Nova limitació de velocitat.
Posted: Friday 27/05/2016 17:45
Novetats: el tram entre Estació de França i Glòries ha estat limitat fa uns dies a 10km/h, per filtracions d'aigua.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Juraria que fa setmanes que és així, o com a mínim això de la filtració fa temps que ho he llegit. En tot cas, ja sabem que fins que no s'inundi, Adif no passarà per allà. Vergonyós tot plegat.437.001 wrote:Novetats: el tram entre Estació de França i Glòries ha estat limitat fa uns dies a 10km/h, per filtracions d'aigua.
Què ha passat amb reforma del túnel d'accés a l'estació?? Està licitada des de fa any i mig (en vaig parlar aquí), projectada per dur-se a terme durant l'estiu passat, i no se n'ha fet res!!437.001 wrote:Novetats: el tram entre Estació de França i Glòries ha estat limitat fa uns dies a 10km/h, per filtracions d'aigua.
A que hi hagi un descarrilament i aixi la Generalitat posara el crit al cel culpant a Adif que a la vegada fara un Nyap per solucionar el descarrilament i aqui pau i despres gloria, com habitualment es fa en aquest pais.m.h.t. wrote:Què ha passat amb reforma del túnel d'accés a l'estació?? Està licitada des de fa any i mig (en vaig parlar aquí), projectada per dur-se a terme durant l'estiu passat, i no se n'ha fet res!!437.001 wrote:Novetats: el tram entre Estació de França i Glòries ha estat limitat fa uns dies a 10km/h, per filtracions d'aigua.
Aprofitaran aquest agost per dur a terme l'obra (impermeabilització i substitució de plataforma i vies) o esperaran un any més Amb l'estat en el que es troba, i la limitació a 10 Km/h, ja no pot esperar més la rehabilitació.
Tot el contrari, aquests canvis són motivats per l'inici de les obres de reparació. Va sortir la nota informativa per Twitter.m.h.t. wrote:La via 1 del túnel (la via sentit Pg. Gràcia/Sants), molt deteriorada, ja no s'utilitza des de fa uns dies. Els trens han estat redirigits a les vies 2 i 3. Per tant, només 2 vies s'estan utilitzant per moure el tràfic des de/cap a l'EdF. La limitació a 10 km/h continúa.
Imagineu l'estat de la plataforma, que s'han hagut d'intercalar travesses de fusta entre les de formigó per reforçar les vies. Tot i això, encara no s'ha iniciat cap treball de cap tipus.
Con una inversión superior a 840.000 euros
Adif finaliza las obras para la supresión de una limitación temporal de velocidad en el túnel de acceso a la estación de Barcelona-França
• Se han renovado 1.400 m de vía mediante la sustitución de 3.240 m de carril y 2.000 traviesas, y se ha mejorado el sistema de drenaje para evitar filtraciones de agua y la acumulación de residuos
Andenes estación Barcelona França
25/10/2016. Adif ha finalizado las obras de renovación de vía en el túnel de acceso a la Estación de França de Barcelona, que han tenido por objetivo eliminar la limitación temporal de velocidad (LTV) existente en este punto.
Esta actuación permite además aumentar la velocidad de los trenes de cercanías, regionales y larga distancia que comunican Barcelona con el sur de Cataluña y que tienen su origen en la Estación de França, reduciendo de este modo los tiempos de viaje. Además, se garantizan mayores niveles de fiabilidad, eficacia y calidad en la explotación ferroviaria.
Los trabajos, que han supuesto una inversión superior a 840.000 euros, consisten en la renovación de aproximadamente 1.400 m de vía, en los que se sustituyen 3.200 m de carril y 2.000 traviesas para vía en placa. Estas operaciones se han llevado a cabo en 500 metros en dos de las vías y en 380 m en la tercera.
