Page 46 of 121
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 13:55
by Renfe451
tren250 wrote:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa
.
A veure a on van aquests dos Civia...
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 15:45
by sag470
UT440_132M wrote:Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.
La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:
- La C1 amb 447 en doble
- La C2 amb 450 en serveis SAC-SVC amb 440R amb seients 3+2. Els 451en doble i 440R en doble també per serveis VNG-SCE. Les 447 en doble en CAS-GRA. I dos Civia acoplats pel servei Civis SVC-SAC, que seguiria tot el dia com SVC-SAC.
- La C3 amb 447 en serveis L'H-VIC. En L'H-RIP-RIB-PUI 440R amb seients nous de MD. Les L'H-PUI deurien d ser M-C per questions tecniques d'adherencia, aixó si en doble.
- La C4 amb 447 dobles.
- La C7 amb 447, compartides amb el gràfic de la C4.
- La C10 amb 447, compartides amb el gràfic de la C2 CAS-GRA.
El futur (~2015) té la pinta de ser composta completament per Civia (tots en doble menys C3), amb 465 a la C2 i C10 per gràfic, 464 a la C1 i C4 i la C7 per gràfic, i 463 a la C3. Només deixaria les 447 amb seients MD pels L'H-RIP-RIB-PUI.
MD: ~2015
- R: 440R --> 470
- RE: 470 --> 449
- CE: 448 --> 448
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 15:51
by sag470
tren250 wrote:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa
.
Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 16:04
by victorcasta
Primer caldria entregar els 463 del lot de Civia III, sempre i quan no s'hagués acordat res de diferent amb la operadora...
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 16:29
by Vox
sag470 wrote:UT440_132M wrote:Mako448 wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.
La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:
- La C1 amb 447 en doble
- La C2 amb 450 en serveis SAC-SVC amb 440R amb seients 3+2. Els 451en doble i 440R en doble també per serveis VNG-SCE. Les 447 en doble en CAS-GRA. I dos Civia acoplats pel servei Civis SVC-SAC, que seguiria tot el dia com SVC-SAC.
- La C3 amb 447 en serveis L'H-VIC. En L'H-RIP-RIB-PUI 440R amb seients nous de MD. Les L'H-PUI deurien d ser M-C per questions tecniques d'adherencia, aixó si en doble.
- La C4 amb 447 dobles.
- La C7 amb 447, compartides amb el gràfic de la C4.
- La C10 amb 447, compartides amb el gràfic de la C2 CAS-GRA.
El futur (~2015) té la pinta de ser composta completament per Civia (tots en doble menys C3), amb 465 a la C2 i C10 per gràfic, 464 a la C1 i C4 i la C7 per gràfic, i 463 a la C3. Només deixaria les 447 amb seients MD pels L'H-RIP-RIB-PUI.
MD: ~2015
- R: 440R --> 470
- RE: 470 --> 449
- CE: 448 --> 448
Es a dir, creus que es carregaran/treuran les 447? Els Civia estan pensats per treure les 440R del parc de rodalies i compartir aquest amb les 447. Aquestes no estan ni a la meitat de la seva vida comercial. A més, parles del futur amb Civia a la C1 quan ja al present hi ha majoria de Civia a la C1 i C10. Ja s'està deixant la C1 tota amb Civia, falta saber com quedarà la resta de línees conforme s'entreguin més 46x.
Vox
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 17:27
by sag470
Vox wrote:sag470 wrote:UT440_132M wrote:Sí jo fós el que digui quin material ha de circular a cada línia,treuria uns quants civia de la C1,i els posaria a la C2 i a la C4,i algún també a la C3.A la C2 obiament en doble composició de 7 i 8 cotxes(sense treure les dobles de la C1).Per la C1 hi posaria alguna 440R,perqué pateixin el que pateixen mès de la meitat dels viatgers de la C2 i la C3,seients sense repolçacaps,bé que a la C1 no han patit quasi mai trens sense repolçacaps?Doncs au,teniu trens còmodes
També augmentaria significativament el nombre de 447 a la C3,i fins i tot un o dos civias,sempre limitats com a mínim a Vic, 465 en simple,peró sense treure les 440R,que també hi hauria unes quantes,menys que ara peró que facin acte de presència.
A la C7 ultilitzaria 447 i 440R(Les 440R pels serveis L'H-UAB sobretot),a la C4 alguns civies(no massa),i 447,i les 440R dels regionals,i a la C2 440R pels regionals i SAC-SVC,450,451,Civies sempre en doble composició(alguna en simple nomès per algún Vilanova-SAC d'hora punta i els Castelldefels-Granollers)i 447 sempre en doble.
