Page 45 of 170

Re: Línia d'aportació

Posted: Friday 08/11/2013 19:14
by Renfe445
Guigui wrote:Un ramal no, però sí una línia d'aportació; però no sols a l'H10, sinó també al metro i al tramvia.
No vull ser un ignorant, però què vol dir una "línia d'aportació"?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 08/11/2013 19:42
by Dabi
Cada vegada que sé més coses de la V3, m'enfado més.

Aqui al barri no està agradant, de fet al facebook del barri la gent es queixa bastant.

Com pot ser que un autobus que portava a la bonanova, on per exemple et deixava a l'Illa i a diversos centres mèdics i força llocs de treball, ara l'autobus et porti fins a dalt de tot on només hi ha la ronda? Com pot ser que un autobus que molta gent del Corte Inglés agafava a la sortida de treballar i ara a veure com s'ho faran si aquest acaba a les 21?

I ja la tonteria més gran no és aquella parada de la plaça cerdà de pujada sinó la volta que farà per aturar-se a la ciutat de la justicia i després a l'altra banda de la Gran Via!

En principi crec que les persones som les que ens hem d'adaptar una mica al transport ja que aquest la seva funcionalitat és fer un servei ràpid i util. Si la gent s'ha de desplaçar uns metres per anar fins la parada tampoc crec que sigui un crim, en comptes de fer que l'autobus s'aturi a totes dues bandas per facilitar l'enllaç entre linies. Què només són uns metres i que potser és més fàcil posar informació dins de l'autobus (o a les parades i no un simple pal) sobre possibles enllaços i com arribar que no pas moure l'autobus. I no seria tampoc res a criticar si l'autobus tingues preferència en els semafors però esperar a què aquest pugui girar a la ciutat de la justicia, farà que triguem molt més. Evidentment tornar a casa serà un procés més llarg igual que anar a treballar.

Image

Bé i a continuació té la resposta de TMB a un vei que ha preguntat per allargar la H16 fins al barri de la marina, on sembla que no mereixem que arribin les linies que travessen tota Barcelona i arriben a l'Hospitalet i Badalona.

Image

Línia d'aportació

Posted: Friday 08/11/2013 20:16
by Guigui
Renfe445 wrote:No vull ser un ignorant, però què vol dir una "línia d'aportació"?
Com diu el seu nom, una línia d'aportació és una línia que uneix diversos indrets amb un o més punts d'enllaç amb línies importants o d'alta capacitat.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 08/11/2013 21:14
by Eduardo
Dabi wrote:Cada vegada que sé més coses de la V3, m'enfado més.

Aqui al barri no està agradant, de fet al facebook del barri la gent es queixa bastant.

Com pot ser que un autobus que portava a la bonanova, on per exemple et deixava a l'Illa i a diversos centres mèdics i força llocs de treball, ara l'autobus et porti fins a dalt de tot on només hi ha la ronda? Com pot ser que un autobus que molta gent del Corte Inglés agafava a la sortida de treballar i ara a veure com s'ho faran si aquest acaba a les 21?

I ja la tonteria més gran no és aquella parada de la plaça cerdà de pujada sinó la volta que farà per aturar-se a la ciutat de la justicia i després a l'altra banda de la Gran Via!

En principi crec que les persones som les que ens hem d'adaptar una mica al transport ja que aquest la seva funcionalitat és fer un servei ràpid i util. Si la gent s'ha de desplaçar uns metres per anar fins la parada tampoc crec que sigui un crim, en comptes de fer que l'autobus s'aturi a totes dues bandas per facilitar l'enllaç entre linies. Què només són uns metres i que potser és més fàcil posar informació dins de l'autobus (o a les parades i no un simple pal) sobre possibles enllaços i com arribar que no pas moure l'autobus. I no seria tampoc res a criticar si l'autobus tingues preferència en els semafors però esperar a què aquest pugui girar a la ciutat de la justicia, farà que triguem molt més. Evidentment tornar a casa serà un procés més llarg igual que anar a treballar.

Image

Bé i a continuació té la resposta de TMB a un vei que ha preguntat per allargar la H16 fins al barri de la marina, on sembla que no mereixem que arribin les linies que travessen tota Barcelona i arriben a l'Hospitalet i Badalona.

Image

A ver, desde mi punto de vista la zona Bonanova Ganduxer-Mandri, queda cubierta integra por el 70 y el 14 como siempre han tenido acordaros, que era 70 Sans-Bonanova y el 14 Zoo Est. Término-Bonanova. el 72 siempre terminó al llegar a Diagonal.
En cuanto a la parada de Pl. Cerdá también hay que tener en cuenta que enlazará con las líneas de Baixbus que seguramente por eso lo han hecho para poder facilitar un cómodo enlace a las poblaciones Llobregatenses, además del H12.
Y el último a las 21,00 si que es muy temprano, habrá que estudiarlo.

