Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Civia a Flaçà
Jo també he vist fer aixó, però també he una vegada he vist Ut 447 fent un MD Lleida-Bcn.
Xavi
Xavi
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Res de res, encara no circulen els Civies a la C2.
Quan pensen tornar aquests trens??
Salutacions
Quan pensen tornar aquests trens??
Salutacions
Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
També faria arribar fins Ripoll o Ribas algún Civia, i en tot cas a Puigcerdá-La Tour las 470 en serveis amb menys paradas, més cómodas que las 447, crec que podrian arribar sense problemas sense treure el cotxe del mig.
- canalcole
- N9
Jo saveu que faria, treuria tot un dia els Civies de la C-1 i ficar-los tots a la C-2 i els que hi havien a la C-2 (450/451, 447...) a la C-1, al dia següent tots els que estaven a la C-2 a la C-3 i així cada dia només durant una setmana, perque els de les altres linies veiesin les comoditats que ells no tenen, i tot el contrari, per a les línies que tenen aquesta comoditat provesin els magnifics trens 440R, ja veurien si són comodes o no...
Això si, només 7 dies.
Xavi
Això si, només 7 dies.
Xavi
-
- N10
Lo que hay que leer...
Sou una mica destralers: jo sóc el primer que vol Civias a la C2, però els usuaris de la C1 no tenen cap culpa de la inoperància mental de renfomentadif. No se'ls hi ha de treure cap comoditat als altres per guanyar-ne nosaltres, simplement se n'ha de reclamar per tothom -de primer, perquè tots podem ser eventuals usuaris de la C1 en algún moment, no oblidem que és un transport públic.
Sembla que la dicotomia classista del transport públic a l' Àrea Metropolitana de Barcelona ha aconseguit arrelar en el subconscient de tots nosaltres i ens fa llençar-nos pedres els uns als altres, a jutjar pel que llegeixo. Entretant, els vertaders responsables, es desplacen tranquil.lament en el seu cotxe oficial, com molts dieu per aquí.
Sembla que la dicotomia classista del transport públic a l' Àrea Metropolitana de Barcelona ha aconseguit arrelar en el subconscient de tots nosaltres i ens fa llençar-nos pedres els uns als altres, a jutjar pel que llegeixo. Entretant, els vertaders responsables, es desplacen tranquil.lament en el seu cotxe oficial, com molts dieu per aquí.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Diuen que hi ha gent que fa conexions entre linees de rodalies. Jo mateix (usuari habitual de la C1) cada día agafo alguna 440R o 451 a la C2 sud. Sembla com si parlessim de regions diferents enlloc de linees diferents d'una mateixa àrea.canalcole wrote:Jo saveu que faria, treuria tot un dia els Civies de la C-1 i ficar-los tots a la C-2 i els que hi havien a la C-2 (450/451, 447...) a la C-1, al dia següent tots els que estaven a la C-2 a la C-3 i així cada dia només durant una setmana, perque els de les altres linies veiesin les comoditats que ells no tenen, i tot el contrari, per a les línies que tenen aquesta comoditat provesin els magnifics trens 440R, ja veurien si són comodes o no...
Això si, només 7 dies.
Xavi
Del que es tracta es de millorar freqüències, comoditat etc El que no entenc (PMR apart, necessari al 100% pero em dona que no van per aquí els trets) es perque Civia i no 447. Es per tenir nou material? Les 447 son uns trens que encara no han fet ni la meitat de la seva vida (com a molt els primers de 1993-1994), ràpids i còmodes. Tant es guanya amb un Civia?
Si possesin tot de 447 a la C2, treient algunes 440 i 451, ja estaria bé? o el tema es tenir els trens més moderns? Espero que arrivin nous Civia per la C2 però posar 440R a la C1 per molt mimada que estigui aquesta línea, sería absurd. S'ha de millorar el que tenim, no tirar enrere.
De fet a mi em molesten més les 451 a la C2, quin trasto més incòmode.