También se han ejecutado mejoras en el sistema de drenaje y de evacuación de aguas. Para ello, se han limpiado los drenajes existentes, se han ampliado las cunetas, se han construido imbornales de mayores dimensiones que los existentes y se ha ejecutado un muro de bloques para evitar que el agua alcance la vía.
Adif ha ejecutado estos trabajos con una cuidadosa planificación con el objetivo de evitar afectaciones al tráfico de trenes. Gracias a ello, se ha mantenido en todo momento la circulación ferroviaria durante la realización de las diferentes operaciones.
Número anuncio/expediente: 3.17/24610.0044
OBRA PARA LA INSTALACIÓN DE NUEVAS REDES DE POLIPROPILENO EN LOS ARCOS NORTE Y SUR DE LA MARQUESINA DE ANDENES EN LA ESTACIÓN DE FRANÇA
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: UN SOLO CRITERIO: PRECIO
Presupuesto de Licitación: 144.098,40 Euros
Valor Estimado del Contrato: 144.098,40 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 1 mes
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona
Última modificación: 21/07/2017
Fecha Publicación: 21/07/2017
Ver documentos adjuntos
Pliego de prescripciones técnicas
Número de Contrato Menor: 3.17/24614.5027/01
COORDINACIÓN DE SEGURIDAD Y SALUD PARA LA "ADECUACIÓN Y ADAPTACIÓN A NORMATIVA DE PRL, EN ZONAS DE INSTALACIONES DE PCI, EN AZOTEA Y ANDENES EN LA ESTACIÓN DE FRANÇA"
Adjudicatario: PROCONRISLAB SL
NIF Adjudicatario: B66700790
Nº Licitadores: 3
Plazo ejecución: 1 meses
Importe: €600.00
Tipo Contrato: SERVICIOS
Fecha Adjudicación: 13/07/2017
Fecha Publicación en Web: 28/07/2017
Número de Contrato Menor: 2.17/24614.5028/01
SUBSANACIÓN DE DEFICIENCIAS SEGÚN CERTIFICADO DE INSPECCIÓN DE ALTA TENSIÓN EN BARCELONA ESTACIÓN DE FRANÇA
Adjudicatario: DOICA GESTION SL
NIF Adjudicatario: B64659758
Nº Licitadores: 2
Plazo ejecución: 0.17 meses
Importe: €3,708.00
Tipo Contrato: OBRAS
Fecha Adjudicación: 19/07/2017
Fecha Publicación en Web: 27/07/2017
Número de Contrato Menor: 3.17/21505.5001/01
SERVICIOS PARA ELABORACIÓN DE INFORME PERICIAL SOBRE RECLAMACIÓN PRESENTADA POR DRAGADOS, S.A. EN RELACIÓN AL PROYECTO DE REHABILITACIÓN DE CUBIERTA DE ANDENES EN LA ESTACIÓN DE FRANÇA, BARCELONA (CM 028/17)
Adjudicatario: GABINETE TECNICO FERNANDEZ-BARREDO
NIF Adjudicatario: B81409872
Nº Licitadores: 1
Plazo ejecución: 1 meses
Importe: €16,875.00
Tipo Contrato: SERVICIOS
Fecha Adjudicación: 22/06/2017
Fecha Publicación en Web: 27/07/2017
La majoria de línies de Regionals i llarg recorregut te com a destinació Estació de França, i per obligació ha de passar per Sants.Carlos González wrote:El que s'hauria de fer és que l'estació de França sigui com a destinació a tots els Regionals direcció Barcelona, així també per descongestionar l'estació de Sants....
La R12 i R11 para per Barcelona Sants.... s'hauria de parar per l'Estació de França....Miquel wrote:La majoria de línies de Regionals i llarg recorregut te com a destinació Estació de França, i per obligació ha de passar per Sants.Carlos González wrote:El que s'hauria de fer és que l'estació de França sigui com a destinació a tots els Regionals direcció Barcelona, així també per descongestionar l'estació de Sants....