A la C1 civies(no massa),447 sempre en doble,i algunes 440R per fer algun dels serveis Molins-Mataró,L'Hospitalet-Mataró de reforços,o algún Calella també.
Algún 465 fins a Ripoll o Ribes també es podria escapar, posar 470 o 448 per fer Puigcerdà o La Tor, i aixi guanyariem en comoditat per fer aquest trajecte.
La meva distribució per linies de Rodaies seria aquesta:
- La C1 amb 447 en doble
- La C2 amb 450 en serveis SAC-SVC amb 440R amb seients 3+2. Els 451en doble i 440R en doble també per serveis VNG-SCE. Les 447 en doble en CAS-GRA. I dos Civia acoplats pel servei Civis SVC-SAC, que seguiria tot el dia com SVC-SAC.
- La C3 amb 447 en serveis L'H-VIC. En L'H-RIP-RIB-PUI 440R amb seients nous de MD. Les L'H-PUI deurien d ser M-C per questions tecniques d'adherencia, aixó si en doble.
- La C4 amb 447 dobles.
- La C7 amb 447, compartides amb el gràfic de la C4.
- La C10 amb 447, compartides amb el gràfic de la C2 CAS-GRA.
El futur (~2015) té la pinta de ser composta completament per Civia (tots en doble menys C3), amb 465 a la C2 i C10 per gràfic, 464 a la C1 i C4 i la C7 per gràfic, i 463 a la C3. Només deixaria les 447 amb seients MD pels L'H-RIP-RIB-PUI.
MD: ~2015
- R: 440R --> 470
- RE: 470 --> 449
- CE: 448 --> 448
Es a dir, creus que es carregaran/treuran les 447? Els Civia estan pensats per treure les 440R del parc de rodalies i compartir aquest amb les 447. Aquestes no estan ni a la meitat de la seva vida comercial. A més, parles del futur amb Civia a la C1 quan ja al present hi ha majoria de Civia a la C1 i C10. Ja s'està deixant la C1 tota amb Civia, falta saber com quedarà la resta de línees conforme s'entreguin més 46x.
Vox
No crec que deixi d circular les 447. Però en el 2013 hauran quasi 500 Civia a Espanya i amb próximes ajudicacions despres del 2013 es pot passar de les 500 comodament. Abans dels civies Rodalies tenia unes 125 440, 170 S446 i 180 S447, amés 24 450 i 12 451. La suma és de unes 500. Presumiblement només quedi les 447 com reforços o disperses, i la resta sigui baixa. Pensa que el 2015, les 450/1 tindran 25 anys, sense cap reforma profunda a la vista, ni les 446. Les 447 son les més noves, les ultimes son del 2002. Aquestes quedaran com les 440 actualmente, dispreses i en nuclis on no hagin arribat els Civies.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 20:23
by victorcasta
A algunes 446 ja se'ls hi ha fet reformes, per estar a la meitat de la seva vida útil.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 15/11/2008 22:22
by Mako448
victorcasta wrote:A algunes 446 ja se'ls hi ha fet reformes, per estar a la meitat de la seva vida útil.
I les 447 també,o no és una reforma tan profunda com han fet a les 446?
Fil de seguiment de 447 reformades aquí:
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 5&start=20
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 16/11/2008 21:49
by Renfe451
M'han comentat que han vist un Civia amb viatgers per la C2 avui, no sé exactament quin recorregut feia ni la hora aproximada, quan tingui més dades ja us informaré. També cal dir que la C10 ja torna a estar tot amb Civies, per tant, ja no queda ni una 447 prestant servei a la línia.
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 16/11/2008 21:57
by canalcole
Esperem que aixó sigui així i poguem veure de nou Civies per la R-2. Just avui no he pogut estar Alerta! (com diu el Monegal) de si en pasava algun.
Xavi
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 20:18
by victorcasta
sag470 wrote:Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?
Doncs sí però avui ja estava el 465-212 a Montcada-Bifurcació.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 20:57
by ferroviario_catalan
victorcasta wrote:sag470 wrote:Però la remesa de Civia III eren de 11 465 construits per Alstom. Aquests dos ja son Civia IV?
Doncs sí però avui ja estava el 465-212 a Montcada-Bifurcació.
Este tambien lo he visto yo esta mañana en Montcada-Bifurcacio, por cierto, estava solito... Comentar tambien que el 465-210,ya esta en circulacion comercial,hoy en la R10.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:02
by Mako448
I segueixen sense circular els civies per la C2?