Vox
Last edited by Vox on Wednesday 12/11/2008 23:53, edited 1 time in total.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Completament d'acord, les 450-451 són els trens més insofribles de la xarxa. Sempre que puc els evito, i prefereixo un milió de cops més a les 440R.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
No és per desanimar, però farà uns mesos el Gerent de Rodalies Barcelona va ser entrevistat al "Diari de Sabadell". Va afirmar que els Civia no trepitjarien la C4 fins, com a mínim, el 2011.
(I el van entrevistar uns mesos més tard del motí de Martorell).
(I el van entrevistar uns mesos més tard del motí de Martorell).
Aquest pas veurem abans un civia amb passatgers a Puigcerdà que a Terrassa.
Val a dir que a la C4,i també a la C7,els civies hi han circulat en servei comercial,peró serveis molt puntuals,vaja,com si et toques una 451 en una línia que no sigui la C2 per exemple.
Per cert,quan va haver-hi el motí de Martorell,renfe va anunciar que posaria dos civies a la C4 la setmana següent,la setmana següent va posar els civies,peró ho van fer a la seva estimada C1.La actitud de la renfe va ser vergonyosa en aquell moment.Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
Val a dir que a la C4,i també a la C7,els civies hi han circulat en servei comercial,peró serveis molt puntuals,vaja,com si et toques una 451 en una línia que no sigui la C2 per exemple.
Per cert,quan va haver-hi el motí de Martorell,renfe va anunciar que posaria dos civies a la C4 la setmana següent,la setmana següent va posar els civies,peró ho van fer a la seva estimada C1.La actitud de la renfe va ser vergonyosa en aquell moment.Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
- canalcole
- N9
Sera per què es la primera...?
Xavi
Xavi
-
- N10
Què vols dir? Que a la resta de línies hi ha trens cada 2 hores?Mako448 wrote:Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
- Guigui
- Administrador
No n'hi ha per tant
La veritat, és que trobo exagerat que us esquinceu les vestidures per haver d'agafar 447 en lloc de Civies. Vaig provar-ne un per primer cop a Madrid el 2004 (quan aquí en somiaven uns pocs que sabien de què anava la història), i la veritat és que no maten. Si us queixéssiu de diferències pel que fa a puntualitat, netedat, aglomeracions, etc., d'acord, però fer un cas de l'ús d'una sèrie que no suposa cap salt qualitatiu pel que fa al comfort, em sembla un gra massa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Mako448 wrote:Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
Mako448 wrote:Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
Mako448 wrote:És una vergonya el que fa renfe amb les línies de rodalies que no siguin la seva estimada C1.
Mako448 wrote:Peró com les 463 circulen per la C1,ai que és la C1 no treiem res de la C1,que és la línia mimada de rodalies.
Mako448 wrote:I espero que desprès de que posin els civies que calen a la C2(encara que circularàn en simple de 465,ja ho veureu,no costa tant fer-lo 465+463, com la C1,peró com és la C1 allà sí i a la C2 que té mès demanda no,ja ho veureu)
Mako448 wrote:De veritat,estic fins als nassos del tracte que reben les línies de rodalies que no siguin la C-1,encara recordo quan va haver-hi el motí de Martorell,que van dir que posarien dos civies a la C4,els van posar peró no a la C4,sinó a la seva estimada C1.
Mako448 wrote:Le 465-208 i 465-209 ja estàn circulant en servei,malauradament ho fan a la C1.
Mako448 wrote:Peró segur que renfe posarà la 465-208 a la seva estimada i mimada C1.
Mako448 wrote:Peró clar,a la C1 posen civies de fins a VUIT Cotxes,mentres que a la C2 nomès ho posen de CINC,d'aixó que se'n diu?Perqué ho trobo totalment lamentable com mentres a la C1 au va fiquem civies de vuit cotxes,potser és correcte,peró a la C2 que té moltissima mès demanda(nomès la C2sud ja té mès demanda,i la C2 nord està creixent molt la demanda),posem civies de CINC cotxes.Aixó és el que no té ni cap ni peus,com les altres línies que no siguin la C1 a renfe l'hi és ben igual.
