Re: Civia a Flaçà
Posted: Tuesday 11/11/2008 20:29
Jo també he vist fer aixó, però també he una vegada he vist Ut 447 fent un MD Lleida-Bcn.
Xavi
Xavi
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
Diuen que hi ha gent que fa conexions entre linees de rodalies. Jo mateix (usuari habitual de la C1) cada día agafo alguna 440R o 451 a la C2 sud. Sembla com si parlessim de regions diferents enlloc de linees diferents d'una mateixa àrea.canalcole wrote:Jo saveu que faria, treuria tot un dia els Civies de la C-1 i ficar-los tots a la C-2 i els que hi havien a la C-2 (450/451, 447...) a la C-1, al dia següent tots els que estaven a la C-2 a la C-3 i així cada dia només durant una setmana, perque els de les altres linies veiesin les comoditats que ells no tenen, i tot el contrari, per a les línies que tenen aquesta comoditat provesin els magnifics trens 440R, ja veurien si són comodes o no...
Això si, només 7 dies.
Xavi
Què vols dir? Que a la resta de línies hi ha trens cada 2 hores?Mako448 wrote:Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
Mako448 wrote:Estic fins akls nassos que renfe és pensi que nomès existeix una línia de rodalies,quan hi ha sis.La C1 està massa mimada,no tenen ni trens sense repolçacaps.
Mako448 wrote:Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
Mako448 wrote:És una vergonya el que fa renfe amb les línies de rodalies que no siguin la seva estimada C1.
Mako448 wrote:Peró com les 463 circulen per la C1,ai que és la C1 no treiem res de la C1,que és la línia mimada de rodalies.
Mako448 wrote:I espero que desprès de que posin els civies que calen a la C2(encara que circularàn en simple de 465,ja ho veureu,no costa tant fer-lo 465+463, com la C1,peró com és la C1 allà sí i a la C2 que té mès demanda no,ja ho veureu)
Mako448 wrote:De veritat,estic fins als nassos del tracte que reben les línies de rodalies que no siguin la C-1,encara recordo quan va haver-hi el motí de Martorell,que van dir que posarien dos civies a la C4,els van posar peró no a la C4,sinó a la seva estimada C1.
Mako448 wrote:Le 465-208 i 465-209 ja estàn circulant en servei,malauradament ho fan a la C1.
Mako448 wrote:Peró segur que renfe posarà la 465-208 a la seva estimada i mimada C1.
Mako448 wrote:Peró clar,a la C1 posen civies de fins a VUIT Cotxes,mentres que a la C2 nomès ho posen de CINC,d'aixó que se'n diu?Perqué ho trobo totalment lamentable com mentres a la C1 au va fiquem civies de vuit cotxes,potser és correcte,peró a la C2 que té moltissima mès demanda(nomès la C2sud ja té mès demanda,i la C2 nord està creixent molt la demanda),posem civies de CINC cotxes.Aixó és el que no té ni cap ni peus,com les altres línies que no siguin la C1 a renfe l'hi és ben igual.
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...Mako448 wrote:Per acollir una simple de 465 nomès?O per cobrir dobles composicions de 464+464 o 465+463,com és fa a la línia mimada de rodalies,la seva estimada C1
+1Guigui wrote:La veritat, és que trobo exagerat que us esquinceu les vestidures per haver d'agafar 447 en lloc de Civies. Vaig provar-ne un per primer cop a Madrid el 2004 (quan aquí en somiaven uns pocs que sabien de què anava la història), i la veritat és que no maten. Si us queixéssiu de diferències pel que fa a puntualitat, netedat, aglomeracions, etc., d'acord, però fer un cas de l'ús d'una sèrie que no suposa cap salt qualitatiu pel que fa al comfort, em sembla un gra massa.
+1laura wrote:
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...
PD: Avui, després de dues setmanes, per fi he tingut al plaer a tornar a pujar a una 447 doble amb destinació Mataró... Un viatge perfecte
Ho dic perquè els que tant reclameu Civies, tingueu en comte una opinió ben verídica d'una usuària que ha pogut tastar de manera considerable ambdues sèries.
Salutacions.
Potser algú pensa que es té més glamourVox wrote:Tant es guanya amb un Civia?
+1Vox wrote:De fet a mi em molesten més les 451 a la C2, quin trasto més incòmode.
+1Guigui wrote:La veritat, és que trobo exagerat que us esquinceu les vestidures per haver d'agafar 447 en lloc de Civies. Vaig provar-ne un per primer cop a Madrid el 2004 (quan aquí en somiaven uns pocs que sabien de què anava la història), i la veritat és que no maten. Si us queixéssiu de diferències pel que fa a puntualitat, netedat, aglomeracions, etc., d'acord, però fer un cas de l'ús d'una sèrie que no suposa cap salt qualitatiu pel que fa al comfort, em sembla un gra massa.
+1 . A part, el Civia és un material més, i trobo (meva opinió) que està mal dissenyat. Jo mateix només hi he anat 5 cops a la C1 amb Civia, i és el mateix que una 447, fins i tot que una 440, i no hi ha que criticar-les per la seva antiguitat, els V2N de París o part del material de Rodalies de Londres tenen més antiguetat i segueixen prestant excel·lents serveis. I sort n'hem de tenir de tindre unes unitats tan bones i eficaces de rodalies, altra cosa és el manteniment tercermundista que els hi fan, o com estigui distribuits. Per mi, no hi ha diferències entre un civia i una 447, o 440, o fins i tot 450/451. El problema de la 447 és el seient tant rígid, i gràcies, mentre que el civia és bastant alt, amb molt poques places sentades, i un tren que s'embruta molt fàcilment. I no cal recordar que la C1 des d'Arenys de Mar fins a Maçanet és de via única, amb un manteniment de les estacions molt millorable, i amb una bastant dolenta freqüència de pas. I la culpa és dels responsables que fiquen les composicions de la manera que les fan, i designen els materials, no dels passatgers habituals .metring wrote:+1laura wrote:
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil...
PD: Avui, després de dues setmanes, per fi he tingut al plaer a tornar a pujar a una 447 doble amb destinació Mataró... Un viatge perfecte
Ho dic perquè els que tant reclameu Civies, tingueu en comte una opinió ben verídica d'una usuària que ha pogut tastar de manera considerable ambdues sèries.
Salutacions.