Espero que els civies 465-211 a la 465-213 vaguin a la C2,que els van dir que tornarien quan s'elevarien les andanes de PDG i encara l'hes està esperant.Suposo que aniràn a parar uns 10 o 12 civies a la C2,ja que a diferència de la C1,a la C2 no crec que tinguin intenció a homogonitzar(o com s'escrigui)material,ja que voldràn conservar les 45o i 451 per la seva alta capacitat.Els civies seria sobretot per substituir els serveis de la C2* que és realitzen actualment amb 440R,i també per alguns serveis que és realitzin amb 447.
Espero que desprès de l'entrega d'uns quants civies a la C2,d'una vegada per totes posin civies a la C4,que ho van prometre desde que hi va haver-hi el motí de Martorell.I a la C2,que treguin algunes 463 de la C1 i vaguin a la C2 per doblar les 465 noves que rebi aquesta línia,crec que a la C2 és mereixen tenir civies de 8 cotxes com la C1 i no nomès de 5,a part de que la C2 té moltíssima mès demanda,és la que mès té de la xarxa de rodalies de Barcelona,i no ho dic jo,ho diuen les estadístiques.
Jo acabaria amb les dobles de 464+463,si ara s'entregan o s'entregaràn un munt de 465,el que veig lògic és que les dobles composicions siguin 465+463 i 464+464,peró totes així.Potser alguna 463+463,peró no crec pas.Les 465 no haurien d'anar en simple,és un tren al meu gust,massa petit i amb poca capacitat per circular per la C2 sobretot,peró també per la C1 i C4,peró bueno,una 447 en simple ès mès petita encara.
* S'entèn per serveis de la C2,els trens que circulen exclusivament per dintre del nucli de rodalies,o mès ben dit,que no surten d'aquest.O sigui no és compta ni regionals a Portbou,ni el regional a Lleida que surt de SAC a les 6.52 ni el de Reus a les 18.52,així com altres tres en sentit contrari,encara que facin de rodalies dins del nucli.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:12
by canalcole
Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Salutacions, Xavi
Per què?
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:26
by Guigui
canalcole wrote:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més
fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:35
by Mako448
Nomès dic una cosa...
Sí els senyors de Rodalies Renfe diuen una cosa,que ho facin,si anuncien que tal dia tornaràn a circular civies per la C2 i la C10(ho varen anunciar per megafonia a PDG,segons va dir un usuari d'aquest fòrum),que ho facin.Si no tenien intenció de posar-ho,que no diguin res o que diguin nomès a la C10 i a la C2.Sí diuen una cosa per tal dia,que la facin.
A la C4 estem esperant els civia desde el motí de Martorell,que fa temps ja,ho van dir,i sí diuen una cosa que ho facin,per qué si no tenien intenció de fer-la,que callin i punt.A sobre van posar dos nous civies no a la C4 com ho van anunciar sinó a la C1.,renfe mentint a plaer.
Si diuen una cosa,que la facin,si no la fan,que no diguin res.Val que tots coneixem als ' senyors' de rodalies renfe,i la seva gestió nefasta i el seu mal servei,peró crec que és mès fàcil callar-se i no dir res que mentir a milers d'usuaris.No ho trobo sentit de veritat.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:38
by Renfe451
Guigui wrote:canalcole wrote:Només dic una cosa: Volem que tornin els Civies a la C-2!!!
Però, per què? Perquè són més nous? Perquè fan més bonic? Perquè són més
fashion? Perquè una porta és de pis baix, mentre tota la resta és més alta que els altres trens? Per comoditat i capacitat en comparació amb els 447, no serà...
En la meva opinió, crec que els Civies a la C2 son necessaris perquè la línia ja va força saturada, i té més demanda tal i com ha dit en Mako448. Però sembla que els senyors de Renfe Rodalies no compleixen les seves promeses i van dir que "tornarien a la C-2 i a la C-10 quan ja estiguessin elevades les andanes". Doncs només han tornat a la C10, a la C2 res de res, i crec que es indignant que no compleixin amb el que diuen, per tant, senyors de Rodalies: Molt parlar però després poc fer... A veure si llegeixen aquest missatge i que els tornin a posar d'una vegada a la C2, perqué ja portem 1 MES sense aquests trens. Però està clar que no ens faràn ni cas, com de costum...
