Page 44 of 95
Posted: Tuesday 03/04/2007 22:00
by sequera
Jordi Freixas wrote:sequera wrote:Jordi Freixas wrote:A veure... em sembla que més o menys, tothom aquí està d'acord, en que l'estació de la Sagrera al 2009 no estarà feta NI DE CONYA (i si ho està... por em donarà a mi entrar-hi), però... algú té un mínim de fe en que les obres de l'estació de Sants estiguin acabades a finals d'any? Perquè jo no.
disculpa.....
Yo si creo que estará construida . Al menos operativa.
Y estoy convencido que el AVE llegará a Sants en la fecha prevista.
No ho sé, ja es veurà, però tinguent en compte que l'entrada a BCN Sants serà soterrada, a la sortida, ho veig tot molt endarrerit.
I de la Sagrera al 2009? Què m'en dius?
la entrada a Sants será soterrada??????
que yo sepa no.
El tunel de la LAV está casi construido, falta la rampa de entrada al tunel...y el resto de vias no se soterran.... (las taparan con un cajón, vete a saber cuando lo tendran terminado)
En cuanto a Sagrera no creo que haya problemas para llegar. Otro tema distinto es el tunel que atraviesa la ciudad, que tampoco es problematico, ya que la LAV a francia puede funcionar momentaneamente sin él.
Tal y como se ha comentado en repetidas veces, lo critico y complicado de toda la LAV Madrid- Francia es el paso por Girona, donde empieza a ser complicado cumplir los plazos.
En resumen: Girona es el obstaculo , no Barcelona.
Posted: Tuesday 03/04/2007 22:05
by sequera
U-Bahn wrote:Yo creo que estará en la fecha que han dicho, pero se tienen que dar bastante prisa. Ádemás, se tiene que calcular un período de pruebas de X tiempo para ponerlo en servicio cuando toque.
fomento ya hizo publico los calendarios de finalizacion de obras y pruebas.....
Para despues del verano pruebas hasta Sant Boi, y a partir de noviembre pruebas hasta Sants.
En el cambio de horarios de diciembre , inauguración.
Posted: Tuesday 03/04/2007 23:22
by Jordi Freixas
sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)
Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
Posted: Wednesday 04/04/2007 8:13
by sequera
Jordi Freixas wrote:sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)
Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
NO.
La entrada a Sants no será soterrada. Las vias de rodalies quedan como estan, la de la LAV se mete en un tunel....Y todo se cubre con un cajón.
Posted: Wednesday 04/04/2007 9:49
by Danzig
Un poco antes de llegar a Sants el trazado del TAV va soterrado, pero nada más cruzar bajo las vias convencionales, éste emerge, si no, ¿cómo podria llegar al nivel de los andenes de Sants?
Posted: Wednesday 04/04/2007 10:52
by Ecomobisostrans
Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
Posted: Wednesday 04/04/2007 11:10
by UT596001
Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
Només són proves.
I anar a pas de tortuga a 320 km/h!?... jo ja em conformaria amb anar a 80m km/h per la Calaf-Manresa.
Posted: Wednesday 04/04/2007 11:13
by Platanito
Ecomobisostrans wrote:ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
Posted: Wednesday 04/04/2007 11:47
by Ecomobisostrans
Comparat amb 580 Km/H, els 320 km/h que diuen que assolirà es pas de tortuga. Encara que siguin proves, si ha donat aquest resultat s'ha de començar a pensar en anar aplicant aquesta velocitat per les circulacions comercials. I en quant a la Calaf-Manresa, tenint en compte que no es d'alta velocitat sino de regionals, no cal que vagi a 580, ni a 320, pero 160 o 180 no seria demanar massa.
Posted: Wednesday 04/04/2007 11:56
by EUKibo
Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
França està estudiant pujar la velocitat comercial del TGV en alguns trams i amb alguns trens a 360Km/h.
El problema d'elevar molt la velocitat és que eleva la "inseguretat", augmenta molt la distància de parada, 320Kmh es la velocitat "optima" de rapidesa i capacitat de frenada, es com els 80Kmh dels cotxes per no contaminar tant.
Igualment, posar el tren a 580Kmh es una bona manera de provar les capacitats de la via i del tren. Si ha pogut passar un tren a aquesta velocitat, un tren a 360Kmh es totalment segur que no li passara res.
Posted: Wednesday 04/04/2007 19:04
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
Aleshores et faràs càrrec de la factura de l'electricitat?
Posted: Wednesday 04/04/2007 22:39
by Jordi Freixas
sequera wrote:Jordi Freixas wrote:sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)
Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
NO.
La entrada a Sants no será soterrada. Las vias de rodalies quedan como estan, la de la LAV se mete en un tunel....Y todo se cubre con un cajón.
Perdona, però segons el video promocional de l'stand de l'AVE a Sants apareix que les vies de l'AVE aniran pel costat de la via convencional actual, però a un nivell inferior, o el que és el mateix: soterrades.
I dic jo que aquest video, oficial ho deu ser.
Posted: Wednesday 04/04/2007 22:41
by Jordi Freixas
Danzig wrote:Un poco antes de llegar a Sants el trazado del TAV va soterrado, pero nada más cruzar bajo las vias convencionales, éste emerge, si no, ¿cómo podria llegar al nivel de los andenes de Sants?
Home, veient aquest video, jo tenia la certesa de que les vies d'Alta Velocitat estarien a un nivell, per sota de les vies actuals, ja a dintre de l'estació.
Posted: Wednesday 04/04/2007 22:46
by Jordi Freixas
Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h
El que és realment trist, és que quan l'AVE arribi a Barcelona, NO ANIRÀ NI A 300...
Posted: Wednesday 04/04/2007 22:48
by Guigui
Jordi Freixas wrote:Home, veient aquest video, jo tenia la certesa de que les vies d'Alta Velocitat estarien a un nivell, per sota de les vies actuals, ja a dintre de l'estació.
No he acabat d'entendre si volies dir que quedaran un nivell per sota de les convencionals o la mateixa altura, però pel que he vist i sentit a tot arreu, les vies UIC i ibèriques quedaran al mateix nivell.
Posted: Wednesday 04/04/2007 22:55
by Jordi Freixas
Doncs segons el video aquell, em sembla que queden a nivells diferents (les vies UIC per sota del nivell de les convencionals).
Posted: Wednesday 04/04/2007 23:14
by victorcasta
Les vies UIC passaran per sota de les convencionals, a l'alçada on es troben les línies de Vilanova i Vilafranca, per passar al costat muntanya i pujaran en una rampa fins a arribar al mateix nivell a l'estació de Sants.
Jordi Freixas wrote:El que és realment trist, és que quan l'AVE arribi a Barcelona, NO ANIRÀ NI A 300...
El compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
Posted: Wednesday 04/04/2007 23:18
by Jordi Freixas
A mi els compromisos de la ministra m'entren per un cantó i em surten per l'altre, perquè el que hauria de fer aquesta dona és dimitir per incompetent i punt.
Posted: Thursday 05/04/2007 0:21
by sequera
Jordi Freixas wrote:A mi els compromisos de la ministra m'entren per un cantó i em surten per l'altre, perquè el que hauria de fer aquesta dona és dimitir per incompetent i punt.
en qué te basas?
¿lo podrias argumentar?
Va a ser que no
Posted: Thursday 05/04/2007 0:21
by JaMiRo!
victorcasta wrote:El compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
Ja ho veurem, jo tinc els meus dubtes. No tot el material rodant està preparat per això; com a mínim, personalment crec que els trens d'alta velocitat de Talgo i Bombardier no seran pas.