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...Mako448 wrote:Per acollir una simple de 465 nomès?O per cobrir dobles composicions de 464+464 o 465+463,com és fa a la línia mimada de rodalies,la seva estimada C1
PD: Avui, després de dues setmanes, per fi he tingut al plaer a tornar a pujar a una 447 doble amb destinació Mataró... Un viatge perfecte
Ho dic perquè els que tant reclameu Civies, tingueu en comte una opinió ben verídica d'una usuària que ha pogut tastar de manera considerable ambdues sèries.
Salutacions.
Last edited by laura on Thursday 13/11/2008 22:24, edited 1 time in total.
Baixador a Premià de Mar ja!
-
- N10
Re: No n'hi ha per tant
+1Guigui wrote:La veritat, és que trobo exagerat que us esquinceu les vestidures per haver d'agafar 447 en lloc de Civies. Vaig provar-ne un per primer cop a Madrid el 2004 (quan aquí en somiaven uns pocs que sabien de què anava la història), i la veritat és que no maten. Si us queixéssiu de diferències pel que fa a puntualitat, netedat, aglomeracions, etc., d'acord, però fer un cas de l'ús d'una sèrie que no suposa cap salt qualitatiu pel que fa al comfort, em sembla un gra massa.
+1laura wrote:
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...
PD: Avui, després de dues setmanes, per fi he tingut al plaer a tornar a pujar a una 447 doble amb destinació Mataró... Un viatge perfecte
Ho dic perquè els que tant reclameu Civies, tingueu en comte una opinió ben verídica d'una usuària que ha pogut tastar de manera considerable ambdues sèries.
Salutacions.
- cristian26
- N7
Potser algú pensa que es té més glamourVox wrote:Tant es guanya amb un Civia?
+1Vox wrote:De fet a mi em molesten més les 451 a la C2, quin trasto més incòmode.
+1Guigui wrote:La veritat, és que trobo exagerat que us esquinceu les vestidures per haver d'agafar 447 en lloc de Civies. Vaig provar-ne un per primer cop a Madrid el 2004 (quan aquí en somiaven uns pocs que sabien de què anava la història), i la veritat és que no maten. Si us queixéssiu de diferències pel que fa a puntualitat, netedat, aglomeracions, etc., d'acord, però fer un cas de l'ús d'una sèrie que no suposa cap salt qualitatiu pel que fa al comfort, em sembla un gra massa.
Trobo que el que cal atacar és l'administració de Rodalies Barcelona i no pas els usuaris de la C1 que, al cap i a la fi, n'estic segur que a la immensa majoria, que no està inmers en el món del ferrocarril, tant se li en dona agafar un Civia que una 447.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa .
+1 . A part, el Civia és un material més, i trobo (meva opinió) que està mal dissenyat. Jo mateix només hi he anat 5 cops a la C1 amb Civia, i és el mateix que una 447, fins i tot que una 440, i no hi ha que criticar-les per la seva antiguitat, els V2N de París o part del material de Rodalies de Londres tenen més antiguetat i segueixen prestant excel·lents serveis. I sort n'hem de tenir de tindre unes unitats tan bones i eficaces de rodalies, altra cosa és el manteniment tercermundista que els hi fan, o com estigui distribuits. Per mi, no hi ha diferències entre un civia i una 447, o 440, o fins i tot 450/451. El problema de la 447 és el seient tant rígid, i gràcies, mentre que el civia és bastant alt, amb molt poques places sentades, i un tren que s'embruta molt fàcilment. I no cal recordar que la C1 des d'Arenys de Mar fins a Maçanet és de via única, amb un manteniment de les estacions molt millorable, i amb una bastant dolenta freqüència de pas. I la culpa és dels responsables que fiquen les composicions de la manera que les fan, i designen els materials, no dels passatgers habituals .metring wrote:+1laura wrote:
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...
Salutacions.