviar.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 14/10/2015 19:14
by bigcoaster
sag470 wrote:Per cert, quins serveis s'han perdut a mitja distància? Crec que hi ha els mateixos que al 2000.
Per exemple, tots els trens de LD que paraven a Lleida i que anaven a Barcelona per la convencional. En els anys d'impàs entre convencional i Ave a tota la línia Madrid-Barcelona a Lleida hi paraven bastants serveis que anaven molt bé per anar a Barcelona.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 14/10/2015 21:04
by sag470
Pero no són MD. Aquests tipus de serveis es varen sustituir pels Avant. Els serveis de mitja distancia no s'han reduït a Catalunya.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 14/10/2015 21:49
by bigcoaster
sag470 wrote:Pero no són MD. Aquests tipus de serveis es varen sustituir pels Avant. Els serveis de mitja distancia no s'han reduït a Catalunya.
No són comparables els talgos que anaven per la convencional amb Avants que van per la LAV. Lògicament els preus són diferents, per tant, si no s'han reduït serveis, se n'ha incrementat el preu.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Thursday 15/10/2015 23:56
by trainman
Esta tarde he visto a la 447-115R reformada para la R3 haciendo el Lleida (16:07)-L'Hospitalet (19:34)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 16/10/2015 0:19
by Don Ramón
trensmat wrote:Renfe no entiende que los trenes 447 no son aptos para hacer trayectos de más 250 KM como es el caso de los REX Barcelona - Madrid y REX Barcelona - Valencia
Hay noticia de que esto haya ocurrido??? Yo siempre que he cogido el de Madrid era con 470, no me asustes de que puede tocar una 447
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 30/10/2015 19:23
by trensmat
Hoy he visto una 447+447 Procedente de St Celoni con destino Aeroport y una 447 PMR + 447 PMR con destino Cerbere en Passeig de Gracia.