Posted: Thursday 05/04/2007 0:23
te confundes ¡¡¡¡¡Jordi Freixas wrote:Doncs segons el video aquell, em sembla que queden a nivells diferents (les vies UIC per sota del nivell de les convencionals).
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
te confundes ¡¡¡¡¡Jordi Freixas wrote:Doncs segons el video aquell, em sembla que queden a nivells diferents (les vies UIC per sota del nivell de les convencionals).
osti, vols dir ?JaMiRo! wrote:Ja ho veurem, jo tinc els meus dubtes. No tot el material rodant està preparat per això; com a mínim, personalment crec que els trens d'alta velocitat de Talgo i Bombardier no seran pas.victorcasta wrote:El compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
A veure, no ens acollonim company!sequera wrote:osti, vols dir ?
els rumors apunten que al Maig tindrem el trens AVE a 300 km/h , els 102 i 103, de Madrid a Camp de Tarragona.
Saps d'algun impediment tècnic al 102 per asolir els 300 Km/h ??????
A tu els teus jefes et paguen alguna comisió, no?JaMiRo! wrote:Tot això són opinions personals, repeteixo.
Ja es trobava a faltar el torracollonisme...aarongilp wrote:A tu els teus jefes et paguen alguna comisió, no?
Ui quin dia porteu...JaMiRo! wrote:Ja es trobava a faltar el torracollonisme...aarongilp wrote:A tu els teus jefes et paguen alguna comisió, no?
En el funcionament dels serveis de Rodalies i Regionals que TOTHOM ja coneix. I en la manera de "solventar" la crisi generada per Air Madrid. Bàsicament. Encara que sobre això últim... potser aquí el que hauria de fer és animar-la a que es torni a presentar; amb la seva incompetència ha aconseguit que uns quants sudamericans que viuen a Catalunya ara estiguin més a prop que abans de Nadal de tornar-se independentistes.sequera wrote:en qué te basas?Jordi Freixas wrote:A mi els compromisos de la ministra m'entren per un cantó i em surten per l'altre, perquè el que hauria de fer aquesta dona és dimitir per incompetent i punt.
¿lo podrias argumentar?
Perdona però... en tot cas et referiràs a locomotores elèctriques, perquè de màquines diesel, TALGO sí que hi té (o hi tenia) tradició. De fet, pel que tinc entès, la locomotora original del Talgo Pendular, va batre un rècord mundial de velocitat en tracció diesel.JaMiRo! wrote:-que de locomotores històricament ni idea
Perdona però... en tot cas et referiràs a locomotores elèctriques, perquè de màquines diesel, TALGO sí que hi té (o hi tenia) tradició. De fet, pel que tinc entès, la locomotora original del Talgo Pendular, va batre un rècord mundial de velocitat en tracció diesel.JaMiRo! wrote:-que de locomotores històricament ni idea
Les locomotores 350 (ex 1T a 4T), 352 (ex 2000T), 353 (ex 3000T) i 354 provenen de constructors diversos. En el cas de les 3 darreres, el constructor era Krauss-Maffei, i no recordo qui era el de les 350.Jordi Freixas wrote:Perdona però... en tot cas et referiràs a locomotores elèctriques, perquè de màquines diesel, TALGO sí que hi té (o hi tenia) tradició. De fet, pel que tinc entès, la locomotora original del Talgo Pendular, va batre un rècord mundial de velocitat en tracció diesel.JaMiRo! wrote:-que de locomotores històricament ni idea
Posades en servei a partir de 1969 i retirades el 2003. Primeres locomotores autoritzades a 180 Km/h.Web Patentes Talgo wrote:Nuevo récord de velocidad con tracción diesel: Un tren Talgo III con suspensión neumática, arrastrado por la locomotora Renfe 3005 T, Virgen de la Bien Aparecida, alcanza los 222 km/h en la línea Madrid - Barcelona, entre las estaciones de Azuqueca y Meco, en Guadalajara.
Salut !!Web Patentes Talgo wrote:2002: El 10 de Julio un tren Talgo XXI propiedad del GIF (Gestor de Infraestructura Ferroviaria), ha batido el "RECORD MUNDIAL" de velocidad con tracción diesel al circular a 256 km/h por la via experimental Olmedo-Medina propiedad del mismo GIF.
Els anecs es van disenyar en principi per als 350km/h (prototip) pero renfe especificava que ja bastava amb 330km/h y així va quedar.JaMiRo! wrote: Els 102 (els de Talgo i Bombardier, coneguts popularment com a "Ànecs" com bé sabeu) no és que tècnicament no vagin a 300 km/h. De fet, les seves especificacions tècniques determinen una velocitat màxima de 320 km/h. El problema d'aquests trens és que mai se n'ha arribat a construïr cap d'igual i per tant, tot el que es comenti sobre velocitats punta són hipòtesis. Això ho hauré de veure amb els meus ulls.
El compromís de la ministra es posar els 300km/h dintre de poc temps i els 350 km/h amb la arrivada de l'ave a BarcelonaEl compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
No, no. Elèctriques i dièsel. Ja t'ha contestat l'Aaron.Jordi Freixas wrote:Perdona però... en tot cas et referiràs a locomotores elèctriques, perquè de màquines diesel, TALGO sí que hi té (o hi tenia) tradició. De fet, pel que tinc entès, la locomotora original del Talgo Pendular, va batre un rècord mundial de velocitat en tracció diesel.