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 22:53
by Mako448
Igualment,no crec que el retorn dels civies solucionin els problemes que hi han desde sempre a la C2, referència a servei,puntualitat,males frequències.
Sí volen arreclar aquest problema nomès hi ha una solució:Fer trams de via quadrúple entre Barcelona i Granollers i Barcelona i Castelldefels,i entre Castelldefels i Sant Vicenç de Calders i Granollers i Sant Celoni reformar les estacions i fer-les tipus Quatre Camins,per tal de alliviar la sobresaturació que pateix la C2. per culpa dels MD i LD,i així que aquests tinguin la seva pròpia infraestructura,i així van mès ràpid i no pateixen per tenir un rodalies davant.Si no fan això,els problemes de la C2 seguiràn i seguiràn,tant se val quin tren posi.
Ara bé,lo d'abans,si diuen una cosa que ho facin,si van dir que posarien civies a la C2 que facin el favor de fer el que han dit i punt.Peró malauradament,tots coneixem renfe......
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Tuesday 18/11/2008 23:03
by laura
Mako448 wrote:I segueixen sense circular els civies per la C2?
Espero que els civies 465-211 a la 465-213 vaguin a la C2,que els van dir que tornarien quan s'elevarien les andanes de PDG i encara l'hes està esperant.Suposo que aniràn a parar uns 10 o 12 civies a la C2,ja que a diferència de la C1,a la C2 no crec que tinguin intenció a homogonitzar(o com s'escrigui)material,ja que voldràn conservar les 45o i 451 per la seva alta capacitat.Els civies seria sobretot per substituir els serveis de la C2* que és realitzen actualment amb 440R,i també per alguns serveis que és realitzin amb 447.
Espero que desprès de l'entrega d'uns quants civies a la C2,d'una vegada per totes posin civies a la C4,que ho van prometre desde que hi va haver-hi el motí de Martorell.I a la C2,que treguin algunes 463 de la C1 i vaguin a la C2 per doblar les 465 noves que rebi aquesta línia,crec que a la C2 és mereixen tenir civies de 8 cotxes com la C1 i no nomès de 5,a part de que la C2 té moltíssima mès demanda,és la que mès té de la xarxa de rodalies de Barcelona,i no ho dic jo,ho diuen les estadístiques.
Jo acabaria amb les dobles de 464+463,si ara s'entregan o s'entregaràn un munt de 465,el que veig lògic és que les dobles composicions siguin 465+463 i 464+464,peró totes així.Potser alguna 463+463,peró no crec pas.Les 465 no haurien d'anar en simple,és un tren al meu gust,massa petit i amb poca capacitat per circular per la C2 sobretot,peró també per la C1 i C4,peró bueno,una 447 en simple ès mès petita encara.
Però com creieu que van començar a circular els Civies per la C1 ara fa dos anys i mig? Doncs amb simples i a rebentar anant cap a Calella.
I no parlo només de composicions de 465; sino de 464 i fins a de 463 en única composició!
I afageix-ho que fa cosa d'una setmana, en un dia vaig veure a la C1 més 465 en simple que no pas dobles.
Se us dona la mà i agafeu pel braç noi...
Però va, sí, allarguem totes les andanes de la C2 així cabran Civies de 465 en dobles perquè clar sent la línia amb més demanda, necessita mantenir una imatge i ser la més
guay i
fashion de la xarxa...
És més: que la C1 s'aturi a EdF i la C3 i C4 a St.A.Arenal, així la línia amb més demanda de Rodalies tindrà el túnel de Pl.Catalunya per a ella sola...
RENFE, va dir que els faria funcionar de manera prgressiva a ambdues línies.
Tot i que si jo fos la RENFE, no em veuria obligat a donar cap mena d'explicacions. El material el fan servir com volen, i a mi no m'informen de que si demà el tren de les 07.23 que surt de Premià de Mar serà un Civia o una 447, però sé que a les 07.23 tindré un tren.
No exigiu tantes ximpleries a RENFE i exigiu pel que toca que toca força
Però tranquils que ja us arribaran els vostres estimats Civia, que de capacitat poc tenen ja us ho dic ara
Civia contra saturacions, malament
Posted: Tuesday 18/11/2008 23:08
by Guigui
Renfe451 wrote:En la meva opinió, crec que els Civies a la C2 son necessaris perquè la línia ja va força saturada, i té més demanda tal i com ha dit en Mako448.
Si va saturada de circulacions, ja no hi caben més trens. I si els trens van saturats, millor doble 447 o 451 que dobles de Civia amb un total de 8 cotxes.