Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by traveller »

Vox wrote:
Si però això ha estat només en les primeres 2100, que portaven seients negres. La resta (2a fornada, crec de 1997) ja eren grisos d'origen.

Vox
Home, els primers 2100 son 10, i la segona fornada (amb seients grisos d'origen) és només de 5 trens.

Algú sap exactament quan es van fer les dues fornades de 2100? perquè si no recordo malament la línia 2 es va inagurar el 1995 amb els 2000, no?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Candidat a reforma

Post by Guigui »

Miquel wrote:De fet gairebé ja tinc 2 candidats més de 3000R
Un no serà el tren que duu el cotxe 3065? L'altre dia em vaig fixar que estava fatal de xapa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

traveller wrote:
Vox wrote:
Si però això ha estat només en les primeres 2100, que portaven seients negres. La resta (2a fornada, crec de 1997) ja eren grisos d'origen.

Vox
Home, els primers 2100 son 10, i la segona fornada (amb seients grisos d'origen) és només de 5 trens.

Algú sap exactament quan es van fer les dues fornades de 2100? perquè si no recordo malament la línia 2 es va inagurar el 1995 amb els 2000, no?
Segur que les 2100 amb seients negres eren 10? A mi em sona molt més que les de seients grisos eren majoria a la L2 mentre que eren poquetes amb seients negres.

Les fornades crec que van ser entre 1995 i 1997.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Tal i comaig dir Divendres, os puc dir que el 3053-3056 i el 3057-3060, fa temps qué no els veig, de fet Divendres, vaig veure un total de 15 3000, entre ells aquests 2 i el 3009-3012 ja reformat no van aparèixer, avui hi he tornat i tampoc han sortit (3053-3056/3057-3060) , el que és segur, és que 1 d'aquets ja és a Sant Genís, ja qué a Lleida només els reforma d'un en un.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Dir que el 3053-3056 ja està reformat i també circula amb pasatge.

El següent serà el 3057-3060.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Això vol dir que aviat hi haurà tants 3000 reformats com no reformats. Suposo que les 3000 de sèrie deixaran de veures ja cap el 2009.

Que no toquessin la 3001, inclosa la plaqueta, seria massa demanar, no? :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Fets per al cul, fets amb el cul

Post by Guigui »

Vox wrote:Això vol dir que aviat hi haurà tants 3000 reformats com no reformats. Suposo que les 3000 de sèrie deixaran de veures ja cap el 2009.
O sigui, a partir de l'any que ve ja no hi haurà manera de viatjar en metro amb un mínim de comoditat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

La reforma dels 3000 s'acabarà al 2010.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by sortrens »

Tant trigarán?? Si deien que per a mitjans de 2009!!! Desde que ha entrat en servei el nou tram de la L3 encara no he agafat cap tren de la L3. Espero que com a mínim hagin canviat la veu de les parades dels trens no reformats, perque encara tenian el so antic.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

La veu de les parades l'han cambiat ja en tots els trens, i aixo ja ho vaig dir jo que no posarien cap tren mes.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

ferroviario_catalan wrote:La veu de les parades l'han cambiat ja en tots els trens, i aixo ja ho vaig dir jo que no posarien cap tren mes.
Doncs jo vaig sentir a la ràdio que per mantenir la freqüència amb el nou tram, havien afegit dos trens més.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

metring wrote:
ferroviario_catalan wrote:La veu de les parades l'han cambiat ja en tots els trens, i aixo ja ho vaig dir jo que no posarien cap tren mes.
Doncs jo vaig sentir a la ràdio que per mantenir la freqüència amb el nou tram, havien afegit dos trens més.
Exacte. Actualment hi ha 27 trens al carrussel de L3, dos més que fins ara.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

25 torns abans de l'ampliació?

Post by Guigui »

victorcasta wrote:Exacte. Actualment hi ha 27 trens al carrussel de L3, dos més que fins ara.
25, fins ara? Jo recordo haver vist vàries vegades el torn 326 abans de l'ampliació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Si, mes trens circulant, pero el que ens referim es que no han portat mes trens a linia 3, perque amb els que tenen, n'hi ha prou

SALUDOS, Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Re: 25 torns abans de l'ampliació?

Post by George85 »

Guigui wrote:
victorcasta wrote:Exacte. Actualment hi ha 27 trens al carrussel de L3, dos més que fins ara.
25, fins ara? Jo recordo haver vist vàries vegades el torn 326 abans de l'ampliació.
L'entrada i sortida de trens de cotxeres fa que hi hagi més torns que trens circulant. A la L11 segons com pot estar en servei el 453 i no hi ha 3 trens en servei.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Enganxines que enganyen

Post by Guigui »

En un 3000R que he agafat avui, les enganxines amb les instruccions a la porta (els successors moderns del nen punki :D ) diuen que, per obrir la porta, premis el botó, quan duen la palanca "de tota la vida" (dels 3000, és clar).

Innovar per empitjorar?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Avui he pujat en una 3000R i un dels cotxes, el 3009 exactament, tenia els laterals fets caqueta. Ja ho tenia abans? (ho dubto moltíssim, vaja, absurd fer la reforma i no arreglar això) o està així mesos (o setmanes perque no sé si es de les darreres reformades o de les primeres)?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

El 3009, ja fa unes setmanes que està així, tot i que si segueix així, suposo que no han pogut treure-ho.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Tot i que no esta reformada, ahir vaig veure el cotxe 3016, i els números estan en negreta, per que això?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

pol wrote:Tot i que no esta reformada, ahir vaig veure el cotxe 3016, i els números estan en negreta, per que això?
No t'entenc, els números de la numeració sempre són negres (exceptuan plaques).
Ja fà temps que el 3057-3060 circula.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”