Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

El canvi de termometres és farà progressivament, i segur que amb enganxines durant un temps, i a les L-4 i L-11, hi va enganxina de ven segur. Pel que fa a els trens, suposo que ara a l'Agost, els hi comencaràn a posar els nous amb una enganxina tapant el tram nou (com cuan van inagurar Canyelles, 2 mesos abans els termometres ja eren nous).

Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats:
3013-3036
3009-3012
3017-3020
3021-3024
3029-3032
3061-3064.

El següent, no se quin és, pero investigaré.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients incòmodes al poder!

Post by Guigui »

Miquel wrote:Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats
Amb la qual cosa, el metro avança inexorablement cap a una ulterior disminució de la comoditat dels seients.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by sortrens »

pol wrote:
Miquel wrote:La megafonia encara es perdonable, d'aquí a 4 dies la canviaran per dir:
Pròxima estació: Trinitat Nova, enllaç amb línia 3 i línia 11. Final de línia.
Venint de TMB ho dubto bastant. Ja que per exemple els termometres de la L4, i la L3 cap esta possat amb la ampicaicó (exepte Liceu), i a la 4 suposo que possaran una enganxina, però de la 3 enlloc esta canviat.
A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Megafonia gens unificada

Post by Guigui »

sortrens wrote:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Megafonia gens unificada

Post by oriolp13 »

Guigui wrote:
sortrens wrote:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.
Als 400 depèn de quin agafis han fet una xapussa amb la megafonia. A Catalunya la paraula "correspondència" la diu una veu d'una dona que ja fa anys que sona, i una veu d'un home, la nova que hi ha per tot arreu diu "L3, L6 i L7". No diuen res ni de FGC ni de RENFE
Salutacions,

Oriol
orig440

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orig440 »

Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

El que és escandalós de debò

Post by Guigui »

orig440 wrote:Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.
Per què? Si està clarament indicat on es troba cada línia, tant és de quina companyia sigui. El que sí que em sembla escandalós és que les empreses, algunes més que d'altres, escombren cap a casa i fan veure que la resta no existeix. Això no és intermodalitat ni res. I l'ATM calla.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orig440

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orig440 »

Per això, en el sentit de no indicar les companyies ;) .
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Aclarit

Post by Guigui »

orig440 wrote:Per això, en el sentit de no indicar les companyies ;) .
OK, no t'havia acabat d'entendre. ;)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by traveller »

Bones! només dir que el tercer 4000 remodelat fa dies que hi és a Sta. Eulàlia, en concret es la composició 4005-4008; suposo que li quedarà poc per sortir a circular...
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.

Gràcies!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

3000 no reformats, majoria absoluta

Post by Guigui »

Vox wrote:Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.
Fa poc, algú va publicar els trens a la L3, i em sembla recordar que, ara per ara, els 3000 no reformats hi són majoria absoluta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Exactamente, hay 11 3000 circulando sin reformar, tengamos en cuenta que reformados son 6, y otro esta en proceso. Recordar que la flota de 3000's es de 18

Comentar otra cosa que no se si sera cierta, un amigo que trabaja de informador de TMB, me ha comentado que ha escuchado decir al personal motorista de L3, que los 2000 tambien seran reformados en cuanto acaben con los 3000.

Si alguien puede certificarlo....

SALUDOS, Ivan
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

2000R? Malament pinta, seguint exemples recents

Post by Guigui »

Vox wrote:Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
En què consistiria la reforma, en substituir els seients actuals (no massa còmodes) pels dels 3000R (els més incòmodes de l'FMB)? Sort que podran estar-se de la rampeta al passadís entre cotxes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Supongo que si llegaran a hacer dicha reforma a los 2000, aparte de cambiar asientos malos por asientos peores, cambiarian suelo, serian pintados interior y exteriormente, instalacion de camaras,instalacion de ATO, y probablemente tambien cambiarian el sistema de comunicacion de los vagones (sustituir las gomas laterales tipo bus por las planchas de plastico actuales) vamos, lo mismo que los 3000/4000, lo que se ahorraran el cortar los vagones para comunicarlos entre si.

SALUDOS, Ivan
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by traveller »

Vox wrote:Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen :)
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

traveller wrote:
Vox wrote:Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen :)
Si però això ha estat només en les primeres 2100, que portaven seients negres. La resta (2a fornada, crec de 1997) ja eren grisos d'origen.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

2000 per reformar? si fan alguna cosa només hi posaràn càmeres. De fet gairebé ja tinc 2 candidats més de 3000R, crec que 1 ja està a Sant Genís, Dilluns us ho podré confirmar amb certesa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by sortrens »

Primer de tot que es dediquin acabar de reformar les 3000 i les 2000 jo personalment no reformaria gaire cosa posar com dieu les càmeres i ja està. Per cert en numeros quantes 3000 queden sense reformar actualment? Suposo que per l'estiu que ve ja estaran totes reformades... ???
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”