A veure a on van aquests dos Civia...tren250 wrote:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa .
Salutacions
A veure a on van aquests dos Civia...tren250 wrote:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa .
La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:UT440_132M wrote:Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?tren250 wrote:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa .
Es a dir, creus que es carregaran/treuran les 447? Els Civia estan pensats per treure les 440R del parc de rodalies i compartir aquest amb les 447. Aquestes no estan ni a la meitat de la seva vida comercial. A més, parles del futur amb Civia a la C1 quan ja al present hi ha majoria de Civia a la C1 i C10. Ja s'està deixant la C1 tota amb Civia, falta saber com quedarà la resta de línees conforme s'entreguin més 46x.sag470 wrote:La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:UT440_132M wrote:Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
- La C1 amb 447 en doble
- La C2 amb 450 en serveis SAC-SVC amb 440R amb seients 3+2. Els 451en doble i 440R en doble també per serveis VNG-SCE. Les 447 en doble en CAS-GRA. I dos Civia acoplats pel servei Civis SVC-SAC, que seguiria tot el dia com SVC-SAC.
- La C3 amb 447 en serveis L'H-VIC. En L'H-RIP-RIB-PUI 440R amb seients nous de MD. Les L'H-PUI deurien d ser M-C per questions tecniques d'adherencia, aixó si en doble.
- La C4 amb 447 dobles.
- La C7 amb 447, compartides amb el gràfic de la C4.
- La C10 amb 447, compartides amb el gràfic de la C2 CAS-GRA.
El futur (~2015) té la pinta de ser composta completament per Civia (tots en doble menys C3), amb 465 a la C2 i C10 per gràfic, 464 a la C1 i C4 i la C7 per gràfic, i 463 a la C3. Només deixaria les 447 amb seients MD pels L'H-RIP-RIB-PUI.
MD: ~2015
- R: 440R --> 470
- RE: 470 --> 449
- CE: 448 --> 448
No crec que deixi d circular les 447. Però en el 2013 hauran quasi 500 Civia a Espanya i amb próximes ajudicacions despres del 2013 es pot passar de les 500 comodament. Abans dels civies Rodalies tenia unes 125 440, 170 S446 i 180 S447, amés 24 450 i 12 451. La suma és de unes 500. Presumiblement només quedi les 447 com reforços o disperses, i la resta sigui baixa. Pensa que el 2015, les 450/1 tindran 25 anys, sense cap reforma profunda a la vista, ni les 446. Les 447 son les més noves, les ultimes son del 2002. Aquestes quedaran com les 440 actualmente, dispreses i en nuclis on no hagin arribat els Civies.Vox wrote:Es a dir, creus que es carregaran/treuran les 447? Els Civia estan pensats per treure les 440R del parc de rodalies i compartir aquest amb les 447. Aquestes no estan ni a la meitat de la seva vida comercial. A més, parles del futur amb Civia a la C1 quan ja al present hi ha majoria de Civia a la C1 i C10. Ja s'està deixant la C1 tota amb Civia, falta saber com quedarà la resta de línees conforme s'entreguin més 46x.sag470 wrote:Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.UT440_132M wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:
- La C1 amb 447 en doble
- La C2 amb 450 en serveis SAC-SVC amb 440R amb seients 3+2. Els 451en doble i 440R en doble també per serveis VNG-SCE. Les 447 en doble en CAS-GRA. I dos Civia acoplats pel servei Civis SVC-SAC, que seguiria tot el dia com SVC-SAC.
- La C3 amb 447 en serveis L'H-VIC. En L'H-RIP-RIB-PUI 440R amb seients nous de MD. Les L'H-PUI deurien d ser M-C per questions tecniques d'adherencia, aixó si en doble.
- La C4 amb 447 dobles.
- La C7 amb 447, compartides amb el gràfic de la C4.
- La C10 amb 447, compartides amb el gràfic de la C2 CAS-GRA.
El futur (~2015) té la pinta de ser composta completament per Civia (tots en doble menys C3), amb 465 a la C2 i C10 per gràfic, 464 a la C1 i C4 i la C7 per gràfic, i 463 a la C3. Només deixaria les 447 amb seients MD pels L'H-RIP-RIB-PUI.
MD: ~2015
- R: 440R --> 470
- RE: 470 --> 449
- CE: 448 --> 448
Vox
victorcasta wrote:A algunes 446 ja se'ls hi ha fet reformes, per estar a la meitat de la seva vida útil.
Doncs sí però avui ja estava el 465-212 a Montcada-Bifurcació.sag470 wrote:Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?
Este tambien lo he visto yo esta mañana en Montcada-Bifurcacio, por cierto, estava solito... Comentar tambien que el 465-210,ya esta en circulacion comercial,hoy en la R10.victorcasta wrote:Doncs sí però avui ja estava el 465-212 a Montcada-Bifurcació.sag470 wrote:Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?
Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...canalcole wrote:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Guigui wrote:Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...canalcole wrote:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Però com creieu que van començar a circular els Civies per la C1 ara fa dos anys i mig? Doncs amb simples i a rebentar anant cap a Calella.Mako448 wrote:I segueixen sense circular els civies per la C2?
Espero que els civies 465-211 a la 465-213 vaguin a la C2,que els van dir que tornarien quan s'elevarien les andanes de PDG i encara l'hes està esperant.Suposo que aniràn a parar uns 10 o 12 civies a la C2,ja que a diferència de la C1,a la C2 no crec que tinguin intenció a homogonitzar(o com s'escrigui)material,ja que voldràn conservar les 45o i 451 per la seva alta capacitat.Els civies seria sobretot per substituir els serveis de la C2* que és realitzen actualment amb 440R,i també per alguns serveis que és realitzin amb 447.
Espero que desprès de l'entrega d'uns quants civies a la C2,d'una vegada per totes posin civies a la C4,que ho van prometre desde que hi va haver-hi el motí de Martorell.I a la C2,que treguin algunes 463 de la C1 i vaguin a la C2 per doblar les 465 noves que rebi aquesta línia,crec que a la C2 és mereixen tenir civies de 8 cotxes com la C1 i no nomès de 5,a part de que la C2 té moltíssima mès demanda,és la que mès té de la xarxa de rodalies de Barcelona,i no ho dic jo,ho diuen les estadístiques.
Jo acabaria amb les dobles de 464+463,si ara s'entregan o s'entregaràn un munt de 465,el que veig lògic és que les dobles composicions siguin 465+463 i 464+464,peró totes així.Potser alguna 463+463,peró no crec pas.Les 465 no haurien d'anar en simple,és un tren al meu gust,massa petit i amb poca capacitat per circular per la C2 sobretot,peró també per la C1 i C4,peró bueno,una 447 en simple ès mès petita encara.
Si va saturada de circulacions, ja no hi caben més trens. I si els trens van saturats, millor doble 447 o 451 que dobles de Civia amb un total de 8 cotxes.Renfe451 wrote:En la meva opinió, crec que els Civies a la C2 son necessaris perquè la línia ja va força saturada, i té més demanda tal i com ha dit en Mako448.