Ho sento, no volia pas ficar-me amb Talgo. Jo només dic que quant a desenvolupament de cotxes ferroviaris té tota una història que cal respectar, però l'apartat de locomotores, doncs no fou el seu fort.genissimon wrote:Aquí m'heu tocat la fibra sensible amb les (per a mí) meravelloses locomotores dièsel-hidràuliques de Talgo.
Se que ningú em prendrà seriosament perquè tots sabeu quina és la meva ocupació , però és conegut entre els constructors ferroviaris que el concurs otorgat a Talgo fou una maniobra purament política. Tots sabem qui és Talgo i qui era qui governava llavors. Alstom oferí un tren que ja s'havia construït i que realment arribava a la velocitat que es deia; Talgo oferí un tren sobre paper (102) que encara no se sabia si arribaria a la velocitat anunciada. Passa el que passa. A això heu de sumar que les relacions entre Espanya i França no eren gaire bones per aquelles dates.252-071 wrote:Em sembla que renfe no va escogir a alstom perqué la velocitat maxima del seus trens es de 320km/h encara que es vol augmentar a 360km/h(m'estic referint a França)i talgo hauria d'haver investigat més amb les suspensions i l'estabilitat.
De totes formes, no em negaràs una cosa. L'ànec va ser l'únic dels 3 trens en entregar-se a temps i sense problemes d'importància (recordem que tot i anar a 330 compleix els temps als quals es feia referència a la comanda) i utilitzant una tecnologia totalment actual (per aquell aleshores, Alstom encara utilitzava els tiristors dels Réseau (no n'estic segur, però en qualsevol cas era tecnologia més antiga que els IGBT que oferia Bombardier)). Ara sembla que amb els TGV POS i TGV Dasy, Alstom ha avançat bastant en aquest tema, però aleshores anaven força endarrerits.JaMiRo! wrote:Se que ningú em prendrà seriosament perquè tots sabeu quina és la meva ocupació , però és conegut entre els constructors ferroviaris que el concurs otorgat a Talgo fou una maniobra purament política. Tots sabem qui és Talgo i qui era qui governava llavors. Alstom oferí un tren que ja s'havia construït i que realment arribava a la velocitat que es deia; Talgo oferí un tren sobre paper (102) que encara no se sabia si arribaria a la velocitat anunciada. Passa el que passa. A això heu de sumar que les relacions entre Espanya i França no eren gaire bones per aquelles dates.
Igualment, quan a la participació de Siemens en la construcció dels 103 no tinc cap crítica. Aquell tren, l'ICE3, ja existia i estava demostrada la seva excel·lent fiabilitat.
Això és evident. Igual d'evident que el fet que s'adjudiqués la construcció dels trens de la línia Madrid-Sevilla a Alstom, també fou una maniobra purament política (a canvi de coses com la col·laboració de França en la lluita contra ETA, fons de cohesió i sobretot, a canvi de no tancar les fàbriques a Espanya). De la mateixa manera, la senyalització es va encarregar als alemanys perquè no es queixessin.JaMiRo! wrote:és conegut entre els constructors ferroviaris que el concurs otorgat a Talgo fou una maniobra purament política.
...i que no complia les especificacions que demanava el concurs. Alstom va dir "això és el que hi ha. Si us agrada bé, i si no també". En canvi, Talgo i Siemens van acceptar el repte de dissenyar nous trens.JaMiRo! wrote:Alstom oferí un tren que ja s'havia construït i que realment arribava a la velocitat que es deia;
Demostrada la seva fiabilitat?JaMiRo! wrote:Igualment, quan a la participació de Siemens en la construcció dels 103 no tinc cap crítica. Aquell tren, l'ICE3, ja existia i estava demostrada la seva excel·lent fiabilitat.
Buuuuuuuf...Aixó és una història mooooolt llarga com per explicar-la al FoTraCat...wefer wrote:Tampoc ha ajudat el boicot que ha fet Bombardier i Alstom-CAF a Siemens perquè no pugués fabricar els seus trens a temps. Bombardier tenia llicències que ha bloquejat, mentre que Alstom-CAF havia de fer part dels components de Siemens i "mai trobaven el moment", tot i que la resta de comendes anaven sortint puntualment
Tot plegat, ha obligat a renegociar el contracte entre Renfe i Siemens, i ha retardat la construcció dels Velaro uns quants anys.
Au, anima't, que en llargària segur que no superaràs el nostre entranyable Santfeliuenc i els seus patracols de missatges.JaMiRo! wrote:Buuuuuuuf...Aixó és una història mooooolt llarga com per explicar-la al FoTraCat...
El mateix dic... explica, explica el que es diu en terrenys d'AlstomJaMiRo! wrote:Buuuuuuuf...Aixó és una història mooooolt llarga com per explicar-la al FoTraCat...
ufff...espero impaciente....saciar mi curiosidad.wefer wrote:El mateix dic... explica, explica el que es diu en terrenys d'AlstomJaMiRo! wrote:Buuuuuuuf...Aixó és una història mooooolt llarga com per explicar-la al FoTraCat...