Re: Línia d'aportació

Posted: Friday 08/11/2013 21:27
by Renfe445
Guigui wrote:Com diu el seu nom, una línia d'aportació és una línia que uneix diversos indrets amb un o més punts d'enllaç amb línies importants o d'alta capacitat.
Com si fos una línia secundària?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 08/11/2013 21:36
by sag470
Eduardo wrote:A ver, desde mi punto de vista la zona Bonanova Ganduxer-Mandri, queda cubierta integra por el 70 y el 14 como siempre han tenido acordaros, que era 70 Sans-Bonanova y el 14 Zoo Est. Término-Bonanova. el 72 siempre terminó al llegar a Diagonal.
En cuanto a la parada de Pl. Cerdá también hay que tener en cuenta que enlazará con las líneas de Baixbus que seguramente por eso lo han hecho para poder facilitar un cómodo enlace a las poblaciones Llobregatenses, además del H12.
Y el último a las 21,00 si que es muy temprano, habrá que estudiarlo.
Completament d'acord.
Lo de las 21.00 es falso. La última salida de Zona Franca es a las 22.05 y de Can Caralleu a las 22.45.

Aportació

Posted: Friday 08/11/2013 21:50
by Guigui
Renfe445 wrote:
Guigui wrote:Com diu el seu nom, una línia d'aportació és una línia que uneix diversos indrets amb un o més punts d'enllaç amb línies importants o d'alta capacitat.
Com si fos una línia secundària?
Si vols dir-li així, sí.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 08/11/2013 22:24
by m.h.t.
A hores d'ara ja es troben senyalitzades amb un avís totes les parades afectades pels canvis de la 2ª fase de la Nova Xarxa.

S'han elaborat tres tipus d'avisos: el de les parades on la línia es substituïda, on s'avisa del canvi; el de les parades on deixa de prestar servei la línia existent sense alternativa, i el de les parades on pararà per primer cop una línia.

Per exemple, a les noves parades de l'H10 a l'Av. Alfons XIII de Badalona, s'han posat avisos amb la premisa Propera parada de la línia H10, on es presenta la nova línia i s'explica el seu recorregut acompanyat d'un plànol. A les parades de Sant Adrià i Badalona que queden sense servei de la 44, s'emplaça a les parades més properes de l'H10 i la 143, explicant els canvis amb un plànol. A les parades on l'H10 substitueix a la 43 i/o la 44, i on la 143 substitueïx a la 43, s'informa dels canvis també acompanyat d'un plànol.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 08/11/2013 22:59
by Miquel
sag470 wrote:
Miquel wrote:Per cert, veig que al plànol "primitiu" de les línies de la NXB la V3 te pinta de finalitzar per Pedralbes i la V5 és la que finalitza a Can Caralleu (després la V7 a Sarrià). Com és que ara s'ha desplaçat la V3 més cap a la dreta i que passarà amb la V5?
En els plànols oficials anteriors a la 1a fase ja estava com està ara. Les úniques diferències de la 2a fase al projecte inicial són la definició de la H8 a La Maquinista (era una posibilitat) i la prolongació de la H10 a Olim.Badalona.
Doncs se'ls hi ha colat un plànol més antic al pfd, doncs apareix assenyalat perfectament que el terminal del V3 és a Pedralbes (Zona Franca - Pedralbes), i la V5 és (Montjuïc - Can Caralleu).

Altre cosa, a l'intercanviador de "Jardins de la Indústria" on s'aturarà la H8 i la V21 estan posant les parades, i en concret a la parada Marina - Indústria estan canviant la marquesina, suposo que per una d'un nou model.

Mirant el plànol de l'H8, no entenc com no li han posat parada a l'Av. Sant Adrià, davant el parc de la maquinista, ja que sortint de Bon Pastor en bus (11, 73 o B23(?)) i per les eternes obres, ja van directament per Av. Sant Adrià, si l'H8 no para allà, l'usuari no pot fer un enllaç directe amb l'H8, excepte amb l'11, que diria que baixa pel mateix carrer (direcció Onze de Setembre).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 09/11/2013 0:06
by Dabi
sag470 wrote:
Eduardo wrote:A ver, desde mi punto de vista la zona Bonanova Ganduxer-Mandri, queda cubierta integra por el 70 y el 14 como siempre han tenido acordaros, que era 70 Sans-Bonanova y el 14 Zoo Est. Término-Bonanova. el 72 siempre terminó al llegar a Diagonal.
En cuanto a la parada de Pl. Cerdá también hay que tener en cuenta que enlazará con las líneas de Baixbus que seguramente por eso lo han hecho para poder facilitar un cómodo enlace a las poblaciones Llobregatenses, además del H12.
Y el último a las 21,00 si que es muy temprano, habrá que estudiarlo.
Completament d'acord.
Lo de las 21.00 es falso. La última salida de Zona Franca es a las 22.05 y de Can Caralleu a las 22.45.
Si la darrera sortida és a las 22:45, això està molt millor doncs ara mateix el darrer bus surt força abans. Lo de les 21 és la informació que ens ha arribat al districte.

