Page 44 of 59
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 19/07/2008 11:35
by Miquel
El canvi de termometres és farà progressivament, i segur que amb enganxines durant un temps, i a les L-4 i L-11, hi va enganxina de ven segur. Pel que fa a els trens, suposo que ara a l'Agost, els hi comencaràn a posar els nous amb una enganxina tapant el tram nou (com cuan van inagurar Canyelles, 2 mesos abans els termometres ja eren nous).
Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats:
3013-3036
3009-3012
3017-3020
3021-3024
3029-3032
3061-3064.
El següent, no se quin és, pero investigaré.
Seients incòmodes al poder!
Posted: Saturday 19/07/2008 11:42
by Guigui
Miquel wrote:Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats
Amb la qual cosa, el metro avança inexorablement cap a una ulterior disminució de la comoditat dels seients.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 25/07/2008 10:07
by sortrens
pol wrote:Miquel wrote:La megafonia encara es perdonable, d'aquí a 4 dies la canviaran per dir:
Pròxima estació: Trinitat Nova, enllaç amb línia 3 i línia 11. Final de línia.
Venint de TMB ho dubto bastant. Ja que per exemple els termometres de la L4, i la L3 cap esta possat amb la ampicaicó (exepte Liceu), i a la 4 suposo que possaran una enganxina, però de la 3 enlloc esta canviat.
A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
Megafonia gens unificada
Posted: Friday 01/08/2008 0:05
by Guigui
sortrens wrote:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.
Re: Megafonia gens unificada
Posted: Friday 01/08/2008 11:12
by oriolp13
Guigui wrote:sortrens wrote:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.
Als 400 depèn de quin agafis han fet una xapussa amb la megafonia. A Catalunya la paraula "correspondència" la diu una veu d'una dona que ja fa anys que sona, i una veu d'un home, la nova que hi ha per tot arreu diu "L3, L6 i L7". No diuen res ni de FGC ni de RENFE
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 04/08/2008 17:56
by orig440
Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.
El que és escandalós de debò
Posted: Monday 04/08/2008 17:59
by Guigui
orig440 wrote:Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.
Per què? Si està clarament indicat on es troba cada línia, tant és de quina companyia sigui. El que sí que em sembla escandalós és que les empreses, algunes més que d'altres, escombren cap a casa i fan veure que la resta no existeix. Això no és intermodalitat ni res. I l'ATM calla.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 04/08/2008 18:02
by orig440
Per això, en el sentit de no indicar les companyies
.
Aclarit
Posted: Monday 04/08/2008 18:04
by Guigui
orig440 wrote:Per això, en el sentit de no indicar les companyies
.
OK, no t'havia acabat d'entendre.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 04/09/2008 23:22
by traveller
Bones! només dir que el tercer 4000 remodelat fa dies que hi és a Sta. Eulàlia, en concret es la composició 4005-4008; suposo que li quedarà poc per sortir a circular...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 12/09/2008 21:37
by Vox
Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.
Gràcies!
Vox
3000 no reformats, majoria absoluta
Posted: Friday 12/09/2008 21:43
by Guigui
Vox wrote:Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.
Fa poc, algú va publicar els trens a la L3, i em sembla recordar que, ara per ara, els 3000 no reformats hi són majoria absoluta.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 12/09/2008 22:04
by ferroviario_catalan
Exactamente, hay 11 3000 circulando sin reformar, tengamos en cuenta que reformados son 6, y otro esta en proceso. Recordar que la flota de 3000's es de 18
Comentar otra cosa que no se si sera cierta, un amigo que trabaja de informador de TMB, me ha comentado que ha escuchado decir al personal motorista de L3, que los 2000 tambien seran reformados en cuanto acaben con los 3000.
Si alguien puede certificarlo....
SALUDOS, Ivan
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 12/09/2008 22:08
by Vox
Gràcies als dos!
Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.
Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
Vox
2000R? Malament pinta, seguint exemples recents
Posted: Friday 12/09/2008 22:33
by Guigui
Vox wrote:Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
En què consistiria la reforma, en substituir els seients actuals (no massa còmodes) pels dels 3000R (els més incòmodes de l'FMB)? Sort que podran estar-se de la rampeta al passadís entre cotxes...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 12/09/2008 22:53
by ferroviario_catalan
Supongo que si llegaran a hacer dicha reforma a los 2000, aparte de cambiar asientos malos por asientos peores, cambiarian suelo, serian pintados interior y exteriormente, instalacion de camaras,instalacion de ATO, y probablemente tambien cambiarian el sistema de comunicacion de los vagones (sustituir las gomas laterales tipo bus por las planchas de plastico actuales) vamos, lo mismo que los 3000/4000, lo que se ahorraran el cortar los vagones para comunicarlos entre si.
SALUDOS, Ivan
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 12/09/2008 23:15
by traveller
Vox wrote:Gràcies als dos!
Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.
Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 13/09/2008 1:32
by Vox
traveller wrote:Vox wrote:Gràcies als dos!
Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.
Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen
Si però això ha estat només en les primeres 2100, que portaven seients negres. La resta (2a fornada, crec de 1997) ja eren grisos d'origen.
Vox
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 13/09/2008 12:06
by Miquel
2000 per reformar? si fan alguna cosa només hi posaràn càmeres. De fet gairebé ja tinc 2 candidats més de 3000R, crec que 1 ja està a Sant Genís, Dilluns us ho podré confirmar amb certesa.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 13/09/2008 13:38
by sortrens
Primer de tot que es dediquin acabar de reformar les 3000 i les 2000 jo personalment no reformaria gaire cosa posar com dieu les càmeres i ja està. Per cert en numeros quantes 3000 queden sense reformar actualment? Suposo que per l'estiu que ve ja estaran totes reformades... ???