Page 44 of 130
Posted: Monday 13/08/2007 19:11
by jordidr
Aleshores que hi ha de FGC a l'estacio?
Posted: Tuesday 14/08/2007 1:53
by lluismomu
Els panells informatius amb els horaris i els preus...
I teòricament un magatzem i un dels dos pisos que hi ha a l'estació.. però apart d'això de moment res més...
Posted: Tuesday 14/08/2007 10:48
by UT596001
lluismomu wrote:Els panells informatius amb els horaris i els preus...
I teòricament un magatzem i un dels dos pisos que hi ha a l'estació.. però apart d'això de moment res més...
Hi ha taquilla?
Posted: Tuesday 14/08/2007 12:42
by lluismomu
No no..
Posted: Tuesday 14/08/2007 15:11
by jordidr
Segurament si no han portat maquina autoventa es perque hi ha altres llocs prioritaris
Posted: Wednesday 15/08/2007 12:36
by liniadelRipollés
Al tram Balaguer-Lleida és previst instal.lar autoexpenedores d'FGC, amb la intenciód'agent únic.
jordidr wrote:Segurament si no han portat maquina autoventa es perque hi ha altres llocs prioritaris
Posted: Tuesday 30/10/2007 16:34
by Sky
Als pressupostos de la Generalitat per al 2008 hi apareixen aquests conceptes:
- OFICINES LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 200.000€
- ESTACIONS LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 1.611.000€
- TALLERS LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 340.000€
- VIA LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 600.000€
- TÚNELS I PONTS LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 1.200.000€
- PASSOS A NIVELL LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 1.360.000€
- SENYALITZACIÓ, TELECONTROL I CTC LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 429.000€
- MATERIAL FERROCARRIL LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 3.000.000€
- INVESTIGACIÓ I DESENVOLUPAMENT LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 60.000€
- LÍNIES ELÈCTRIQUES LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 2.400.000€
- VARIS INSTAL·LACIONS LÍNIA LLEIDA - LA POBLA FGC 3.800.000€
http://www.sendspace.com/file/c6fh2b
Bona part d'això ja sortia als de l'any passat, però no es van arribar a executar.
Posted: Tuesday 30/10/2007 18:19
by marcel
Si això que diu l'Sky és cert que s'executarà, vol dir que ho faran tot nou.
Massa maco hem sembla a mi...
Posted: Tuesday 30/10/2007 22:05
by Jordi Freixas
Excepte la via entre Balaguer i La Pobla suposo, no?
De totes maneres això dóna a entendre que electrificaran la linia i compraran trens nous de FGC?
Posted: Tuesday 30/10/2007 23:01
by Túnels del Garraf
Jordi Freixas wrote:Excepte la via entre Balaguer i La Pobla suposo, no?
De totes maneres això dóna a entendre que electrificaran la linia i compraran trens nous de FGC?
Jo he pensat el mateix quan he vist els 2.400.000€ per línies elèctriques.
Posted: Tuesday 30/10/2007 23:12
by victorcasta
Jordi Freixas wrote:Excepte la via entre Balaguer i La Pobla suposo, no?
De totes maneres això dóna a entendre que electrificaran la linia i compraran trens nous de FGC?
No. Amb aquests diners no dóna ni per electrificar de Lleida a Balaguer ni per una unitat de tren.
Posted: Wednesday 31/10/2007 8:27
by Trenscat
liniadelRipollés wrote:Al tram Balaguer-Lleida és previst instal.lar autoexpenedores d'FGC, amb la intenciód'agent únic.
jordidr wrote:Segurament si no han portat maquina autoventa es perque hi ha altres llocs prioritaris
Què seran, MAEs v2?
Posted: Friday 02/11/2007 9:36
by neroon
victorcasta wrote:Jordi Freixas wrote:Excepte la via entre Balaguer i La Pobla suposo, no?
De totes maneres això dóna a entendre que electrificaran la linia i compraran trens nous de FGC?
No. Amb aquests diners no dóna ni per electrificar de Lleida a Balaguer ni per una unitat de tren.
A veure si compraran els camells a Renfe...
Fins i tot el 593-024, l'últim de la serie en servei...
Posted: Friday 02/11/2007 10:20
by Jordi Freixas
Ja tindria gracia veure els camells de la Pobla amb el logo i color corporatius de FGC
http://transport.cat/download.php?id=939
Posted: Monday 05/11/2007 20:11
by UT596001
Trenscat wrote:liniadelRipollés wrote:Al tram Balaguer-Lleida és previst instal.lar autoexpenedores d'FGC, amb la intenciód'agent únic.
jordidr wrote:Segurament si no han portat maquina autoventa es perque hi ha altres llocs prioritaris
Què seran, MAEs v2?
Jo em veig les EQUINSA recicilades aguantant allà el fred estepari lleidatà i la calor sahariana lleidatana
Posted: Monday 12/11/2007 15:00
by jordidr
I jo veig pasar 470 o 440 entre Lleida i Balaguer
Posted: Monday 12/11/2007 21:22
by Jordi Freixas
Possible electrificació de la línia potser?
Posted: Tuesday 13/11/2007 13:05
by Duke
Amb els 2 milions d'euros no crec que tinguin prou per electrificar tota la línia...
Posted: Tuesday 13/11/2007 15:24
by A-380
Con 2 millones de € se pueden instalar bombillas de bajo consumo en todas las estaciones de la linea o contratar la empresa OHL para que electrifique toda la linea
Pedro
OHL
Posted: Tuesday 13/11/2007 22:44
by Guigui
A-380 wrote:Con 2 millones de € se pueden instalar bombillas de bajo consumo en todas las estaciones de la linea o contratar la empresa OHL para que electrifique toda la linea
OHL sembla estar especialitzada en soterraments "a la brava". A Balaguer sembla que hi ha qui ho demani...