Respecte a enllaçar millor amb els busos del baix llobregat estaria d'acord si nomes ho fesin a la parada de la ciutat de la justicia, però és que després gira novament per anar direcció plaça cerdà. Per això, millor fes parada on estava abans.

A veure no es tracta de què les zones quedin cobertes amb una línea. Per aquesta mateixa raó, no calia fer canvis en la xarxa perque ja quedava tota Barcelona coberta per una o altra linea. Es tracta de ser pràctics, ara anar a la Bonanova, requereix fer un canvi d'autobus (per cert el 70 funcionarà els festius perque ara no ho fa) i el 72 va força ple moltes vegades més enllà de Maria Cristina i en canvi el V3 no sabem molt bé on porta. Ja veurem els primers dies si funciona però jo crec que el 70 es quedarà curt per portar a tota la gent cap a Bonanova i el V3 anirà força buit.

I respecte a l'H16, teniu alguna informació de perque no arriba més enllà?

Gràcies per respondre. Salutacions

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 09/11/2013 0:50
by Eduardo
I respecte a l'H16, teniu alguna informació de perque no arriba més enllà?

Gràcies per respondre. Salutacions[/quote]
Desde mi punto de vista es porque La nueva línea, sustituye y anula en la parte que ha TMB le ha interesado, todo el tramo bajo del 36; justo en ese punto(Fórum) el 36, empieza a subir hacia Sant Andrés.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 10/11/2013 15:46
by raulitinbcn
A algunes parades han posat ja els termometres d'algunes linies, per exemple, a la del metro de Barceloneta, l'H16:
Image
Foto meva
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hph ... 5494_n.jpg

"Termòmetre" en comptes de plànol

Posted: Sunday 10/11/2013 18:00
by Javi M
Es veu que la nova xarxa de bus serà tan simple i senzilla que ens podrem permetre prescindir de plànols i substituir-los per "termòmetres". :nono

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 10/11/2013 18:04
by Renfe445
La única bona notícia...

"Propera parada: Correus" :x :D

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 10/11/2013 19:05
by carles10000
Fotos d'aquest migdia a la parada de Pavelló Olimpic a Badalona,fa uns dies van pintar un carril-bus...
Image
Image

H10 i 143

Posted: Sunday 10/11/2013 19:11
by Renfe445
Segons jo entenc, la H10 té una part del recorregut on coincideixen les línies 43 i 44, i quan enllaça amb la 143, aquesta línia és la part de la 43 no coberta per la H10 i el que queda del recorregut de la H10 coincideix amb la 44.

Per cert, segons jo veig, la H16 no té gaire ressò en el FTC. :nose

Simptomàtic

Posted: Sunday 10/11/2013 19:19
by Guigui
Petit detall, però un cop més, simptomàtic de com a can TMB es prenen la intermodalitat. Segons els termòmetres, és molt més important l'enllaç amb altres línies de la Noxarbus que no pas amb el ferrocarril.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 10/11/2013 19:20
by alf_
Yo no entiendo por qué el H16 no lo mandan por la ronda litoral hasta el otro costado del Montjuïc, haciendo pocas paradas, por ejemplo cerca del cementerio y poco más. Sería una prolongación lógica siguiendo el esquema ortogonal este, y sería una forma rápida de llegar al centro para los barrios que quedan detrás del Montjuïc.

Re: Simptomàtic

Posted: Sunday 10/11/2013 19:20
by Renfe445
Guigui wrote:Petit detall, però un cop més, simptomàtic de com a can TMB es prenen la intermodalitat. Segons els termòmetres, és molt més important l'enllaç amb altres línies de la Noxarbus que no pas amb el ferrocarril.
I també posar enllaços amb altres línies d'altres empreses.

Ronda Litoral i altres línies de bus

Posted: Sunday 10/11/2013 19:23
by Guigui
alf_ wrote:Yo no entiendo por qué el H16 no lo mandan por la ronda litoral hasta el otro costado del Montjuïc, haciendo pocas paradas, por ejemplo cerca del cementerio y poco más. Sería una prolongación lógica siguiendo el esquema ortogonal este, y sería una forma rápida de llegar al centro para los barrios que quedan detrás del Montjuïc.
Sembla que no es volen exposar a demores causades pel trànsit molt canviant a la Ronda Litoral.
Renfe445 wrote:
Guigui wrote:Petit detall, però un cop més, simptomàtic de com a can TMB es prenen la intermodalitat. Segons els termòmetres, és molt més important l'enllaç amb altres línies de la Noxarbus que no pas amb el ferrocarril.
I també posar enllaços amb altres línies d'altres empreses.
Si et refereixes a les línies de Tusgsal, val a dir que tampoc esmenten les línies de TMB que no són de la Noxarbus. Els que no entren a l'etiqueta, malgrat ser marginalment més lents, es veu que no mereixen esment.